Mater, ko tole berem, se ?udim, da je v?asih sploh kdo pre?ivel, ko lu?i sploh niso bile obvezne podnevi. Se pa strinjam, da mogo?e smo pa vsi zreli za okulista, ?e sred belega dneva ne vidimo avta, ki nima zadnjih lu?i pri?ganih.
Mestan vo?nja od druge mestne vo?nje je lahko zelo razli?na. ?e se pelje? v ?asu, ko v mestu ni zastojev je ?ist neki drugega kot v jutrnje/popoldanskih konicah.
Men osebno 8 litrov po mestu ni ni? nenavadnega. Pojdi raje na neko dalj?o izvenmestno vo?njo, pa malo po regionalkah in malo po AC-ju (sam ne ti?at do podna) pa si upam trditi, da bi znalo biti nekje okoli 6 litrov na 100 ali pa celo manj.
Absolutno reklamiraj in to pred zimo, da ne bo kak?en nadebudne? na servisu krivdo za pike zvalil nate in na zimske slu?be.
Z oljem verjetno v naslednjem servisnem intervalu ne bo? imel ve? te?av.
Menjalnik je pa neko sivo povpre?je ni slab niti ni dober... pa? klasi?ni s pretvornikom navora, ki v?asih zadevo naredi malo po svoje. To so na raznoraznih reviewih tudi izpostavljali.
Meni je samo ?koda, da 2.5 motor nima mo?nosti ro?nega menjalnika, ker ta je v 184KM dizlu baje ?isti tehni?ni biser oziroma med najbolj?imi ro?nimi menjalniki.
Mislim, da je to sovoznikov airbag v navezavi s senzorjem pritiska na sovozni?kem sede?u (da ve ?e kdo sedi gor v trenutku trka). Poglej konektorje pod sovozni?kim senzorjem in jih izklopi, na?pricaj s kontakt sprejem in spet priklopi.
Avto je star 17 let in je vreden mogo?e jurja. Se ne spla?a ni? vlagat notri ampak raje poiskat drugega, po mo?nosti mlaj?ega, tega pa prodat za dele ali ?e ma? plac ga sam po?asi razstavlja? in bo? lahko ve? ven dobil, samo potrpe?ljiv mora? biti.
evo mojster lucho mi je zrihtal oja?evalec in je ?e nazaj zmontiran. V glavnem, si nisem mislil, da bom po treh dneh tolk pogre?al musko v avtu - po moje sem odvisen :ne vem:
?e bolj ?udno je bilo pa danes zjutraj, ko iz fore pri?gem radio in zadeva spet ?pila, kot da se ni ni? zgodilo. Ne vem, nisem ravno stru?ko za te zadeve ampak a je mo?no, da so kondi?i spustli in ko avto nekaj ?asa ne deluje (cca 3 dni) ga ne spravi? v ?ivljenje dokler se spet ne za?ne? redno vozit naokoli.
Kot, ka?e je tudi men shodu oja?evalec, sam s to razliko, da je ?ista ti?ina. Je pa zanimivo, da za?etek je ravno tako kot pri Daskanu. V sredo zadeva ?e deluje potem je pa avto stal dva dni do danes na dvori??u in pokala - zadeva ne deluje ve?.
Jebat ga, kapitalizem je (baje) najbolj?i dru?beni sistem. Slu?enje na raji pa te fore...
hehe, ko sem jaz podobno napisal pred ?asom, me je ravno Alex poetikiral s komunistom... a ni zanimivo kako se vse vra?a, pa tolk je on in podobni zagovarjal kapitaliste. So super duper, dokler jih sam ne fa?e? po nosu, da ne re?em ?e kje drugje...
Jaz servisiram ?e vedno na poobla??enem servisu in ker sem stalna stranka vsa ta leta je tudi cena temu primerna pa ?e za marsikatero stvar se da zmenit. Ni vedno fora samo v najni?ji ceni - to bi pa ja morali ?e vedeti.
To je ta famozna regeneracija DPF filtra. ?e se ne izvede do konca oziroma je motor ugasnjen tekom regeneracije, se je, v trenutku vbrizga goriva v izpu?nem ciklu, le to, namesto, da bi zgorelo, pocedilo mimo batnih obro?kov direkt v karter.
?e se to dostikrat ponavlja, se po?asi seveda nivo olja, ki ga zdaj dodatno "oplemenituje" ?e ta nafta, dviguje. Tako, da res menjaj, ?im prej in bo potem spet OK.
Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.
Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.
To?no tako, ampak kot ka?e se vodilni pri Mazdi ?al ne zavedajo, da vsak kupec, ki ga izgubijo ne pomeni, da bodo na drugi strani dobili novega, ki bo kupil dvignjen SUV na isti platformi kot klasi?en avto pri tem, da je SUV pa? ?e dra?ji za povrhu.
Mazda v segmentu, ki je trenutno ?ist preve? nabasan bo te?ko splavala. Pravijo, SUV-i se prodajajo, ampak bolj zaradi trenda kot ?esar koli drugega. Nove EU regulative klasi?no gnani SUV ne dose?e noben, pri navadni limuzini pa bi se to dalo celo dose?i brez uporabe hybridne tehnike in baterij.
Mazda je ?al zaplaval tja, kjer se bo zadu?ila v poplavi enakosti in manjku razli?nosti, sploh, ker je ukinila tako enoprostorce, kot obliko vozil, ki bi z minimalnimi dodatnimi stro?ki razvoja lahko konkurirale v segmentu, kjer je danes ?e precej?nja su?a. Njihov flagship se je medtem postaral, saj je star ?e 7 let in kot ka?e ga tudi v svetu ne bodo menjali pred letom 2022, ?e sploh. Takrat bo star 10 let in to je za dana?nje razmere ?al ?isto nesprjemljivo.
Mazda po?teno zamuja tako s hybridi kot elektri?arji in ko bo enkrat spravila skupaj hybridni SUV se bo ta zna?el v preveliki konkurencei drugih znamk in zgodba ravno ni glih ro?nata za Mazdo.
Pa toliko malo je treba, da bi namesto osmih SUV-ov (CX-3, CX-30, CX-4, CX-5, CX-6, CX-7, CX-8 in CX9) naredila recimo karavan ali pa fastback izvedbo Mazde 3 ali pa klasi?no limuzino zamenjala za 5-vratno limuzino z HB vrati tako pri 3 in 6. To je malenkostni dodatek, k raznovrstnosti ponudbe, ki lahko takoj prinese povi?anje prodaja za 5-10% za zanemarljive stro?ke.
?koda, ker Mazdi se bo trg SUV-ov zataknil v grlu in vpra?anje se postavlja ali bo sploh pre?ivela v taki obliki kot je, zato pa tako besno i??e povezovanja s Toyoto v upanju, da bo hybridni sistem Toyote re?il zadevo.
Hmm, poskusi s termometrom - to bo bilo ziher najbolj to?no. :ne vem:
Jaz klime nisem nikoli polnil, razen, ko so menjali kompresor lani poleti. Tako,da je zdr?alo cca 9 let in 250kkm brez, da bi se kdo dotaknil klime. Pri fotrovem avtu pa je originalen plin notri ?e od leta 2005 s to razliko, da ima avto le 100kkm.
Jaz z avtomatiko hlajenja nimam nobenih te?av saj piha tako kot je potrebno. ?e je prevelika temperaturna razlika vklopi notranje kro?enje, da dejasnko ohladi hitreje. Edino kar spreminjam je zjutraj, da nastavim na 22 stopinj, popoldne ?e je zelo vro?e pa na 25 in to je to.
Pa ?e neki na to temo: po kolkem cajtu grete polnit klimo, zadnji? sem mel totalno pregret avto, in se mi je zdel, da ni pihal tak hladn, ko bi mogl, na drugo stran pa, kolk hladn pa vam sploh piha, ?e mate na full? Tak da roke ne morte dr?at na klimi, al tolk, da mate prijeten ob?utek hladnega zraka?
Polnjenje klime po?asi postaja cel luksuz tako, da si kmalu marsikdo ne bo mogel privo??iti tega stro?ka sploh s tem novim plinom, kjer imajo nad njim monopol amerikanci.
Druga?e je pa navadno tako, da v kolikor je zelo vro?e na za?etku res ni tistega hudega hladu, ampak po nekaj 100 prevo?enih metrih, ko tudi motor bolj zavrti kompresor pa bi moralo ?e lepo hladiti. ?e se ne motim mislim, da piha nekje okoli 8 stopinj hladen zrak, ko je klima v fazi najbolj zavzetega delovanja.
Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mater, ko tole berem, se ?udim, da je v?asih sploh kdo pre?ivel, ko lu?i sploh niso bile obvezne podnevi. Se pa strinjam, da mogo?e smo pa vsi zreli za okulista, ?e sred belega dneva ne vidimo avta, ki nima zadnjih lu?i pri?ganih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani