-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)
-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran
-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu
Hm, za lu?i ne bo dr?alo. Jaz sem imel navadne halogene, pa so mi v garanciji menjali oba ?arometa - crknil motor?ek za regulacijo vi?ine snopa. Mislim, da je enako zapisal pred menoj ?e Labi. Sicer pa so pri 6-icah otro?ke bolezni ?e zavorni diski (meni menjali v garanciji pri 45kkm in 100kkm).
Evo, pa tudi jaz pisem krstni post, zal v tej temi.
Peljem se po naselju, klasicno zaviranje s prestavami pred semaforjem. Pritisnem sklopko in avto se ugasne, servo jasno crkne, in moram ga nazaj prizgat. To se ne dogaja pred vsakim semaforjem ali ustavljanjem. Do sedaj se je v 20km voznji to zgodilo vedno samo enkrat, skupno pa ze tretjic, zato upraviceno sumim, da je z avtom nekaj narobe.
Ko ugasne, ga normalno prizgem, brez problemov.
Malo zgodovine, Mazda6 CD136, 2005 letnik, 85000km, pred dvemi dnevi menjan akumulator (varta 95ah), malo vec kot teden nazaj menjan vztrajnik. Motor naj bi bil delno menjan, saj naj bi se v prostem teku slisal nek cuden zvok (na predlog prejsnjega lastnika), zato so ga na Mazdi 'slekli' in zamenjali vse vitalne dele.
Preden se obrnem na Mazdo, vas prosim za mnenja.
Lp
Pelji na servis, tam ga priklopijo na tester in bodo takoj videli, ali je problem v ventilu na visokotla?ni ?rpalki. Sem imel sam podobne te?ave, med vo?njo mi je avto nekajkrat ugasnil, vedno takrat, ko sem povsem imel odvzet plin (izvoz z AC, enkrat po klancu navzdol na Rebernicah). Menjat je bilo potrebno omenjeni ventil. K sre?i je tako, da se da dobit zgolj ventil in ni potrebno menjati celotne ?rpalke. Jaz sem stvari urejal pri M. Majesu na Gami BTC. Pred dvema letoma je bila cena cca. 150 EUR, ?e se prav spomnim.
Novembra lani sm kupil mazdo 6 sportkombi letnik 2004 opravil servis nedolgo nazaj pri 80000 in menjal desno lu? zaradi nedelovanja avtonivelacije xenona. Sicer je ?lo iz garancije ampak vseen me je mazda mal razo?arala , pri cliotu mi je sel prvi le?aj pri 130000. Kar se pa ti?e u?itka v vo?ni ja pa avto 1A .
Zanima ma kak?ne imate ostali izku?nje z le?aj ?e menjali, kdaj?
Hja, meni ?el levi sprednji le?aj na M6 SC pri 140.000km, pa nisem sre?al nobenega robnika...
Update: Evo, na servisu zadevo pogledali in dejansko je ?el le?aj, avto pa se ni sre?al z nobenim robnikom. Lahko torej samo sklepam, da sem imel smolo s slabim le?ajem. Upam, da se ne bo kmalu ponovilo, ker hudi? ni ravno poceni (?ez 100 EUR + delo). Mogo?e pa se dobi kje tudi ceneje. Zato naj poznavalci napi?ejo, kje se da zadevo ?e uredit - za potencialne nove ?rtve
je morda tvoja 6ka 2002 letnik? ?e sli?i? cviljenje jermena ob razbremenitvi le ta ni zadostno napet. stvar se re?i z dvema vijakoma in novim jermenom
Je letnik 2003. Sem bil ravno na servisu in so napolnili plin. Ob priliki se bom ponovno zapeljal do servisa, da pregledajo, ?e slu?ajno kje pu??a (so dodali obarvan plin). Lahko to z jermenom mogo?e malo pojasni?. Ker klima sicer spu??a neke cvile?e zvoke.
Ima mogoce kdo izkusnje s klimatsko napravo v sestici? Vceraj sem namrec opazil, da klima ne deluje, kot bi morala / skratka, ne hladi. Vklop / izklop kompresorja se slisita. Gre samo za pomanjkanje plina, ali je kaj drugega lahko tudi narobe?
Ponavadi imajo mazde tam okrog 0,8 litra, za 6ko pa nisem ziher , v user manualu ni? ne pi?e ?
Hja, ?ele danes uspel preveriti v priro?niku. Podatek sem na?el ?ele v dodatku. Pravi, da je MAX-MIN pri bencinarjih 0,75l pri dizlih pa 1,2l. Mogo?e bo komu kdaj prav pri?lo.
Meni v 20.000km prileze z MAX na MIN - po teh podatkih torej pomeni, da udu?i 0,6dcl olja na 1.000km. Kako se ta podatek primerja s kak?nimi drugimi avtombili?
Sem nov uporabnik in tudi novi lastnik Mazde 6, sportcombi disel. Mazdo sem kupil rabljeno in moram re?i, da sem zadovoljen z njo. Me pa neka stvar jezi in sicer poraba. Pa ne to, da porabi kolikor porabi ampak to, da mi naprimer ra?inalnik ka?e, da imam povpre?no porabno na 100km 5.4L, ko pa natankam in izra?unam porabo pa je dejansko poraba okoli 6,6km kar je za ve? kot 1L razlike. Se ?e komu dogaqja kaj takega, je to obi?anjo?
Tudi jaz imam to kombinacijo-Dunlop Winter Sport 3D + Mazda 6 SW...na za?etku jen tudi mene motilo,
pa se navadi?....ni kaj,bo treba po?akat na "pomlad"?!!,pa nazaj gor letne Bridgestonke Potenza...
...oz. v mojem primeru Turanza
?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.
Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.
Hja, saj to se je tudi meni zdelo, ampak zmotilo me je to, da s prej?njimi zimskih gumami (Maloya Cresta 220) nisem imel teh izku?enj, zato sem pa? rekel, da povpra?am. Pomislil sem pa? tudi na to, da bi ga lahko kaj biksali pri premonta?i gum. Hvala za pojasnilo.
Eno vprasanje za poznavalce. Kaksni so zanesljivi znaki, da gredo lezaji na kolesih proti koncu svoje zivljenjske dobe? Pred kratkim sem namrec zamenjal letne za nove zimske gume in od takrat dalje se pojavlja pri voznji dolocen neizrazit "topotajoc" zvok, pri cemer nisem cisto preprican, da gre samo za zvok, ki ga proizvajajo nove pnevmatike (Dunlop Winter Sport 3D naj bi bile sicer med tisjimi). Nekje sem bral, da pri vozilih z ABS senzorji elektronika zazna neenakomerno vrtenje koles in sprozi ABS opozorilni signal, kar naj bi lahko bil zanesljiv pokazatelj (skupaj z zvokom), da je nekaj narobe. Bo to drzalo?
Bli?a se servis in potrebno bo menjati zavorne plo??ice, ker imam ?e 70.000km. Ne vem ?e so notri ?e originalne, kajti kupil sem rabljen avto M6 s 25.000 km (predvidevam da so). Glede na dobre izku?nje s TEXTAR plo??icami se bom tudi pri M6 najbr? odlo?il za njih. Je pa res da mi pri zaviranju iz 150 na 70, res ?e vse skupaj malo trese in zaviranje je glasnej?e (beri slab?e) po parih sekundah. Predvidevam da je obloge ?e tako malo, da se njen preostanek tako hitro segreje, da zaviranje ni ve? u?inkovito. Upam, da bodo diski ?e OK.
vpra?anja :
1. A ste pri M6 morali ob menjavi plo??ic menjati prednje in zadnje ali je zaradi ve?je obrabe samo prednje zadnje pa so zdr?ale do naslednjega servisa.
2. Ali ima slu?ajno M6 120 CD, plo??ice s senzorjem oziroma, javi, kdaj je plo??ica pri koncu in jo je potrebno zamenjati.
Hvala za odgovore
?e ti pri mo?nem zaviranju trese, so verjetno problem diski - znana slabost M6.
Prvotni ventil so leta 2004 (?e se prav spomnim) modificirali. Meni so takrat vgradili modificiranega (to je bil tretjih poskus) in od takrat je vse OK. Prvotni ventili so bili bakrene barve, modificirani pa so ?rni (neka zlitina, ?e me spomin ne vara).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hm, za lu?i ne bo dr?alo. Jaz sem imel navadne halogene, pa so mi v garanciji menjali oba ?arometa - crknil motor?ek za regulacijo vi?ine snopa. Mislim, da je enako zapisal pred menoj ?e Labi. Sicer pa so pri 6-icah otro?ke bolezni ?e zavorni diski (meni menjali v garanciji pri 45kkm in 100kkm).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani