Mohair je tak semi?, ne vem pa kaka je razlika prot vinilu, zgleda mal lep?e. Na ?rn avto tud rde?a pa?e.
Je pa to sam prevleka brez okvirja, z menjavo je dost dela kokr sem bral po netu. Mogo?e se ti spla?a kako rabljeno v brezhibnem stanju dobit k je ?e na okvirju pa sam to premenja?.
A je ?e kak angle?ki izraz za dro?nike? Ventili se naj bi pregledali za zra?nost oz. nastavili na 120kkm. Se mi pa zdi da je za?elo to delat ko sem menjal olje za 5W40, prej ne vem kaj je blo noter, pomoje kak 10W30.
A diagnozo lahko tud iz videa poda? Se mi zdi da mal ?udno tol?e motor na MX5, olje je 5W40, 105000km. Na videu je ogret, se pa isto sli?i na hladnem.
Sicer ni? ne kadi, pije olja ali hladilne, mo? je tud normalna. Po drugih forumih sta se javila ?e ene dva k imata isti prizvok in naj bi bilo normalno. ?e ne se bom pa 1x zapeljal da se v ?ivo sli?i.
Na moji NB ko dam kontakt, gori samo za akumulator, ko pa pri?gem pa ?e tista za varovanje posveti. Mogla bi pa biti lu?ka za engine, in sicer tam kjer je ?tevec za hitrost (ne tam na sredini), nisem je pa ?e vidu Sam se mi zdi da majo na NBFL verziji ko da? kontakt, da svetijo vse lu?ke?
To da na?e verzije nimajo OBDja, me pa zelo jezi
No pol mava isto, zgleda je pri?la CEL ?ele z vgradnjo OBDja pri nas.
?eljust mi je ratal vzet dol in dvignit tko da sem lahko zamenjal plo??ice z novimi. Tele podlo?ke so ble ?e ?ist prerjavene tko da jih nisem dal nazaj, kokr sem bral nimajo neke pomembne funkcije razen da malo pomagajo proti cviljenju.
Se mi je pa ustavilo ko je blo treba dat ?eljust nazaj da zagrabi plo??ice, bat je namre? ?trlel zelo ven (mogo?e do konca) in zato ni ?lo gor. Posku?al sem ga stisniti s tem a brez u?inka:
Po ?e malo guglanja sem pi?el do zaklju?ka da pomik bata uravnava omenjeni zobnik z 4mm imbus glavo? (skriva se za 14mm vijakom)
Problem je da sem ga odvil ?e prej, preden sem sploh vzel ?eljust dol z diska, sem mislil da je navaden vijak. Ko je padu ven sem pa vidu da ima pobrane zobe nekje do tretjine. Kasneje mi je uspelo bat pomakniti nazaj v ?eljust, zagrabil sem ga s papagajkami in vrtel dokler ni bilo dost razmaka. ?eljust sem dal nazaj na disk in vse pri?raufal. Torej je vse sestavljeno ampak je kr neki upora ko vrtim kolo z rokami tko da drgne. Kokr sem ugotovil se pol ?e fine nastavitve da ne drsa delajo s tistim 4mm zobnikom? (vrti? zobnik da porine bat dost notr) Ko sem stisnu pedal je normalno zategnilo.
Zdej me pa zanima kako nardit to fino nastavitev ?eljusti ?e mi je pobralo zobnik? Ga lahko vzamem z druge strani in privijem? Verjetno ko je vse nastavljeno nima neke posebne funkcije in je lahko ena stran brez? Pa kok upora more bit k vrti? ta zobnik, pri meni je blo kr dost in k sem vrtel je trokiralo, takrat sem verjetno tud pobral zobe zato me skrbi da ne bo pri?lo do tega ?e na drugi strani. (Danes sem se lotil le leve) In kako ve? da ti je zaribala ?eljust? (seized brake caliper, vidu sem tud da se dobijo rebuild kiti)
Je potrebno delat ?e kak?ne druge nastavitve al je dost da ne pride do trenja pri popu??enem pedalu? Ima kej veze ?e odvijem pokrov za zavorno teko?ino med delom?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ma kdo kako sliko NB s takimi ?eleznjaki? Ne najdem na netu pa da se jebe?.
Ne smejo bit po?irjena.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani