Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto.
Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic.
Pozdravljeni, sem nov na forumu, prosim za malce "prijaznosti" ker se še ne znajdem najbolje. Zato sem se odločil da kar odprem novo temo, upam da v pravem podforumu.
Vozim Mazdo 3 limuzino, letnik 2017, G120, bencin, 88 kW. Prevoženih imam 120.500 km, kar pomeni da je čas za mislim da 7. servis. Mi lahko prosim sporočite, kaj se pri tem servisu menja ter seveda ceno samega servisa vključno z delom (tisti, ki ste ga že opravili). Knjižice nimam, drugače bi v njo pogledal.
Najlepša hvala že vnaprej in lep dan.
Imam enak avto ampak sem še daleč do tvojih kilometrov tako, da ne vem kaj je pri teh kil. Mislim, da pri teh km še ni nič posebnega kot običajno. Najbolje, da vprašaš na servis kamor si jo vozil. Ali pa Pelkota če si blizu Ljubljane. Pa na uradnem servisu boš izvedel vse, saj je avto v garanciji 5 let, ali 150k km. Kako si pa zadovoljen z avtom in kako dolgo ga že imaš?
Ni ponaredek. Dobil sem ga direktno iz ravenol. si. 😊
Ja. Tip, šef je faca in ker je imel zadnjo ročko tega olja v skladišču mi je naredil popust. Pravi pa, da ima zadnje čase problem z dobavo iz Nemčije. Se splača naročat pri njemu.
Jaz sem tudi danes dobil "the" olje. In zanimivo, s poštnino me je prišlo manj, kot je pisalo na njihovi strani. Strošek olje+ poštnina =(46€/5litrov). Mislim, da je cena za to olje kar ugodna. 😊
Trenutno imam prevoženih okoli 10Kkm pa je kar pravi čas, da vlijemo noter čisto olje.
Super cena,ampak saj že veš,da so ponaredki vedno malo cenejši😲
To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov......
Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih?
Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁
Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔
Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov! Je pa res da večino Ate.👍
Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃
Mater sta vidva z Alexom dober tandem in če se ne bi podpirala med sabo bi obadva vsak na svoj konec padla. 🤪
To kar je Alex napisal oziroma slišal od avtoelektričarja je točno to kar razlagam. Rezime, če hočeš lahko vgradiš močnejši aku, če je plac in maš nekaj rezerve, kar pa se tiče dolgoživosti akumulatorja pa navadno ob enaki uporabi zdržita nekje 4 do 5 let. Tu verjetno res ni neke bistvene razlike oziroma da bi človek pričakoval, da bo večji zdržal še kaki dve leti več. Seveda imaš pa pri večjem nekaj rezerve več v kapaciteti. Zakaj boš rezervo ponucal je pač drugoten problem, al pa tud če je nikoli ne boš.
Teža večjega akuja je mogoče par kilogramov in to ni hud minus saj je to en promil teže celega avta. Se pravi govort o vplivu na porabo je nesmiselno. Strošek pa kot sem rekel - kupi dober akumulator z dobrim zagonskim tokom in tudi, če je dražji bo nekje odtehtal zadevo.
Ampak bistvo je v tem, da kupiš lahko od proizvajalca priporočljiv aku, lahko pa tudi močnejšega. Zdaj, a se ti to splača al ne je drugo, ni pa nobenega omembe vrednega minusa, če je močnejši oziroma, da bi to celo škodilo akumulatorju. In na tem dejstvu smo sploh začeli to debato.
S tem zadnjim delom se pa strinjam s tabo. Jaz sem zadovoljen že s 65Ah in čim več A, ali vsaj 650 A ,ker je več kot dovolj za mojo 3kico, saj nimam d....a. 😁
Ravno prej sem se pogovarjal z avto električarjem (glede montaže dodatnih visokotoncev v zadnja vrata). Njegov pogled na to temo je tak, da je vsaka baterija, ki je vgrajena original v avto ravno pravšnja za ta avto. Lahko vgradimo tudi močnejšo, če imamo mesto. A sama močnejša baterija zato ne bo trajala nič več kot originalna manjša. Važen je zagonski tok, ki se meri pri 0°C in mora zdržati verglanje 30 sekund, brez da se akumulator izprazni.
Ja, akumulatorji ne marajo preveč mraza (zato jih nekatere znamke montirajo zadaj v kabino), ker so pri nižjih temperaturah manj efikasne (tudi popolnoma nove baterije).
Prav tako AMG akumulatorji ne marajo previsokih temperatur (problem z pregrevanjem) Zato pa pravi, da največ baterij zamenja prav novembra, decembra. Ko pade voltaža pod 10,4V lahko takšno baterijo samo na odpad pelješ. Večinoma on vgrajuje močnejše baterije, ko ima kdo res močno avtoakustiko in jo lahko posluša model več časa pri ugasnjenem avtu in kakšen webasto.
Je pa večja baterija seveda tudi bolj težka (večja poraba). Tako, da načeloma je najbolje montirati originalno predpisano vrednost zagonskega toka in moč baterije. Če nimaš dodatno vgrajenega webasta, seveda
Velja enako tudi zate s to razliko, da ne znaš razložiti zakaj, ampak si prepričan, da imaš prav in da so drugi bebci. Jaz sem svojo trditev argumentiral in povedal zakaj je tako, pri tebi pa človek dobi občutek, da misliš, da je akumulator porabnik el. energije ne pa zalogovnik. Če bi bilo to res porabnik, bi tvoja teorija veljala in ja seveda zdaj bom dobil odgovor, da se ti ne da dokazovat in prerekat in bomo spet zaključili namesto, da bi dejansko ugotovili kaj drži in kaj ne.
Tule ti jasno pove kako in kaj ampak ti že veš. Ne vem za kaj bi dajal več za akomulator,če ni pravega razloga.
Če se vgradi močnejši akumulator, obstaja nevarnost, da generator akumulatorja ne napolni dovolj. Če je akumulator trajno premalo napolnjen, to škodljivo vpliva na shranjevalnik energije.
@BossTole sem našel mimogrede pri nasvetih za vgradnjo novega akomulatorja pri Avto magazinu!👍
Seveda pa lahko imaš še vedno ti prav kot ponavadi....
Bini ti me ubijaš in jaz te čist nič ne razumem... zakaj bi bilo pri manjši bateriji kar koli boljšega pri kratkih razdaljah. Alternator bo pri obeh primerih v enakem času napolnil točno toliko amperur in če pri 75Ah akuju manjka takoj po vžigu recimo 5Ah jih ravno tolk manjka pri 95Ah akuju. In če bo vožnja kratka in bo napolnil le za 2 Ah bo na koncu pri obeh manjkalo 3Ah do polnega. Razlika je le v tem, da če delaš take kratke razdalje z veliko vžigi, da boš s 95 Ah imel več rzerve kot pri 75 Ah.
Ker takšen način vožnje ni koristen za nobeno batterijo je edina rešitev, da avto na vsake tolk zapelješ na daljšo pot in dofilaš aku al pa uporabljaš poseben polnilec za dofilavanje, ker če ne boš slej kot prej ostal brez možnosti zagona avta.
Kakor hočeš,ne bom te prepričeval ampak ti povem,da bolj ko je poln akomulator dlje zdrži in tisti ki je vedno slabo napolnjen gre u maloro😁. Za to pa kratke ture škodijo bolj večjemu kot manjšemu,ker je pač tako👍
Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.
To je zaradi omejene sposobnosti polnjenja pri alternatorju in preveliki kapaciteti baterije, ki jo zaradi tega nikoli ne napolne do konca, to pa se večinoma dogaja pri kratkih razdaljah in veliko vžigih. Malo pogooglajte, če mi ne verjamete pa se slišimo ali pa kakega mehanika vprašajte, zdajle nimam časa iskat, da bi prilepil gor. 👍
Najboljše je dati predpisano moč akomulatorja,če daš močnejšega ga na kratkih razdaljah ne dopolni dovolj in je tako vedno na pol napolnjen to pa skrajšuje življenjsko dobo akomulatorja. Tako je iz strokovnega vidika,kako je pa v praksi pa ne vem.👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako je pa prišlo do zvite peste? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani