Po moje so že te originalni diski več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr.
Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako preverjeno in bo vse skupaj še boljše.
Vsi sodobni avti, ki jih večina nas vozi ima tako dobre zavore, da so za normalnega uporabnika čisto dovolj. Dirkat ne smeš. Za tisto malo bolj dinamično vožnjo parkrat na leto pa tud ne boš skuril jih.
Sam sem tudi razmišljal o večjih zavorah (od Aerota ali kaj večjega) pa je potem spet v feltnah problem (ne gredo gor) in rabiš večje. Škoda denarja za moje pojme.
Kot pravi @Alex kupiš boljšo robo in nimaš kaj za zaj***t.
Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪 Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€
jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.
V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok).
No drug teden klicem pelkota bo najbolje.
Podobno se mi je dogajalo na bmw 320d. Krivec je bil termostat na egr ventilu. Sem zamenjal in je bilo rešeno.
Bom poslikal jutri. Sem listek v delavnici pustil. Avto ima EGR delete in v DPF fizično odstranjeno satovje. Režim vožnje je cca 40km dnevno skoraj brez avtoceste. Mrzlega ne tiščim v obrate seveda.
ugotavljam, da se na 3 leta stari Mazdi 3 v notranjosti poleg Bose zvoka dobro, če ne celo preveč sliši tudi motor oz izpušni lonec. Ne rečem, da to ni športen občutek, a vendar bi si želel malo tišje vožnje. 🙂
Ima kdo podobne izkušnje in ali bi se dalo kaj narediti? Verjetno bi pomagali dodatni tepihi na tleh, dodatena obloga na dnu prtljažnega prostora?
Obstaja proti hrupna samolepilna oblogo. Malo pobrskaj po netu. Mogoče jo drži celo kaka trgovina z avtoakustiko.
Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.
Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo
Na saabu sem jo zamenjal lani in na mazdi dve leti nazaj.
Zadnje 2 voznji sem opazil, da mi ne deluje gretje. Nekako sem pogooglal, da je v vecini primerov tezava v tem da ni antifriza ali pa je pokvarjen termostat.
Po preverjanju sem ugotovil da je posoda z antifrizom prazna.
Sedaj pa .... kateri antifriz se nalije (Mazda 6 dizl 140KM, 2009) in pa kje se ga dobi. Potem pa se kako se ga nalije ... pac obicno odpres in nalijes ali je potrebno prej vse kar je notri spraznit? Je problem ce se mesajo?
Ti ni kontrolka sporočila, ko je padel nivo pod minimum?
Meni je tako izginjala in ko se je delal veliki servis smo ugotovili, da je puščalo pri vodni pumpi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekateri tisti čas, ko drugi merite z uricami mi porabimo že za kaj drugega. Avti se pa še kar vozijo, vozijo in vozijo pa noben ne jamra.
Vsakemu svoje. Nobenemu nisem fouš, da si zmeri včasih kej
Povezava za deljenje
Deli na druge strani