Hvala za odgovor, ja imam samo en skupen gumb, sem tudi pogledal spredaj kje je stikalo na sprednjem delu okvirja pa sem na?el 3 zadeve vse tri prekrite z nekak?no gumo na katere je mo?no pritisniti, sedaj pa ne vem kateri je pravi - dva sta skupaj in eden je pod tema dvema.
Enostavno probas... Ko ga pritisnes in ce imas ostala vrata zaprta, se mora pomoje ugasniti osvetlitev kabine
Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.
Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...)
Ogromno je ze napisanega ... le malo je fajn prej prebrskati forum ...
- Velikega servisa kot takega nima... ker nima jermena... ampak verigo ... Servisi so na 20.000 km ali 12 mesecev (kar prej pride) ...
- Cene rezervnih delov so po mojem mnenju v mejah normale... Niso nevemkako poceni... niso pa tudi dragi... seveda pa je ponavadi odvisno od tega, kaj potrebujes ... Servisi tudi niso dragi... ceprav je to moje osebno mnenje... Za nekoga je recimo ze 150? za servis drago ... drugim pa se lahko zdi tudi 400? se poceni ...
- Tovarniske probleme odpravijo v garanciji... Kolikor se spomnim, je eden vecjih problemov bila odmicna gred, ki se je prekomerno obrabljala... Ce je letnik 2014, bi morala biti se kar nekaj casa v tovarniski garanciji (5 let ali 150.000 km) ...
Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'
Jaz bi sel na servis, da jo priklopijo na racunalnik... lahko je enak problem, zaradi katerega so imele prve skyactive sestice vpoklic zaradi obrabe odmicne gredi...
Si odklapljal akumulator? Potem moras samo se enkrat nauciti skrajno pozicijo volana ... torej obrnes volan 2 x desno do skrajne pozicije in 2 x levo do skrajne pozicije ... Potem menda izgine lucka DSC/TCS .... po ponovnem vzigu pa naj bi izginila tudi lucka za motor ...
hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.
Pa? vpra?am ?e kdo ve???
Ce se prav spomnim, je pri tej generaciji tako, da gre vse preko zvocnih ukazov... torej ce bi hotel nemscino, bi moral reci JA, tako kot je ze Labi napisal... sicer pa se najde angleski prirocnik...
Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel
A dejansko nih?e ne pozna konkretne re?itve za to te?avo? Pa ?e enkrat upra?am, a se spla?a uzet nov klju?? Ma kdo izku?nje?
Sem temo zdruzil z ze obstojeco, pa preveri malo nazaj po sporocilih... Meni so na Mazdi 6 II 2008 menjali poleg daljincev tudi centralno enoto... Takrat se pod garancijo ...
Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.
Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.
Drugi korak ocitno niti ni potreben...
V tem videu recimo ni omenjen
Tukaj pri starejsi sestici sicer je drugi korak... vendar ima ta se gumb za zaklep/odklep na vratih poleg velikega gumba... Tega nase sestice niso imele... vsaj jaz se ne spomnim ...
?e pogleda? teste, povsod pade graja na porabo. IN to pri doti?ni verziji, pri ostalih je poraba ?isto v redu.
Nikjer ni poraba taka, kot jo navaja proizvajalec v tehnicnih podatkiv vozila ... Ta podatek je sicer lahko realen... a zal le v laboratorijskih pogojih... in priblizas se mu lahko le, dokler se ne zazene regenarcija DPF ...
Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..
Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.
Kar nekaj nas je, ki imamo podoben avto ... Moja sestica je recimo taka.. le da je letnik 2013 ... in imam prevozenih nekaj cez 100.000 km ... Povprecna poraba v tem obdobju je pri mojem nacinu voznje okoli 7 litrov (+- 0,3 litra) ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ugotovis lahko tako, da od prodajalca dobis VIN stevilko in preveris, ce je v tem rangu, ki je omenjen na tistem listu v prvem sporocilu te teme... ali pa tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464
Mazda3:
EU Spec: bis JMZBM**** ** 112007 / 17. Sept. 2013
Mazda6:
EU Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013
ADR Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013
CX-5:
EU Spec: bis JMZKE**** ** 248119 / 17. Sept. 2013
UK Spec: bis JMZKE**** ** 163230 / 17. Sept. 2013
ADR Spec: bis JM0KE**** ** 224059 / 17. Sept. 2013
Nockenwellenschaden_Stand 2017-03-21.pdf
http://www.cx5-forum...r-etc-2715.html
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani