Skoči na vsebino
Mazda 6-rezervni del.
Napisano

Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.

 

So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Kot sem napisal... to je bolj zaradi suhega zagona, ker klasi?no motorno olje ste?e v karter po ugasnjenem motorju. In vsak prvi zagon je na za?etku bolj na suho kot ne, sploh ko je mrzlo je to ?e bolj o?itno. No takrat pa ta zadeva pomaga, saj se dobro dr?i kovinskih delov in takratprepre?i suhi zagon.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Ko motor te?e in se normalno ma?e je ?ist vseeno al ma? to notri al ne, saj olje naredi svoje. Je pa zadeva fina ravno pri hladnih zagonih, ko bati na suho zalaufajo. ?e ima? metabond gor, ta namre? ne ste?e v karter po kon?ani vo?nji ampak ostane na kovini in zato je naslednje jutro zagon skoraj tak?en, kot ?e bi pri?gal ?e ogreto ma?ino. Odli?no se obnese, ko so nizke temperature in se starter ?e tako matra. Jaz sem recimo pri prvem dodajanju ob menjavi dal notri celo piksno, ob vsakem naslednji menjavi olja pa le pol, tako da tudi stro?ek ni bavbav.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Na?eloma ni dobro pri novem motorju, saj se morajo deli najprej dobro ule?at in zbrusit tam kjer je potrebno. MIslim, da je nekje bilo tako priporo?ilo. Namre?, ?e ga da? prehitro notri se gibljivi deli preslabo "ule?ejo" med sabo. Sam bom dal verjetno takrat, ko bo ?e nekje 20kkm za mano.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

Ufff, a si ziher, ker tak porabnik ti ?ez vikend sprazni akumulator. 50mA je namre? 0,05A in tukaj pa res ne bi smelo biti te?av.

 

druga?e pa reklama gor ali pa dol... ?e ima? notri metabond ti tud mrzel motor obrne kot, da je segret in ravno podmazan z oljem. To sem na prvi ?estki ?e mislil menjat aku, ker je ?tarter na -20 stopinj komaj obrnil motor pa sem dal notri to ma?o in je brez te?ave nato ta aku zdr?al ?e tri sezone ter kresnil kot zme?an vsaki?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elektronska ročna
Napisano

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elektronska ročna
Napisano

Hja pri elektri?ni ?al ni? ve?... edino vrata odpret pa nogo ven in bremzat. Pri ro?nem si lahko ?e mal s prestavami pomaga? pri automatiku pa ?e to ne. Osebno bi raje imel ro?no ro?no nazaj pa ne zaradi driftanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nissan Almera
Napisano

?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.