Ne bi bilo slabo, ker mamo premal izkušenj s prikolicami oziroma nosilci za kolo na Mazdah. Zato tudi ni nihče vedel odgovora, težko pa je kr neki pametovat na pamet.
To je fora za dolgoletne člane, ki pravijo da Mazdini dizli skupaj padejo samo, da jih grdo pogledaš. Zato jih bo tvojih 400kkm kar močno udarilo po prepričanju - je pa res, da verjetno 800.000km pa vseeno ne boš naredil 😂
Pri 120kkm sklopka - men je to čist prezgodaj. Sem mel na prejšnjem dizlu od šestke skoraj 300kkm pa tud bliz ni blo problemov s sklopko. Pa kolikor se spomnim tudi drugi niso imel kej velik težav s sklopkami, vsaj pri večjih modelih ne.
En tip računalnika, ki skrbi za več ali manj vse posamezne el. naprave v avtu, ki niso del glavnega ECU-ja. Recimo zaklepanje avta, el. šipe, žmigavci, gretje sedežev itd.
Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem....
Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez.
Točno tako kot pravi @Alex. Če je v garanciji ti je vseeno, ampak takoj ko ni je pa to zelo pomembno, da se ne gremo igrico skrivalnic, kjer si glavni sponzor ti. Zato pričakujem, da bo servis zadel vrsto okvare vsaj v 80-90% primerov takoj in ne s poskušanji. Ne bentim zastonj, ker sem bil že parkrat takole ta generalni sponzor kar sam.
So preverili jermen in ni bilo to, tako da se je potrdilo da je kompresor (oz. super polnilec).
Mene pa jezi to, da bi morali stručkoti prej vedet kaj je vzrok, ne pa da ti prodajajo zgodbico o jermenu. To je problem že od leta 2019 in nemogoče je, da ne bi vedeli zanj. Če sem si jaz zapomnil pa sploh nimam X motorja in to takrat, ko sem celo želel ta motor kupit v Mazdi 3, teli k majo pa take zadeve na mesečenem nivoju se pa sprenevedajo pa delajo budalo iz stranke. Počas bom začel @Alex verjet, da je res najbolje se izognit pooblaščencem, če je le možno.
Ta kombinacija AT menjalnika in tega motorja je z vidika porabe najbolj neposrečena žal. Tako, da ta poraba, ki jo imaš bo kr prava. Na 6.5 bi bil z MT menjalnikom, pod 6 pa s švohnejšim 150KM dizlom
Pa ne no... jermen zacvili na začetku in ne tam, ko je že nekaj vrtljajev notri. Pa sej je že vsakmu kdaj jermen cvilil. To zacvili največkrat od prostega teka pa ko dodaš gas ne pa tam nekje na sredi povečevanja obratov. Pa jermen cvili s precej drugačnim zvokom kot tole.
Point je da pripeljem avto na servis cist nazaj ga pa dobim umazanega, popraskanega pa po moznosti se s kaksnim vijakom viska. Cene imajo pa take, da mislis da bo mehanik iz same japonske prisel in ti popravil avto... koncni izdelek je pa nekako tako, kot da bi ti ga mujo pod kozolcem. Pa to ni bilo enkrat.
Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.
Jap, tole ni zvok jermena, ampak bo dejansko tale nesrečni supercharger. Po moje si ti dobil sicer nov motor, ampak še s starim SC-jem. Garancijo še imaš tako, da nič čakat, ampak kr direktno na servis prijavit napako. Verjemi, da ne boš taprvi, ki jim je to prijavil. Vpoklica pa verjetno ni bilo, ker napaka ne povzroča varnostne težave in tudi ne vpliva na kaj drugega, da bi povzročilo dodatno škodo in večje stroške. Je pač bolj kot ne zgolj nervira in verjetno bo prej slabše kot boljše, tko, da ni druge kot servis.
Jebote, da se res tocno tkole slisi 😱 Avto je star 4 leta in 3 dni, garancija je 5 let ... ali tole se spada pod garancijo? 🤔
A maš ti X186 al X180 - namreč ravno 2021 so menjali za posodobljen motor. In če me spomin še ni zapustil se je to na X180 redno dogajalo, medtem, ko na X186 pa naj bi bila odpravljena težava z jokajočim superchargerjem.
Moj predlog je, da kar pejt na servis uveljavljat garancijo. Preveri pa prej, če je bil mogoče kakšen vpoklic za tole.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bi bilo slabo, ker mamo premal izkušenj s prikolicami oziroma nosilci za kolo na Mazdah. Zato tudi ni nihče vedel odgovora, težko pa je kr neki pametovat na pamet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani