Dokler so redni servisi, torej filtri in olje, to lahko naredi vsak. Ko pa bo kaj večjega, boš pa iskal izkušenega serviserja ... Pa glede na to, da si čez 200.000 km, si naredi uslugo in skrajšaj servisni interval na 10.000 km pa na olju ne šparat.
Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.
Saj je tudi že na tem forumu večkrat napisano. Najslabši del Mazd (vsaj po mojem mnenju) so zavore. Kaj narediti? Kupiš najboljše aftermarket zadeve in upaš, da bo zadostovalo. "Brake swap" je nažalost precej predrag, ker ni veliko MPS avtov po odpadih, da bi zadeve pasale "šrauf na šrauf". Pa ta možnost seveda odpade pri tistih, ki bi radi vozili 16 ali 17'' platišča pozimi ...
Da, to je tovarniški način delovanja v hladnejšem delu leta, da se čim prej ogreje katalizator. Predlagam, da počakaš tistih 10-30 sekund in šele potem daš v prestavo in odpelješ.
Sicer pa zgolj nasvet: ob hladnem zagonu pusti motorju tisto minuto (pozimi, poleti bistveno manj), da sam spusti obrate na 800, in šele potem prestavi ter odpelji ...
Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane? V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?
Menjaš to, kar gre ven (4l), potem pa čez 10.000 km ponoviš vajo. In imaš cca. 70-80% novega olja.
Žarnica z žarilno nitko je vroča, ampak je narejena tako, da to vročino prenaša.
LED-sijalke pa ne marajo vročine in zato prej crknejo - sploh če jih je veliko na kupu in ustvarijo (za njihove razmere) prekomerno toploto - lep primer so prav razni nadomestki za H4 in H7 žarnice.
Ma LED-sijalke daš namesto tamalih žarnic, za H4 in H7 pa lepo pustiš klasiko ali pa montiraš xenon-kit, kot so ti že predlagali.
H4 in H7 klasika 55W bo težko dobila LED nadomestek - saj ne da ni izvedljiv, samo si pa predstavljam da se "svinjsko" greje, kar lahko povzroči vrsto težav (in poškodb) v (plastičnem) žarometu ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako, zdaj zamenjaj 4,5l ozr. kolikor ga priteče čez čep, na 100.000 km pa odpreš vse skupaj in zamenjaš še filter.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani