Vem da je tole mazda forum a vseeno, stekla v avtomobilu se mi nenormalno rosijo, sj razumem da je avto star (nikjer ne pu??a) da je kabrio itd. ampak da ?im je mal vlage zuni, pa se grem mal pelat pa pol pustim avto stat kako urco ne vidm ?ez nobeno ?ipo vn ama ni?. sm ?ipe spucov s steleksom pa pol ?e z enim toxcic sprejom da bodo ja ?iste znotraj pa ni bol?. a ve kdo za kk?no dobro re?itev problema, se da ?ipe s ?im proti ro?enju namazat, kr ?e je tkole zdej bom pozimi morou strgat led znotraj in zunaj, kar mi pa ravno ne di?i.
Glede na to da govori? o vseh ?ipah preglej tudi da nima? bazen ob rezervni gumi, vodo ma? nekje in ho?e ven
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..
Teb ?e malo ?re....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...
avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...
pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.
Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?
Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?
Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.
Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.
enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?
loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?
?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mene pa zanimajo va?e predvsem finan?ne izku?nje z mazdinimi rednimi servisi.
Na avtocentru ?erbinek v MB so mi rekli da je servis na 20 000km okrog 160eur. Je to normalno za menjavo olja in oljnega filtra ter osnovni pregled avtomobila? Meni se zdi malo dosti glede na to da material ne pride vec kot kakih 50eur.
Koliko potem stane veliki servis???
lp in hvala za odgovore.
Jaz sem za CX-7 dal 150? za prvi servis pa ima 6L olja.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadnje ?ase opa?am, da mi klima po nekaj kilometrih vo?nje sama preklaplja iz re?ima avtomatskega delovanja na 'pe?' na?in - eko. Pri tem navije ventilator skoraj do konca. To se ponavlja ve?krat, kljub temu, da ponovno pritisnem tipko za avtomatiko.
Kak?na ideja, ka bi lahko ?lo narobe ?
Verjetno res, probaj se 2x pritisniti gumb AC - izklop/vklop takrat mora delati izkljucno na AC in ne AC/ECO
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.
Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.
PA verjamem da ce se je problem zacel v garanciji so ga dolzni odpraviti ne glede na potek le te...
Sicer pa zadnje case slisimo ?udne drobne tiske od M garancije.......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na 6ki mi (o?itno) crkuje display za radio/klimo. Najprej je na sredini (pri radiu) nehalo delat par ?rtic, zdaj pa se ?iri po celem displayu (podatki klime). Predvidevam da je sicer mo?no zamenjat na uradnem servisu, kjer pa se ?e bojim cene. Je kaka druga varianta?
Edit: cena na uradnem servisu 455EUR
A ni bil tukaj post kako na novo pociniti vezje in potem dela kot novo (samo oksidacija ce ti postopoma zgineva)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Izmeril.... 282 mm torej nimam kaj delat z 290mm. Sploh pa so verjetno hudo dragi, k so ?portni pa vse.
torej lahko zaklju?imo, da je krivo premalo hlajenja med zaviranjem? Zanimivo.... ?eprav spodnji link ka?e, da so ?eljusti na golfu VI tudi spredaj. Nisem sicer ?e veliko avtomobilov gledal, vendar se mi zdi, da je ve?ina ?eljusti montirana spredaj in ne zadaj...
hmmmmm 282 zna biti prav to...bom jaz se moje premeru...290 je fabrska oznaka, vseeno je najlepse dati disk na disk pa se vidi
Ves kako je meni na podstrehi le obtremenjujejo tramove, tako da ce ti pasejo...je cena simboli?na, lahko je pla?ilo tudi v obliki prehranjevanja :mi pijemoo:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glej si ga no.....danes bil pri bratrancu ki ima M3 2006, diski fu? ta drugi pri 82.000km, in kaj so mu rekli na servisu - ja poznamo to, do tega pride ker je cilinder za zavore pred diskom, in le ta ne zajema zraka...
ko gledam moj avto ima res prve in zadnje cilindre na zadnji strani diska, tako da disk in cilinder zajema zrak :ne vem:
p.s. Kaj vse so servisi prodajal za ta problem kupcem:
Samo toliko, da poro?am kako se je zadeva (zaenkrat) zaklju?ila...
Stopil sem v kontakt z zgoraj omenjenim servisom v Radomljah. So kar prilagodljivi in se je dalo lepo zmenit. Odlo?il sem se, da naj torej popravijo tisto eno ?obo (oz. injektor), in stestirajo tudi ostale tri.
Pri pregledu so najprej ugotovili, da s tisto problemati?no ?obo niti ni kaj dosti narobe, le pri?vr??ena ni bila najbolje. Kasneje so me obvestili, da je blo vseeno (kao) potrebno menjati par zadev in je bilo tudi precej dela z razstavljanjem in sestavljanjem motorja - se je blo treba malo pogajat za ceno.
Za vse skupaj so mi na koncu nara?unali malo pod 200 EUR: test vseh ?tirih ?ob (30 EUR/kos), popravilo ene ?obe (?etudi ?e vedno ne verjamem, da je bilo z njo res kaj narobe), ultrazvo?no ?i??enje vseh ?tirih ?ob, menjava tesnil, delo).
To se mi ne zdi prav poceni, je pa ?e vedno bolj?a varianta kot menjava ?obe (s katero niti ni ni? narobe) za cca. 700 EUR. ?e ?e no?ejo na uradnem Mazda servisu pritrditi malo zrahljanih injektorjev in se s tem na splo?no ne ukvarjajo, so bili pa vsaj toliko fer, da so mi nakazali mo?no alternativo...
Upam vsaj, da je tem tale zgodba zaklju?ena.
OK ?e se je zadeva porihtala je cena ?e sprejemljiva, o?itno pa je da je treba napako druga?e gledat ne samo preko ra?unalnika....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sej pravim, trenutno je mir, ampak ?ele 1000 km po stru?enju. hvala za odgovore, seveda me zanimajo diski, bom premeril obseg in javim. Ktera firma diskov pa je?
Rotora
tale komplet, zadnje na?eloma morajo biti iste, prve so vpra?anje
bolj problematicni so diski pri mazdi kakor ploscice...
kot sem napisal sem probal bolj ali manj vse...in v vsakem primeru so diski najslabsa komponenta (sprednji)
To?no tako....ko enkrat gredo no way back....zato samo v premislek koliko se ti spla?a investirati....
?e ima slu?ajno tvoja M6 spredaj 290mm diske imam jaz zate ene na podstrehi ?portne za mazdo s cca 5.000km, dam za najprej probat potem se lahko odlo?i?, vrne? tud ?e je treba.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na to da govori? o vseh ?ipah preglej tudi da nima? bazen ob rezervni gumi, vodo ma? nekje in ho?e ven
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani