To je že pametno narejeno, če bi ti napisalo da je akumulator pri koncu bi se še vozil dokler bi avto vžigal.Check engine pa da malo straha lastniku da pravočasno reagira.Dogaja se- ma ne na Mazdah - da se zaradi nizke napetosti sesuje BCM modul in avta ne boš vžgal dokler ne pripraviš min. 500 eur.
Včasih ni bilo teh potovalnih računalnikov ,natočiš polnega- narediš 300 km kombinirane vožnje, natočiš polnega in preračunaš koliko ti porabi.Nizke temperature,vožnja po mestu, razlika je tudi če so notri 3 mladenke po60 kg ali 3 moški po 110 kg.Edino še zavore prekontroliraj da ti kaj ne blokirajo,ker se rado dogaja kadar avto stoji .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In najbolj važno koda ključa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani