Ja, podobno sem slišal tudi v Lj. Ene 2-3 stvari so recimo bolj zoprne, sicer pa nič posebnega, pa še to na bolj kot ne začetnih letnikih. Tako da, meni se ne zdi spet tak krš, ker pol je vse krš. Recimo pri VAGu crkavajo menjalniki kot po tekočem traku, pa jih noben tok ne kritizira, ali pač
Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.
Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?
Hvala vnaprej za mnenja!
Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.
Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?
A si ga vprašal točko katere so te velike težave? Ker če govorim s kom na servisu, neke blazne panike ni, razen sem pa tja komu tesnilo prepika , ampak to je redko menda.
Ni postal reply-a. Skratka, takrat sem naročil napačne ploščice za zadaj, in mi jih je potem Pelko odkupil. Kaj oz kake je potem on pri Taposu vzel pa ne vem.
Bo pa treba drugo leto mogoče spet počasi menjat zadaj ja. Za Mazdo so tile diski še res poceni, sploh če je akcija na Autodocu.
Reset Your Mazda Connect Infotainment System– If you are having an issue with your Mazda infotainment system, another quick thing to try is to reset your system. You can reset your system by holding down the volume button, back button, and NAV button at the same time for about 10 seconds. This will reset your system, so you may lose certain audio setting changes, but resetting the system could help fix issues like a frozen display or having lag time with your display screen.
A SD kartico si dal ven in probal brez nje?
Jaz bi mogoče če res ne gre drugače ponovno flashal zadnji firmware recimo.
Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???
Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok.
Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno.
Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.
Ne moremo, oz je brez predmetno, ker v evropi žal ni 2.5T motorja tko da...Če bi bil, bi dobršen del dizelašov na forumu prešaltali tja ,vključno z menoj
Tisto potem ne kaže napake na turbini. Lahko da je res samo ta senzor kot pravi predhodnik. Pri 220 tisoč bi pa skoraj sigurno že dobil tudi to napako, ki jo ti omenjaš. Mogoče je že pucal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Itak je večja verjetnost, ker je vse bolj komplicirano, plus okoljske zahteve ipd...
Težave so pa seveda tudi pri bencinarju, tudi pokanje glave ipd...tako da če imaš smolo, ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani