Jap, tole ni zvok jermena, ampak bo dejansko tale nesrečni supercharger. Po moje si ti dobil sicer nov motor, ampak še s starim SC-jem. Garancijo še imaš tako, da nič čakat, ampak kr direktno na servis prijavit napako. Verjemi, da ne boš taprvi, ki jim je to prijavil. Vpoklica pa verjetno ni bilo, ker napaka ne povzroča varnostne težave in tudi ne vpliva na kaj drugega, da bi povzročilo dodatno škodo in večje stroške. Je pač bolj kot ne zgolj nervira in verjetno bo prej slabše kot boljše, tko, da ni druge kot servis.
Jebote, da se res tocno tkole slisi 😱 Avto je star 4 leta in 3 dni, garancija je 5 let ... ali tole se spada pod garancijo? 🤔
A maš ti X186 al X180 - namreč ravno 2021 so menjali za posodobljen motor. In če me spomin še ni zapustil se je to na X180 redno dogajalo, medtem, ko na X186 pa naj bi bila odpravljena težava z jokajočim superchargerjem.
Moj predlog je, da kar pejt na servis uveljavljat garancijo. Preveri pa prej, če je bil mogoče kakšen vpoklic za tole.
Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so pa prodali enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj.
Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪
@dvorjan nima pri tem nič, jaz sem mu rekel, kaj bi bilo idealno za kratke vožnje po mestu. In predlog EV-ja je edini primeren za kratke vožnje po mestu, kjer se ICE sploh še ne ogreje na delovno temperaturo. Jebat ga, tko je pa sam veš, da še zdaleč nisem navijač EV-jev.
Seveda pa to ne pomeni, da se kar koli vsiljuje, ampak vedno na začetku ljudje vključno z mano, dostikrat spregledamo ali pozabimo vzeti v obzir razno razne parametre. Potem pa se pojavi nezadovoljstvo in pol slišimo kako nekdo nerga pri novem avtu, da to ni to in da misli, da bo drugače. Pa tud, če je samo to nekoliko neravna plastika na obrobah blatnikov in podobno.
Pri taki uporabi, kot je recimo opisano pa z avtomatikom in mrzlim motorjem ves čas bo poraba verjetno nekje med 9-10 litrov. Če je to OK potem ni zadržkov, če pa ga stisne pri teh cifrah je pa treba premislilt a je to res ustrezna izbira.
Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...
Ja, ampak to je skregano z ekologijo, ker Mazda ima še vedno torque converter menjalnike in ne kakšnih robotiziranih tipa DSG. Menjalnik je udoben to je res, ampak potraten in zdaj, avto bo hladen večino časa pri nekoliko več obratih potem pa še avtomatika, ki ima kar nekaj izgub. Se strinjam super za po mestu vozit, če se sprijazniš s porabo in večjimi stroški pri uporabi avta.
O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.
Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.
Jaz sem se pred mnogimi leti s fičkotom ali Jugotom normalno peljal na morje… in tudi nazaj domov sem prišel
Haha, prvi april. Mi z Jugotom enkrat nismo prišli, ker je sklopka izdihnila ravno na tem klancu. No ja dokler ga nisem dobil sam pa malo stunal in seveda sklopko zamenjal. Pol je pa šlo. 😆
če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂
Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe.
A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.
Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.
Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.
Tole zgleda kot, da bi nepravilno mešanico goriva in zraka doziral. Zato tudi poskok igle obratomera. Zgleda kot bi bilo preveč goriva v trenutku, ko zakadi.
Moja ima na Citroenu C3, samo mestna vožnja 6,4l na 1.2l turbo 110KM.
Ocena mestne vožnje je izredno relativna. Ogromna razlika je se vozit v Ljubljani ob 8 uri zjutraj v konici med delovnikom ali pa recimo ob 22 uri zvečer. Pa oboje rečemo mestna.
Tako, da jaz osebno mestne vožnje sploh ne bi dajal v referenco ali je vse OK ali je kaj slučajno z motorjem narobe. Relacije po regionalkah in AC ob normalni pretočnosti sta veliko bolj ustrezni pokazatelj kako pa kaj.
Najbolj blagodejno na porabo vpliva relacijska vožnja med 70 in 90km/h. Moj predlog, naredi za test 200km relacijo ne po AC-jih s čim manj mestne vožnje in v okviru omejitev. Pred tem natoči polno in po vožnji spet natoči polno. Aja pa vozi čim bolj normalno brez varčevanja in brez divjanja ter gnanja v visoke obrate.
To bo najboljši pokazatelj kje si s porabo.
Drugače pa 8+ litrov prave mestne vožnje s stanji pri semaforjih mi niti ne deluje tako zelo veliko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je verjetno Avto Bezlaj Turbine iz zgornjih Pirnič.
Ocene uporabnikov so pa katastrofa, tako da glede na napisano je to ta šalabajzer.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani