pri moji M2 (2010) opa?am1-2 mesca opa?am tih ropot iz ventilacije. ?e iz avtomatskega re?ima prestavim na ro?no in dvigujem hitrost, se ropot spreminja. V kolikor ugasnem ventilacijo ga ve? ni.
Predvidevam, da je kriv ventilator. Verjetno le?aji ventilatorja.
Je to ?e kdo menjava. Ima kdo kake nasvete, kako razstaviti zadevo, da pridem do ventilatorja.
Ker recimo VW 1.2TSI ima pa prav kable do sve?k ca. 30cm dolge. Al pa bolj simpl primer Renault 4 (ki sem ga prej vozil) je imel kable direktno od razdelilne kape do sve?k.
doma imam Mazdo 1.2 GTA (2010), trenutno ima slabih 50 000 km.
Ko je ma?ina topla zna avto trest. Dogaja se to na kri?i??ih. Za malenkost padejo obrati pod normalno vrednost in se za?nejo ?utit vibracije po celem avtu.
2x sem to tudi omenil na uradnem servisu. Prvi? so ga priklopili na tester in s?istili loputo za zrak.
Drugi? (?ez 6 mesecev) so ponovno s?istili loputo in pogledali sve?ke. Komentar je bil, da so sve?ke ok, da se nimam kaj za bat. In da so noter iridium sve?ke, ki se menjujejo na 100 k km. Po drugem ?i??enju se je avto tresel malo druga?e. Par sekund se je tresel in potem so se spet dvignili obrati, na to se je spet tresel ...
Sedaj se spet trese kot prej.
Pozimi na?eloma tega ne opa?am, tudi druga?e avto vozi bolj moja.
Mogo?e ?e en detajl. Lastnik sem 1,5 leta, tako da ne vem kako se je obna?al kot nov avto. Se pa mi zdi, da v prvi, ?e res ne pohodi?, dvakrat pocuka med pospe?evanjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da v knjigi za Mazda2 pi?e do 7dc na 1000km. Pa vem da je blo v?asih v Audijevi knjigi do 1l/1000km.
Druga?e pa viskoznosti ne menjuj. To nima veze z porabo olja.
?e bo? dal noter vi?jo viskoznost, bo olje pri isti temperaturi bolj gosto, kar pa lahko pusti posledice na motorju.
Poznam pa recimo ljudi, ko jim je na Alfi pilo Selenio, pa so dali not Motul po isti specifikaciji in gradaciji, pa ni ve? pilo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani