V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?
Hvala
Probaj tole:
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!
Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? )...
Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.
Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.
Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva
Hvala.
Ko sem jaz prikljuceval, sem z intrumentom poiskal stalen "plus" ... sem pa priklopil nekje pri voznikovih nogah v pragu (pri sestici) ... kjer je en sop kablov pa en panel ...
Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.
Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".
Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?
V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...
Mene bi ta zvok zelo motil, izgleda, kot da se bo vse skupaj razpadlo.
Pa ?e je to kao normalno mi ni jasno, kaj so naredili z temi diesel motorji. ?e moj 13 let star dizel lepo kresne, na za?etku je malo glasnej?i in se hitro umiri.To na posnetku je pa prav skeri.Kaj to nabija neke obrate sam?
To v teh posnetkih pri zgornjem sporocilu od pikota ni to, kar kasneje pisejo glede bencinskih SkyActive-G motorjih... Tisto res ni slisati zdravo ... Pri bencinskih SkyActive pa so na zacetku malo povisani obrati in se slisi kot bolj nemiren tek ... ampak se dokaj hitro umiri, ko se motor ogreje ...
imam slede? problem in sicer ne dela mi radio v avtu, na displeju pi?e no data in ne gre izbrati dobene ferkvence, do zdaj je delal normalno, zdaj pa kar naekrat ne dulje ve? ko sem avto pri?gal, ostali zvoki delajo normalno.A je imel kdo podoben primer? Imam pa Mazdo 5 letnik 2015.
Ce je letnik 2015... potem mora biti se v garanciji... tako da bo najbolje, da se obrnes kar na njih ... Edino ce nimas kaj narobe nastavljeno ...
V nastavitvah si (ali je nekdo drug) vklopil opomnike za menjavo gum in za menjavo olja ... Enostavno preveri in te opomnike izklopi ali pa jih nastavi po zelji ...
Ce nimas navodil je PDF verzija na voljo tukaj >> KLIK ...
Pozdravljeni Mazda?i. Danes sem se prvi? peljal v res bol strm klanec zraven mene je bil eden sopotnik in sma se glih komaj ?ez omenjeni klanec pripeljala v 2 prestavi. A so res 1.5 motor?ki tako zelo ?voh in zaspani? Ima ker za prodati motor 1.8 kupim takoj hehe!
Pri stevilu lastnikov je recimo problem ta... ce leasing hisa, ki je pravno formalno lastnik nekega vozila (ce je kupljeno na leasing), gre v stecaj ali jo kupi drugo podjetje... je to ze sprememba lastnika ... in po preteku leasinga se recimo leasingojemalec odloci, da avto proda drugi fizicni osebi ... Kolikor vem, se po preteku leasinga najprej napise na leasingojemalca... in takoj recimo na novega kupca... Tako so tam lahko pri 5 let starem vozilu vpisani stirje lastniki in dva uporabnika ... ...
Ampak 'OEM' za tak denar (z delom) li?i na popolnoma navaden accu....si prepri?an da je AGM? Pri 'nas' je za VAG od 250? pa do 350?
Torej nima? avta ve? v garanciji?
Ce se prav spomnim, je napisal, da ima CX-5 letnik 2012 ... Takrat so imeli "le" 3 leta garancije... Sele v zacetku 2013 so to podaljsali na 5 let ... Vem, ker je kolega imel CX-5 2012 in sem takrat se spraseval na MMSu, ce res nima tudi CX-5 5 letne garancije ... ker moja sestica je januar 2013 in takrat so menda zaceli dajat ze privzeto brez doplacila 5 letno garancijo. Prej je bilo podaljsanje garancije iz 3 na 5 let za doplacilo - 500? se mi zdi ...
P.S. Jest na temu linku je 404, ni vsebine. Mi prlimas pravi link prosim?
En presledek se je ustulil na koncu linka... sem popravil link >> http://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25 ... Drugace je to polnilec Ctek MXS 25 ki ima polnilni tok 25 A ...
OEM Mazda akumulator (Start&Stop) z delom vred 160 EUR (+ priklop na ra?unalnik in popucali "te?ave" ki so bile javljene zaradi ?voh akumulatorja). Meni se zdi cena sprejemljiva. Ko sem bral na tujih forumih za akumulatorje za ta tip vozila in videl cene 500$ me je na rit vrglo... ampak sem bil prijetno presene?en nad ceno pri nas. Verjetno pa vseeno ne gre za enake akumulatorje, ker da je taka razlika v ceni bi te?ko verjel..
Meni je bilo tudi receno, da je tak akumulator okoli 500? ... in da ima 5 let garancije ... Tale cena pa je se sprejemljiva ...
Kako pa se je dosedaj registriralo? Ali dosedaj ni bil predelan? Homologacijski kartoncek je obvezen od nekega leta dalje... Nekje v spominu imam letnico 1995? ...
... kupiti nov akumulator. Ker pa mi akumulator dela normalno + glede i-stop-a ?e bi res bil to problem bi se ?e toliko nafilal v vsej tej vo?nji sem malo skepti?en, da je problem v akumulatorju...
Za delovanje i-Stop je problem lahko tudi sama kapaciteta akumulatorja... Med voznjo se ne bo dovolj napolnil, zato ga je potrebno napolnit s polnilcem ... najbolje cez noc ... Po tem je se dobro resetirati i-Stop sistem... Moram pobrskat za navodili, kako se to naredi ...
Xenon in gretje sedezev ima pomoje samo GT ali GTA oprema ... Stresno okno pa je res redkost, edino ce je bilo nakdnadno vgrajeno neoriginalno... Zakih z originalno vgradnjo je res zelo malo ... V cenikih novih so to le tisti modeli, ki imajo v opisu se SD (SD = Schiebe Dach ) ... in to je recimo pri trenutnem modelu le pri tistih z najvisjimi paketi opreme ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Probaj tole:
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!
Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani