Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.
Dal sem gor Brembo, diske in pakne.
Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.
Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.
Ko sem vpra?al zakaj grabi bremza sumljivo. Je rekel, da vejo za ?uden ob?utek in da ?e bi to ugotovil v garanciji bi mi menjali, niso pa ?istega vpoklica naredli. Torej ker prej?nja lastnica ni imela ob?utka, sem tu pa? zvisel.
Po drugi strani, sem pa dobil domov vpoklic, da so na M2 nekaj zic po?raufali.
A ti je gorela check engine lucka in je imel avto kaj slabsi navor? Drgac pa ja imas prav posebne spreje za spucat LMM in se izredno hitro susi. Dva vijakca odsraufas pa s sprejem komplet enoto spucas (predvsem zicko) in zadevo po 5 min lahko nazaj priklopis . Strosek pa cca. 10? . Koliko si pa dal za nov senzor in kje si ga kupil
Nabavil sem Denso DMA0113. Jaz sem ga dobil za 119? od kolega.
Po ?i??enju pri Pelkotu je blo bolj?e, ni pa ?e vedno bilo tak?nih rezultatov, kot so sedaj.
pri moji M2 (2010) opa?am1-2 mesca opa?am tih ropot iz ventilacije. ?e iz avtomatskega re?ima prestavim na ro?no in dvigujem hitrost, se ropot spreminja. V kolikor ugasnem ventilacijo ga ve? ni.
Predvidevam, da je kriv ventilator. Verjetno le?aji ventilatorja.
Je to ?e kdo menjava. Ima kdo kake nasvete, kako razstaviti zadevo, da pridem do ventilatorja.
Ker recimo VW 1.2TSI ima pa prav kable do sve?k ca. 30cm dolge. Al pa bolj simpl primer Renault 4 (ki sem ga prej vozil) je imel kable direktno od razdelilne kape do sve?k.
doma imam Mazdo 1.2 GTA (2010), trenutno ima slabih 50 000 km.
Ko je ma?ina topla zna avto trest. Dogaja se to na kri?i??ih. Za malenkost padejo obrati pod normalno vrednost in se za?nejo ?utit vibracije po celem avtu.
2x sem to tudi omenil na uradnem servisu. Prvi? so ga priklopili na tester in s?istili loputo za zrak.
Drugi? (?ez 6 mesecev) so ponovno s?istili loputo in pogledali sve?ke. Komentar je bil, da so sve?ke ok, da se nimam kaj za bat. In da so noter iridium sve?ke, ki se menjujejo na 100 k km. Po drugem ?i??enju se je avto tresel malo druga?e. Par sekund se je tresel in potem so se spet dvignili obrati, na to se je spet tresel ...
Sedaj se spet trese kot prej.
Pozimi na?eloma tega ne opa?am, tudi druga?e avto vozi bolj moja.
Mogo?e ?e en detajl. Lastnik sem 1,5 leta, tako da ne vem kako se je obna?al kot nov avto. Se pa mi zdi, da v prvi, ?e res ne pohodi?, dvakrat pocuka med pospe?evanjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.
Dal sem gor Brembo, diske in pakne.
Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.
Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.
Ma Alfo bom dal zadaj komplet Brembo Xtra.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani