Zakaj kabli, ?e avto vergla? Kot je meni znano, ?e ne prepozna kode klju?a sicer obrne motor ampak ta ne zalaufa. A ni najbolj enostavno za?et z 10 litri bencina, ker ne vemo kako hud je ta klanec na katerem stoji avto.
Bravo... lepo, da si nam povedal, da si uspe?no re?il, ker po navadi ko uporabnikom uspe odpraviti problem, kar nekako pozabijo napisat kako so ga re?ili.
Saj ve? kaj pomeni beseda po?asi... to je na?eloma takrat, ko se ?e premika? in avto ?e ne obstane. Kot ka?e ima nekje zapisano, da ko ka?e hitrost na digitalnem ?tevcu hitrosti 0km/h, da je ta pogoj izpolnjen, ?eprav se avto recimo pomika z 999m/uro.
Druga? je pa sistem butast do amena... sem ravno v soboto peljal nekaj velikih ?katel in en polomljen stol na deponijo. In seveda sem kot zaveden ekolo?ki dr?avljan ?akal ve? kot 3/4 ure v vrsti pa me ni premamilo, da bi obrnil in odvrgel smeti na kakem ?rnem odlagali??u.
OK da skraj?am:
- ustavim v vrsti, avto normalno ugasne - OK fino
- ?ez 2 minute stanja se avto sam pri?ge - hmm, ne vem zakaj, ker gretje je bilo OK, edina stvar, ki je bila pri?gana so bile dnevne lu?i in radio.
- ?akam 3-4 minute, avto no?e ve? ugasnit.
- OK, izklopim sam motor, ker bi ga tako ali tako, saj sem vedel, da se bo ?akalo.
- 10min kasneje spusitijo novo rundo notri in se kolona premakne
- cela pocedura tega i-stopa se ponovi po natan?no istih korakih, tako da sem v tretjem premiku kolone kar sam lepo ugasnil avto.
Aja pa ?e to - zadnji? se peljem do kri?i??a in ravno ko i-stop ugasne motor se pri?ge zelena. Stisnem sklopko in mislim, da predno je avto motor spet zagnal je minilo 2-3 sekunde, da sem nagonsko ?e iskal gumb za vklop, ker za mano je ?e en ?iv?ek potrobil. V glavnem men tole res ni v?e? in uporabljam ga ve? ali manj zato, ker ga pozabim izklopiti pred vsako vo?njo. Ga pa seveda vklopim, ko je recimo vem, da bo treba ?akat vsaj kako minuto in takrat je ?ist dovolj, da stisnem gumb od i-stopa, ker potem je res la?je ?tartat saj ti sam pri?ge motor in se ne rabi? ?e s tem ukvarjat. Aja pa motor sem uga?al tudi ?e pri prej?njem avtu, ko nisem imel start-stop sistema - tako da se ne bi glih pogovarjali o ekologiji.
Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori...
Ni ?ist tako pri ro?nem. Noge ne rabi? imeti na zavori in motor se ugasne tudi, ?e se ?e po?asi pelje? proti kri?i??u, recimo. Na?eloma je samo vezan na pedal sklopke in polo?aj menjalnika ter hitrost. Ker pa? ni zdravo za potisni le?aj sklopke, da skos dr?i? pritisnjen pedal je ?al edina re?itev vklop gumba za i-stop off.
Zato pa osnovni modeli slu?ijo le kot reklama za nizko ceno - prodajajo jih pa ne, ker se jim ne spla?a.
Druga?e pa lahko pribli?no najdete cifro koliko prodajalci zaslu?ijo tako, da poglejte ceno njihovih skoraj novih avtih, ki jih imajo za slu?beno uporabo in jih potem prodajo naprej kot skoraj nove z nekaj tiso? prevo?enih kilometrov. Te avte prodajo potem brez mar?e, fora je pa v tem, da imajo ves ?as nove slu?bene avtomobile in se jim pa? spla?a tak na?in.
Ko sem jaz iskal je bil primer take Mazde z cca 5kkm cca 3000 ni?je kot popolnoma nova. Se pravi pri ceni 30000EUR je torej mar?a prodajalca bila 3000 EUR. Za tiste generalne popuste pa ceno spusti uvoznik in zadnji tak primer je bil 3.500 EUR popusta za lansko zalogo. Se pravi si skupaj uvoznik in prodajalec odre?eta tam nekje 7000 EUR mar?e.
hm, odvisno od opreme imajo od 10 do 20 procentov zaslu?ka. Pri najmanj opremljenih zelo malo, zaslu?ijo pa pri bolje opremljenih. To sem preveril pri VAG-u tako, da ne mi o 500 EUR govort.
Je pa res, da so prodajalci avtov eni taki hecni ti?i, ki edini na svetu ra?unajo zaslu?ek na prodano enoto tako, da takoj od?tejejo vse stro?ke s salonom in zaposlenimi ter ostalimi rednimi stro?ki in ja takrat za?nejo celmu svetu razlagat, da imajo na avto samo 500 EUR profita. Se pravi je to njihov kon?ni profit.
A smem vpra?at kaj je narobe, saj ?e bo? prebral celo temo bo? vedel zakaj je pri?lo do to?ke jamstvo. Odgovor na originalno vpra?anje je pa bil podan takoj v drugem postu in kaj dosti ni za dodat.
Ja sam jamstvo se ne pokorava pravilom garancije, tako da znajo bit tud te?ave. Garancija ima to?na pravila in je zakonsko urejena, jamstvo je pa bolj tako tako in je precej odvisno koliko da, tisti ki ga ponuja, na svoj renome.
Na?in utripanja ti pove za kateri airbag gre. Tole je verjetno modul zaznave trka na voznikovi strani in ne direktno airbag. Tako, da ti preverjanje konektorjev pod sede?em ne bo pomagalo.
Pa kako to ve? katero olje je bolj?e... sam ne mi ?ank debat omenjat. To je ista zgodba kot z gorivi iz Petrola, kjer ?e dandanes nekateri razlagajo, da je Petrol zani?. Jaz ve?ino 90% tankanj opravim na Petrolu pa v vseh 30 letih nisem imel z motorjem v nobenem od svojih avtov te?ave. Torej, ?e se vrnemo na za?etek - kako ugotovi?, da je olje slab?e, ?e pa se more dr?at vseh predpisanih specifikacij in od teh ne sme odstopati?
Proizvajalci ?parajo - to dr?i samo nekaj je ?parat na zadevi, ki lahko povzro?i ve?jo ?kodo in to ni v interesu nikomur ?e najmanj proizvajalcu, ker ?e ti ribne ma?ina se bo slab glas razvedel povsod. Pri zavorah je pa druga zgodba, saj gre za potro?ni material, kjer je osnovna funkcionalnost (zaviranje ) zagotovljena in tudi ?e uporabnik ni zadovoljen pa? zamenja diske in plo??ice za bolj renomiranega proizvajalca. Tukaj ugled znamke ne bo trpel tako kot bi pri napaki na motorju.
Glede kitajskih zadev pa je to tudi razumljivo saj je Japoncu la?ji in bli?je naro?it feltne pri Kitajcu kot pa jih vozit iz drugega konca sveta. ?e posebej ?e je cena ugodna. Ne vem sicer a so moje feltne kitajske ampak men se zdijo OK, tresejo ne, vulkanizer pravi, da niso ni? zvite, so pa pri A cosmosu slabo centrirali zadevo. Pa? niso glih vulkanizerji ampak to delajo bolj za sprot kot ka?e.
Jaz sem pa vso to avtomatiko izklopil in bom zaprl ogledala samo takrat, ko bo res potrebno. Tako doma, kot v slu?bi in tudi na parkiri??ih supermarketov imam vedno ogromno placa in res ni potrebe, da bi se to vsaki? zapiralo.
Dobrih in?enirjev ni na pretek, zato so dragi, in posledi?no zni?ujejo profit avtomobilski firmi. Umetnikov je pa kolikor ho?e?. Boss, ?e ne?esa ne razume?, je to preprosto zato, ker je to umetni?ka in?talacija.
Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj kabli, ?e avto vergla? Kot je meni znano, ?e ne prepozna kode klju?a sicer obrne motor ampak ta ne zalaufa. A ni najbolj enostavno za?et z 10 litri bencina, ker ne vemo kako hud je ta klanec na katerem stoji avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani