Pri starejsih je bil ta sistem s senzorji bolj kot ne samo zaradi zakonodaje… in je prokazoval samo to, da ima ena guma drugacen tlak kot ostale… Pri zadnjih modelih vsaj kaze se to, koliko je napumpana posamezna gume… v tem primeru pa je zadeva ze bolj koristna… dokler ne zacne delati problemov… Na zacetku vem, da so rade pokale matice in je potem bilo na zacetku treba menjati cel ventilcek, kar ni bilo poceni… Sedaj so sami ventili cenejsi, pa se dobijo sem samo deli, ki popustijo… Itak pa zivljenska doba samo ene 10 let… potem jih je fajn menjat …
Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.
Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.
Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...
Ampak to gledas trenutno porabo po racunalniku... ki ni ravno pravo merilo za tako analizo ... Najboljsi pokazatelj je poraba na daljsi rok...
Sem recimo za CX-5 G194 preveril obdobje od 1.5.2018 - 1.5.2019 ... in se vidi, da dejansko ni neke velike razlike med voznjo poleti ali pozimi ...
Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz?
Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ...
Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči).
Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja…
Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.
Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.
Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa ...
Vem za nastavitve… in imam ze sedaj nastavljeno na najmanjo stopnjo , da se prizgejo ob mraku…Se zgodi, da jaz recimo raje preventivno prizgem luci, ker se mi zdi, da je vidljivost vseeno preslaba, da ne bi bil osvetljen tudi od zadaj… avtomatika pa je mnenja, da ni potrebno … Nevem zakaj niso tudi zadnje luci (vsaj neke ledice) prizgane skupaj s prednjimi dnevnimi…
Vcasih se zgodi, da je recimo megleno… pa avtomatika se ne vklopi luci, ker je dovolj svetlo… Takrat jih sicer rocno prizgem, ker je drugace avto od zadaj neosvetljen…
Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ...
Jaz tudi nisem imel s tem problema… kot pravi @ignacij, se da z obcutkom na pedalu zavore regulirat, kdaj se ne vklopi… recimo, ko vem, da se bom ustavil za zelo kratek cas…
Sedaj tega “problema” ni, ker gre itak v EV nacin, ce se ustavim…
Kolikor vem, je tako, da ko peljes na pooblasceni servis, dobis po tem 12 mesecev MES... tudi ce si vmes prekinil in ga servisiral drugje ... Lahko se pa motim ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri starejsih je bil ta sistem s senzorji bolj kot ne samo zaradi zakonodaje… in je prokazoval samo to, da ima ena guma drugacen tlak kot ostale… Pri zadnjih modelih vsaj kaze se to, koliko je napumpana posamezna gume… v tem primeru pa je zadeva ze bolj koristna… dokler ne zacne delati problemov…
Na zacetku vem, da so rade pokale matice in je potem bilo na zacetku treba menjati cel ventilcek, kar ni bilo poceni… Sedaj so sami ventili cenejsi, pa se dobijo sem samo deli, ki popustijo… Itak pa zivljenska doba samo ene 10 let… potem jih je fajn menjat …
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani