Na?eloma ni dobro pri novem motorju, saj se morajo deli najprej dobro ule?at in zbrusit tam kjer je potrebno. MIslim, da je nekje bilo tako priporo?ilo. Namre?, ?e ga da? prehitro notri se gibljivi deli preslabo "ule?ejo" med sabo. Sam bom dal verjetno takrat, ko bo ?e nekje 20kkm za mano.
Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.
Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej
Ufff, a si ziher, ker tak porabnik ti ?ez vikend sprazni akumulator. 50mA je namre? 0,05A in tukaj pa res ne bi smelo biti te?av.
druga?e pa reklama gor ali pa dol... ?e ima? notri metabond ti tud mrzel motor obrne kot, da je segret in ravno podmazan z oljem. To sem na prvi ?estki ?e mislil menjat aku, ker je ?tarter na -20 stopinj komaj obrnil motor pa sem dal notri to ma?o in je brez te?ave nato ta aku zdr?al ?e tri sezone ter kresnil kot zme?an vsaki?.
Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.
Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.
Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.
Hja pri elektri?ni ?al ni? ve?... edino vrata odpret pa nogo ven in bremzat. Pri ro?nem si lahko ?e mal s prestavami pomaga? pri automatiku pa ?e to ne. Osebno bi raje imel ro?no ro?no nazaj pa ne zaradi driftanja.
?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.
Stalno priklju?ena OBD naprava "vle?e" tudi ob izklju?enem avtu nekje okoli 20mA toka. ?e pa se mu je kaj sfuzljalo pa lahko preklopi ECu v diagnosti?ni re?im, takrat zna biti pa poraba kar precej visoka in komot sprazni baterijo.
Jaz osebno bi imel ta kabel s stikalom in bi ga vsaki? izklopil.
?eprav mislim, da je fora, da se plastika pozimi napne, in to povZro?a pokanje.
Jaz pa razmi?ljam bolj v tej smeri, da ti pozimi otrdi (plastika mislim, no) in da zato dela hrup, ker ni ve? tako pro?na, kot pri vi?jih temperaturah. Je pa mo?no, d ani plastika kriva ampak recimo tudi kak?no vetrobransko steklo al pa kak kabel malo tol?e po notranji strani armaturke.
Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.
?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.
To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.
Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.
Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...
Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.
Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.
Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.
Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)
Back to topic.
Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani