Imam dilemo. Ali naj na rednem pooblaščenem servisu Mazde 3 naročim tudi dezinfekcijo klime ali ne? Predvidevam, da se storitev naredi v kompletu z menjavo kabinskega filtra, kar bi bilo smiselno.
Zanima me, ali gre pri taki dezinfekciji bolj za odišavljenje ali dejansko uničenje mikrobov, plesni, itd???
Je kdo to naredil pred kratkim - koliko stane?
Na M2 je smrdelo iz klime.
Sem kupil Sonax bombico. Prebral navodila, dal na notranje kroženje in ventilacijo na max, aktiviral....
Zadeva je bla zrihtana. Potem sem še menjal filter.
Ker je ET odmik od središča, moreš imeti enako široko platišče, upam, da se tega zavedaš. Torej ali gledaš 16", 17" ali 18". Tu zmes je 1J razlike v širini. 1J = 1" oz. 1" = 2.54cm.
ET pomeni pozitivni odmik od središča platišča. Torek koliko je naleganje platišča na disk odmakjeno od sredine.
Med 52mm in 55mm je tako mala razlika, da realno ne bi smelo biti težav.
Večina jih take zadeve vozi in se jim žvižga. Tisti drugi, smo v manjši, pa nam to ni ok. Ne zaradi lastnosti ampak je sporno. Torej ali homologiraš ali pa voziš in upam, da stric na tehničnem ne bo imel slabi dan (če so Mazda pokrovčki tako ne bo nikoli ugotovil), ali pa da ne bo tako velike nesreče, da bi šla to zavarovalnica preiskovati.
Raje v motor natočite kakšno boljše 5W30 olje kot pa redkejša olja. Vam bo bolj hvaležen. Tisti deciliter porabe, ki ga navidezno prihranite, plačate z večjo obrabo. Mogoče bo (nekoč) račun izstavljen prav vam ...
Focus ima pogonsko verigo. Hkrati pa ima oljno črpalko gnano z namočenim zobatim jermenčkom.
Ne vem kak nor bi moral bit, da bi točil drugo olje. Bo motor izredno hvaležen, da bo kar se razpočil od veselja. To bo razslojilo jermen in ja lep račun bo izstavljen, ko bo turbino vtrgalo ali pa oljno črpalko ustavlo.
Ni kaj, kapo dol 😅
@Slivka pa lahko drugo toči, nima Ford Werke motorja.
Na 2010 M2 so ružli ti krogi za temperaturo, ventilacijo.
Je Ferk rekel, da so odprli in ni rešitve. Bi rekel, da lisice niso nikoli odprli, ko sem radio menjaval, sem preprosto vijake za ta element bolj zategnil in je bila 7 let tišina 🙂
Torej rabiš meter, ker je tu potrebna točnost. Nalepiš + na steno, da imaš višino in levo/desno poravnavo. Lepo ravno nazaj.Ustavi na 5m, točno na luč. Poračunaj padec. Nalepi novi + in korigiraj snop. Za snope so po navadi imbusi (večji), včasih celo torx.
Ja ja. Meni so po nesreči samo luč not poknili. Sem šel na AMZS, je mojster naredil totalno drisko.
Sem doma potisnil 5cm do zida, označil. Odmaknil 5m. Naredi izračun padca na dolžini, glede na to da je 40m zakonska nula. Označil na zidu in korigiral višino.
Levo desno je celo štimalo.
Vzameš si 15 min in lahko to narediš v kateri koli garsžni hiši, če doma nimaš prostora.
Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))
13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.
Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.
13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.
Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?
Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani