Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.
Dal sem gor Brembo, diske in pakne.
Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.
Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.
Ko sem vpra?al zakaj grabi bremza sumljivo. Je rekel, da vejo za ?uden ob?utek in da ?e bi to ugotovil v garanciji bi mi menjali, niso pa ?istega vpoklica naredli. Torej ker prej?nja lastnica ni imela ob?utka, sem tu pa? zvisel.
Po drugi strani, sem pa dobil domov vpoklic, da so na M2 nekaj zic po?raufali.
A ti je gorela check engine lucka in je imel avto kaj slabsi navor? Drgac pa ja imas prav posebne spreje za spucat LMM in se izredno hitro susi. Dva vijakca odsraufas pa s sprejem komplet enoto spucas (predvsem zicko) in zadevo po 5 min lahko nazaj priklopis . Strosek pa cca. 10? . Koliko si pa dal za nov senzor in kje si ga kupil
Nabavil sem Denso DMA0113. Jaz sem ga dobil za 119? od kolega.
Po ?i??enju pri Pelkotu je blo bolj?e, ni pa ?e vedno bilo tak?nih rezultatov, kot so sedaj.
pri moji M2 (2010) opa?am1-2 mesca opa?am tih ropot iz ventilacije. ?e iz avtomatskega re?ima prestavim na ro?no in dvigujem hitrost, se ropot spreminja. V kolikor ugasnem ventilacijo ga ve? ni.
Predvidevam, da je kriv ventilator. Verjetno le?aji ventilatorja.
Je to ?e kdo menjava. Ima kdo kake nasvete, kako razstaviti zadevo, da pridem do ventilatorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
76k km.
Torej bi redkej?e olje zadevo malo omililo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani