Skoči na vsebino
Mazda 3 napaka i-stop
Napisano

Sigurno je akumulator krivec…. ce je zdrzal toliko casa … ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 51 minutami je salesky napisal:

Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.

 

A o kaksni kulanci pa nocejo nic slisat? Glede na to, da je bilo to napaka teh motorjev. Jaz bi se mogoce obrnil se na uvoznika ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sele od novembra 2014 je menda bil obvezen sistem za prepoznavanje tlaka ... 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah bo moral biti že čez nekaj tednov obvezno vgrajen v vsa nova vozila. S seboj prinaša veliko prednosti, lahko pa tudi nekaj ne tako majhnih stroškov za lastnika.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 urami je godlike napisal:

Hja, tvoj zapis drži delno.

Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.


Nevem kako je pri drugih… pisal sem za Mazde… vsaj tiste, ki sem jih imel… Tudi pri modelih, ki imajo TPMS ventilcke, prikaz tlaka nimviden “navadnemu smrtniku”… ampak zgolj preko OBD… Sele pri zadnjih modelih je to vidno v infotainmentu ali v aplikaciji na telefonu… CX-60 je moja prva taksna Mazda, kjer je to vidno… Pa kolikor sem opazil iz forumskih objav, je podobno tudi pri CX-30… pa mogoce se pri kaksnem novejsem modelu…

 

Prejsnja CX-5 je imela ventilcke, a je bila zanTPMS samo lucka, ki je opozarjala, da je nekaj narobe… Podobno tudi pri prejsnjih sesticah, le ena vmes je imela merjenje preko ABS senzorjev…

 

image.jpeg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pri starejsih je bil ta sistem s senzorji bolj kot ne samo zaradi zakonodaje… in je prokazoval samo to, da ima ena guma drugacen tlak kot ostale… Pri zadnjih modelih vsaj kaze se to, koliko je napumpana posamezna gume… v tem primeru pa je zadeva ze bolj koristna… dokler ne zacne delati problemov… ;) Na zacetku vem, da so rade pokale matice in je potem bilo na zacetku treba menjati cel ventilcek, kar ni bilo poceni… Sedaj so sami ventili cenejsi, pa se dobijo sem samo deli, ki popustijo… Itak pa zivljenska doba samo ene 10 let… potem jih je fajn menjat …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Doma je v neogrevani garazi…

 

Daljinsko pomoje ogreje samo kabino… To sem samo enkrat probal… drugace pa je dovolj hitro toplo tudi takrat, ko se odpeljem… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Ampak to gledas trenutno porabo po racunalniku... ki ni ravno pravo merilo za tako analizo ... Najboljsi pokazatelj je poraba na daljsi rok... 

 

Sem recimo za CX-5 G194 preveril obdobje od 1.5.2018 - 1.5.2019 ... in se vidi, da dejansko ni neke velike razlike med voznjo poleti ali pozimi ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

 

 

Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Pri meni zacne toplo pihat po pol minute, ko se vsedem v avto… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 24 minutami je kacnje napisal:

Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči). :wacko::ninja:


Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Ampak novejši imajo dnevne spredaj in zadaj. Renoji mislim 

 

To je tudi res... Se mi zdi, da je bil Megane pred letom ali dvema eden izmed prvih, ki je imel dnevne luci tudi zadaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.

Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.

 

Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 30 minutami je SpEkTr napisal:

Imaš, ampak v primeru megle to ne deluje. Vsaj v vseh primerih ne. Takrat mora bit voznik zbran in to narediti ročno emoji106.png


In tocno v takih primerih, bi bilo bolje, da svetijo “dnevne” luci tudi zadaj… ce sofer “pozabi” rocno vklopit luci…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano

Vem za nastavitve… in imam ze sedaj nastavljeno na najmanjo stopnjo , da se prizgejo ob mraku…Se zgodi, da jaz recimo raje preventivno prizgem luci, ker se mi zdi, da je vidljivost vseeno preslaba, da ne bi bil osvetljen tudi od zadaj… avtomatika pa je mnenja, da ni potrebno ;) … Nevem zakaj niso tudi zadnje luci (vsaj neke ledice) prizgane skupaj s prednjimi dnevnimi… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano

Vcasih se zgodi, da je recimo megleno… pa avtomatika se ne vklopi luci, ker je dovolj svetlo… Takrat jih sicer rocno prizgem, ker je drugace avto od zadaj neosvetljen…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃


iStop sistem je treba inicializirat, ce kapaciteta baterije pade pod doloceno vrednost… ali pa ce menjas baterijo… 

 

Tukaj so navodila za to…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GH BOSE problem...
Napisano

Fajn je se objavit konktakt :)  ...

 

Ce po pravici pvoem, mi niti na misel ne bi psirlo, da bi serviserja za kaj takega iskal na ebay-u :)

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie 2009-2013 Mazda 3 6 Bose Amplifier Amp Repair Service in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razpokan zaslon na dotik
Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Za 2K€ dobiš drug avto in to brez ekrana😁


Za 4.2K€ pa z ekranom 😎🤪

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 4 minutami je bajsi6 napisal:

in dela brez težav?

 

sicer nisem še zasledil rešitve za I-stop na forumu

 

 

Tukaj sem enkrat dal nek link >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano

Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano

Jaz tudi nisem imel s tem problema… kot pravi @ignacij, se da z obcutkom na pedalu zavore regulirat, kdaj se ne vklopi… recimo, ko vem, da se bom ustavil za zelo kratek cas… 

 

Sedaj tega “problema” ni, ker gre itak v EV nacin, ce se ustavim… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.