Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...
Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...
Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.
Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..
Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dokler boste iskali problem samo od zunaj ga ne boste nasli....
Ravno zato se rece expanzijska, ker gre v njo visek tekocine. Pa se to strogo kontrolirat in nalivat ob hladnem.
Verjamem da ce das flasko na odtok ekspanzijske ne bos ujel veliko tekocine kot dokaz da ne odteka tam. Seveda ob predpostavki da jena max ob hladnem motorju
9 let star mazdin dizel. Je kdaj ta super mehanik pogledal v motor? Je v karterju olje bolj redko? Je mooce nad max? Je naredil vakumski test?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kot je Scream napisal, sam sem imel črne sajaste nastavke od izpuha.
Kot je NevLado povedal, so tisti, ki so vozili za menoj občasno videvali dim. Ni bilo pa to v smislu parne lokomotive. Si moral biti res pozoren, da si opazil.
V opisanih momentih sem dolival nekje 1l/500km 🙂
20L na servisni interval..:)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Človek, po telih osebnih izpovedih boš še samo peš hodil.
Nimam mazde mam pa toyoto, ki si zadnje case posoja platforme z mazdo na malckih. Mam avtomatika 900ccm, sploh ne vem vec koliko konjev ker me ne zanima, ker avto je malček (aygox) za mesto, zre od 4 do 5! Kot drugi avto itd, vseeno gre lahko tud do Španije če je treba ..:)
Bencinar 140 horsov, avtomatik za mesto čez glavo in triglav dovolj.
Edino kar ti lahko recem je da je 25k za malcka veliko, to ni vec malcek, ze gume so drazja klasa, ampak ce ti je vsec, go for it!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem imel enak problem ler sem na polju doma. Ziva tema, pocasna hitrost….rocno vklapljanje ker je imel avtomatski vklop sele 60km/h. No sam sem nastimal na 10km/h
zal je vw grupa ne mazda, ampak veliko lazje je voziti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem ?el z avtovleko do svojega mehanika, ki bo preveril zadevo in spucal, kar se spucat da. Sem preklicaru en kup mehanikov in je ravno tak cajt, da noben nima cajta oz. so na dopustih. Sem jim razlo?il problem in so mnenja glede tega problema deljena, je pa ve?ina rekla, da je potrebno spucati sito in zamenjati olje in filter in bo zadeva ?pilala dalje. Upam, da bo temu res tako in so stro?ki minimalni.
Javim, kako se bo zadeva nadaljevala.
Pa ce se le da naj da dexelia olje...............
Dexelia je C1, on ti zliva C3...
Na tvoji lastni sliki v tej temi se jasno vidi nalepka za olje in predpis za olje.....
Tako da 'tvoj' mehanik ne daje predpisanega olja....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vmes manjka kljucen podatek - in sicer letos januarja jo ke odkupil kot vse kaze nek diler in takoj ponudil v prodajo, tu so prvic zabelezeni kilometri 77.000km
Kje ste ga kupili?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brez zamere 70.000km od leta 2006. Tu ze v osnovi nekaj smrdi - 5000km na leto za druzinski avto??? Pa sploh se ne ubadajta z drugim kot stvarno napako, ki nima veze z garancijo avta.
Predlagam da na drugem uradnem servisu zahtevata digitalno servisno knjizico, ki lahko potrdi da se je mogoce lagalo s kilometri. Pa imata neko osnovo.
Lepo nazaj pa po mizi usekati!
A lucka pa nobena ne gori?? Skoraj nemogoce
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani