Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo.
Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:
Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?
Ne ?e ni?. Nisem imel ?asa - tega imam vedno bolj mal.
Na sre?o ali na ?alost se zadeva zgodi zelo redko (letos 3x). Ko se zgodi, sem razpaljen in bi jo najraj takoj mehaniku peljal - a kaj, ko potem spet vse normalno dela in potem odla?am s tem oziroma de sedaj itak niso nikoli ni? na?li.
Jaz npr. med vo?njo nisem imel ?e nikoli te?av. Glede na to, da potem, ko neuspe?no posku?am v?gat smrdi po bencinu, najbr? ni problem v dovodu - al' ja?
Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.
Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).
Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.
A ima kdo kak?no idejo?
Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.
Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).
l.p.
Mal sem bil odsoten v zadnjih dneh...
Na servisu v BTC sem ga ?e imel. Tam so mi tudi zamenjali sve?ke in kable. Ra?unalnik jim na ?alost ni uspelo aktivirat za mojo Mazdo. Sicer zelo ustr?ljivi in prijazni serviserji so mi tudi rekli, da so lahko sve?ke, kabli ali "cin?pula". Ne bi rad sedaj vsega menjaval, preden bom ugotovil, kaj je (dvoje sem ?e ). ?e posebej zato, ker avto dejansko ni v letih (?asovno in po km), da bi bilo treba menjat kable in "cin?pulo"...
Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!
Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!
1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)
Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????
Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!
2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)
No podpi? kako to?no dela!!!!
Lu?ka se ugasne, tako kot pi?e v navodilih (tudi sam sem ?e pomislil na to).
?e se pokadi ali ne, do sedaj nisem gledal. ?e se sli?i vztrajnik (kako se to sli?i?) ... ?e to kaj ve? pove: ?e v trenutku, ko ga posku?am zagnati, v prestavi spustim sklopko, mi cukne naprej.
Tisto okrog ?udnega zvoka in zalitja valjev, mi je pa tudi nekdo ?e na enak na?in razlo?il.
Samo vzroka nev?iganja mi ?e vedno ne re?i. Ni mi pa jasno, da ?ez nekaj ur potem iz prve v?ge.
Se pravi, problem je do sedaj bil vedno v situaciji, ko sem ga po vo?nji pustil stat za kak?no urco in potem probal v?gat. Ampak ne vedno!?
Enkrat sem ga ?e za cel dan na servisu pustil, pa niso uspeli ponoviti situacije.
Me pa to ?e po?teno nervira, saj nikdar ne vem, kdaj se mi to lahko zgodi.
V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.
?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?
Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :ne vem:
Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.
Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.
Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).
Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ?e ni?. Nisem imel ?asa - tega imam vedno bolj mal.
Na sre?o ali na ?alost se zadeva zgodi zelo redko (letos 3x). Ko se zgodi, sem razpaljen in bi jo najraj takoj mehaniku peljal - a kaj, ko potem spet vse normalno dela in potem odla?am s tem oziroma de sedaj itak niso nikoli ni? na?li.
Jaz npr. med vo?njo nisem imel ?e nikoli te?av. Glede na to, da potem, ko neuspe?no posku?am v?gat smrdi po bencinu, najbr? ni problem v dovodu - al' ja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani