Skoči na vsebino
Hladna M6 crkne
Napisano

?e je to to, bo povsej verjetnosti PSA 1,6D ma?inca... DLD-414 ali 416 se mi zdi da je oznaka... uporablja jo tudi ford, volvo, peugeot, bmw?...

 

ja. tako....

hvala

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uga?anje Mazde 3 1.6 dizel
Napisano

cenjena Mazda publika,

 

ali ima kdo mogoce kaksen update na temo? Mazda 3 spet nagaj.....

 

zdej je to ze tretic da se ponavlja ista napaka v zadnjemu letu, vmes se pa avto cist normalno pelje....

Ne znam kaj vec naredit in prosim vas ce ma kdo kaksen nasvet da ga podeli z mano.... karkoli....

 

Drugace pa ce boste cez kaksen dan brali da je ena nezadovoljna stranka zazgala svojo mazdo 3 pred mazdinim salonom v protest, zna bit da sem to jaz....

 

POMAGAJTE....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hladna M6 crkne
Napisano

Nisem prepri?an ?e ima 3ka IMV, bolj kot kaka pumpa za nafto se sli?.

 

 

spet po parih mesecih ista napaka....

 

En ventil ma sigurno, mogoce ni isti kot IMV na mazdini masini, ampka definitivno je en ventil.....

 

PSA masina? vem da mi govorijo da je to Pegeout, a slucajno veste kaksen je naziv Pegeout masine, da poskusam na P straneh pogledat????

 

hvala....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uga?anje Mazde 3 1.6 dizel
Napisano

Zivijo....

 

bom se enkrat vprasal tudi pod to temo, ce slucajno kdo kaj vec ve....

 

Drugace pa originalno vprasanje je tukaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8613

 

COPY-PASTE

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hladna M6 crkne
Napisano

Jaz sem imel iste probleme. avto je vse pogosteje uga?al, na koncu sploh ni ve? v?gal. diagnostika je kazala nekaj v zvezi s tlakom goriva. menjal sem najprej IMV ventil, potem pa ?e Common rail in komplet pumpo. Na koncu so mojstri na na?ih poobla??enih servisih obupali in sem avto spravil v Avstrijo. tam so menjali ra?unalnik in je blo vse zrihtano v dveh urah!! Zdaj pa mam doma delov za pol avta. ?e ti karkoli od na?tetega lahko koristi me kontaktiraj

LP

 

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.