2.)O DPFju imas na forumu ogromno napisanega, ampak opazis pa tako, da se se poraba malenkost dvigne in prav tako tudi obrati. Najboljsa vrjanta bi bila pa preko obd scannerja oz. se boljsa vrjanta da imas aftermarket android radio pri katerem imas lahko konstantno obd vmesnik povezan in lahko kadar koli dostopas do live data.
3.) Kolikor vem je pri dizlu potreben reset intervala. Lahko ga resetiras z obdjem oz. tudi rocno ce se ne motim. Youtube sigurno ve.
4.) Radio nima pin kode.
5.) osebno mislim, da ni prezahtevno za hobi mehanika, ampak bi na tvojemu mestu vsaj prvic peljal k mehaniku, da bi na lastne oci videl kako pa kaj. Naslednjic pa lahko ze sam probas. Konec koncev pa to ni ravno drag poseg.
Pa tudi vprašanje, kdaj zaprejo nalog enkrat, ko je vpoklic opravljen. Meni so menjali zadnje amortizerje pri dvižnih vratih (vpoklic) pa sem se čez en mesec oglasil pri drugemu serviserju glede druge zadeve in so mi poleg želeli še ta isti vpoklic narediti. Ko sem jim razložil, da sem to že opravil so rekli, da vrjetno niso zaprli naloga.
Jest imam tudi bolj, kot ne slabe izkusnje in na zacetku mogoce res pomaga wd-40, vendar je po hitrem postopku spet isto, ce ne se celo slabse. Osebno tudi sam uporabljam silikon sprej za take zadeve.
Evo samo se ta comment sem cakal. Od bossa in alexa :D. A pa sta vidva sigurn da sta vozila mazdo :P. Malo sale. Kaj naj recem hvaljen jezus an . Sicer pa nima veze iz kje je mazda, saj so vse narejene na japonskem. Vsaj mk1 in mk2.
Evo se iz tujega foruma tako, da je problem ocitno globalen.
Pa sej pravim, da je bila to hiba vseh generacij do sedaj. Enim malo bolj drugim malo manj kondenzira. Jest imam nova tesnila na zadnjih luceh pa se isto vlaga nabira. Problem je pomoje v oem kitu kateri tesni. S fenom lepo pogreti, odlimati in nato novo tesnilo namestiti, potem bi bil pa vrjetno mir. Mene osebno kej prevec ne moti, ker je prisotno res malo kondenza (vcasih se to ne) in še ta se naredi v kotu tako, da ni ravno opazen.
Evo v tem kotu se meni obcasno nabere kondenz, ampak tako kot sem rekel je prisoten v majhni meri. Isto se dogaja na drugi mk2 sestici in prav tako sem imel isto pri mk1 sestici.
Ja ce ji bo pa pri novemu avtu odpadel auspuh pol naj pa res en japoncek takoj harakiri naredi. Nic bat sej vidis, da je napisal da je avto mazda 626 (97-02), nato jo je nasledila mazda 6.
Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.
Jah pri jutranji voznji in pri nizkih temperaturah se tisti led nebo kar tako hitro stopil. Preden startas probaj led cimbolj "zdrsati" dol. Jest osebno sicer nevem zakaj bi pri nizkih temperaturah odpiral okno, ampak ga ze zaradi tega ne odpiram, da ne popraskam cele sipe :). Glede na to, da imas avto parkiran pod nadstreskom ga naslednjic parkiraj kontra, ker ocitno ti z ene strani vlece veter in ti potem zmrzne. Kaksen nadstresek pa imas? Je iz vseh strani odprt ali je zadnji del zaprt?
In kaj je tukaj cudnega? Ne razumem? Pri meni se recimo moras celo malo potruditi, da odpres vrata, ker je vse tako zmrzjeno (skoda fabia). Z mazdo ni problemov, ker je pod nadstreskom. Pac ne odpiras oken, ko je vse zmrznjeno. Isto ne uporabljas brisalcev se isto sekundo, ko prizges avto, ker je vse zmrznjeno. Drgac pa tudi nevem kaj bos luftal na vse zgodi zjutri pri -1. Ce ze potem odpri voznikova in nato se sovoznikova vrata :D.
Tocno tako. Sej ni neka umetnost to narediti. Aless je dal dober primer in sicer naroci zglobe ter navojno palico in imas. Jest sem samo malo pojamral nad ceno. Zgleda se zavedajo, da se tegana uradnemu servisu neda dobiti in veselo navijajo ceno
Sej tocno o tem sem razmisljal. Mislim ni mi tezko dati denarja ampak 64€ za 8cm dolgo palcko je pa mal tko. Se zadnji stabilizato k je vecji in jeklen jerecimo 15€ od MEYLE.
kataloske stevilke ni oz. je samo za komplet senzor. Mere so pa 82,5 mm. Jest jo tudi vsako leto malo pospricam samo problem je ker je narejena iz slabega materiala in je pocila na sredini in ne na zglobu. Je pa res, da je bila to se original. Tisto, ko sem menjal sem menjal na ocetovi sestki.
Ne od peugeota ampak od subaruja. To je ta prodajalec. Oem za mazdo nemores dobiti in lahko samo kupis v kompletu s senzorjem 420€ + DDV. Razn, ce je kdo se pisal za peugeot to pa nevem
Za piko na i pa sedaj hocm kupiti ta mali stabilizator k je za nivelacijo xenon in je kar 74€ ?!? A takrat leta 2018 sem za njo dal 51€ pri istemu prodajalcu. Ze 51€ je bilo veliko za 8 cm dolgo palcko... Bo zgleda treba neko univerzalno narocit.
Ko ze govorimo ravno o bremzah. Danes se peljem na siht in na nekem bregu zategnem rocno in takoj opazim da ima le ta malenkost lufta, ko sem jo odtegnil.. Po parih metrih opazim, da me nekaj bremza in pac sfuram se tistih 2 km do sihta. Gladko zadnja leva celjust zastekala in se je ze vohala skurjena ploscica. Super. Diski in ploscice niso eno leto stari, celjusti so pa cca. 2 leti stari. Ko mi gre pa to pri mazdi na zivce k so res tko nesposobni kar se tice bremz. Tist "feder" na celjusti je vrjetno zastekal v teh mrzlih dneh (-10 ) in evo sranje.Upam samo, da ni kaj disk zvilo. No da se malo pojamram in sicer opazil sem tudi, da mi luci prevec v tla svetijo in je tamali stabilizatorcek za nivelacijo pocen... Oh well, new year same shit
A pa si tudi v hladilnik nalil hladilno, ker ce v hladilniku ni dovolj tekocine jo vzame iz expanzijske. Seveda je tudi opcija, da ga termostat serje in je skos odprt, ampak predvidevam, da bi v tem primeru napisal, da je avto skoz mrzu. Pelji do peleta pa da zrihta
Jap tudi jaz sem z multimetrom testiral in prav tako z napravo kjer dobis podatek o meji vrenja in zmrzovanja. Mislil sem, da na uc vidis ali je antifriz kontaminiran ali ne z napravo se pa preveri ostale lastnosti. Se pa strinjam z zgoraj napisanem in antifriz poleg vsega sluzi tudi, kot mazivo. Kar sem hotel povedati je to, da v mojem primeru hladilna tekocina ni bila niti malo kontaminirana in poleg tega je imela mejo zmrzovanja na -30 stopinj,. Sem jo pa prav tako preventivno menjal, ker kot si rekel tistih 30€ ni nic.
Sem pa ze nekaj casa nazaj kupil tole zadevo, katero lahko uporabis tudi za merjenje vitrexa. Je res, da ni na stopinjo natancna je pa dokaj blizu.
Boosek fl22 se po servisu servisira na 200k km ali 11 let. Ce nimas fl22 in imas klasicno hladilno pa na 100k km in nato na vsake dve leti. Kar pomeni, da je do takrat avto ze izven garancije in se ga ne vozi vec na uradni servis. Jest osebno mislim, da ce na vsake 100k km spustis vn antifriz in notri nalijes novega nebo nobenega problema. Nenem pa zakaj zgrazanje nad longlife napisom. Sam imam fl22 in sem ga kupil pri 170k km ter na 200k km preventivno zamenjal komplet antifriz in je bil, kot nov. Kolikor vem ni bil nikoli do sedaj zamenjan, saj je bil avto do mojega lastnistva vedno servisiran na uradnemu servisu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1.)
2.)O DPFju imas na forumu ogromno napisanega, ampak opazis pa tako, da se se poraba malenkost dvigne in prav tako tudi obrati. Najboljsa vrjanta bi bila pa preko obd scannerja oz. se boljsa vrjanta da imas aftermarket android radio pri katerem imas lahko konstantno obd vmesnik povezan in lahko kadar koli dostopas do live data.
3.) Kolikor vem je pri dizlu potreben reset intervala. Lahko ga resetiras z obdjem oz. tudi rocno ce se ne motim. Youtube sigurno ve.
4.) Radio nima pin kode.
5.) osebno mislim, da ni prezahtevno za hobi mehanika, ampak bi na tvojemu mestu vsaj prvic peljal k mehaniku, da bi na lastne oci videl kako pa kaj. Naslednjic pa lahko ze sam probas. Konec koncev pa to ni ravno drag poseg.
6.) CD 140 ima pravtako ketno
8.) S Simonom se lahko zmenis za nadomestni avto
Povezava za deljenje
Deli na druge strani