Ni vrag, da ne bomo skupaj našli pravega olja, ki bo "najboljše". Čeprav smo skupaj z Aless-om že zelo blizu. 😊
Bom tudi sam slikal vzorec mojega ravenola na 5000 km.
Mislim, da bo to prav v kratkem.
Aless, tudi od mene imaš pijačo v dobrem, ko prideš kaj na obalo. 🍻 Ta tema je vsaj meni ena izmed najljubših.
Jaz tudi malo sumim moje injektorje. Imam pa srečo, ker ima moj mehanik "postrojenje" za merit injektorje in bomo ob naslednjem rednem servisu tudi to preverili.
Zanimivo, da je to olje pri teh kilometrih totalno zanič, pa je kao "med boljšimi". 🤔 Se pravi, da naslednjo menjavo pri meni odpade.
Jaz bom poskusil naslednjič z Mobilom. Če ne bo niti to v redu, bom prešaltal na olivno. 🤔
Aless, a obstaja sploh kako olje za naše dizle, ki bi normalno zdržalo vsaj 10 Kkm? Sedaj mi je jasno, zakaj gredo nekateri motorji v maloro, ko delajo servise(menjavo olja) na 15Kkm.
Vrnil nazaj prodajalcu, pred tem odpeljal na servis na pregled, predracun 2800€, pa se to niso 100%, po vsej verjetnosti potrebna menjava motorja, vse oljne cevi zabilo
In kakšna je bila diagnoza okvare? Kaj je bilo na koncu krivo za okvaro? 🤔
Jaz sem opazil, da je res vse odvisno od tega, koliko "priganjaš" motor. Včeraj sem priganjal motor v Lj. in nazaj in je bila tudi pri mojem avto regen. pri 190. Mislim, da je tole čisto normalno za te motorje. Ne se obremenjevati.
Mogoče imaš pa zaklenjeno varjanto, za pc je osnovna kjer nemoreš vsega delat potem ko licenco kupiš pa se odklenejo vse možnosti. Če bom kaj na obali vzamem zraven firscan na pc in kablu pa grema en krog 😉
Ok,super. Lahko, da ima vse opcije, boš ugotovil ti, ko prideš kaj na obalo.😊
To je ena izmed stvari, ki mi nikakor ne "steče" in me hitro mine volja.
ja ni problema. kadr boste imeli servis preglejte tisti plastičen kolektor za vsak slucaj.
P.s: kaj imajo vsi ti motorji 2.2 skyactive biturbo?? hvala
Ja, vsi so biturbo. V bistvu so vsi motorji v osnovi enaki, razlikujejo se edino v menjalniku in elektroniki( 175 in 184 konjski so le v elektroniki bolj "odprti".)
Pozdravljeni, pred kratkim mi je zakuhal motor ter posledično jesel v tri krasne. Torej iščem nov motor za mojo mazdo 3 2.2 2015L. dobil sem kar nekaj motorjev v nemčji, samo nisem preprican da je pravi, kljub temu da gospod ki ga prodaja trdi da je. zanima me številke ki so na motorju(prilozena slika) ali morajo bit prau identične da motor pase ali se gleda samo SH01 oziroma kar pise na bloku SH4.Upam da kdo ve točno kaj se mora gledat da pasa motor(brez predelave elektronike in nosilcev itd.)
Kako misliš, zakuhal? 🤔Kako se je to lahko zgodilo? Nisem še zasledil primera, da skayactiv motor kar zakuha.
Pravkar sem tudi sam hotel napisati, da ne znamo vsi brati teh novodobnih mladinskih telefonskih kratic. Če nas že kdo kaj vpraša, se naj potrudi tudi napisati tako, da bomo znali vsi to prebrati. 😉
zdravo imam problem,z motorjem.dodam gas in speljem,potem ga spustim in začne cukati,samo da se začuti,potem je spet vse vredu.bolj se čuti ko je hladen.ko je vroč se tudi čuti samo manj.kaj bi to bilo.je cx5 ,l 15.175k.135t. km.lp
Tako je delalo tudi pri meni, ko sem se ful časa spuščal iz visokega prelaza, brez gasa. Ko sem v dolini dal gas, je zacukalo. Ko sem nadaljeval z vožnjo je cukanje samo od sebe nehalo. To se mi ni več ponovilo.
Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆
Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.
Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍
Je pa št. vseh opravljenih regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost.
Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.
Če je na primer resna okvara injektorjev ali podložk (nafta se ne razprši optimalno), je rezultat te okvare tako v krajšem intervalu, kot tudi na višji porabi.
Predlagam da vklopiš beleženje v log datoteko, izbereš vse pomembne parametre, potem je lažje in bolj varno (ne med vožnjo) analizirati na računalniku.
Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi uporabno, v nastavitvah?
Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo?
Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.
Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:
Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.
The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.
The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.
Glede česa to predvidevaš?🤔 Glede kratkega intervala regeneracije ali moje porabe? Če glede porabe te moram razočarati, ker sem na avtocestah "zelo hiter". Pa tudi na splošno nisem lahek na pedalu. 😊
Tako, da pri meni ne išči nizke porabe ali nekih rekordov.
Bomo sedaj vklopili obd ob naslednji pa bomo videli, kako in kaj. Mislim, da je vse ok in da avto zaenkrat perfektno deluje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ni vrag, da ne bomo skupaj našli pravega olja, ki bo "najboljše". Čeprav smo skupaj z Aless-om že zelo blizu. 😊
Bom tudi sam slikal vzorec mojega ravenola na 5000 km.
Mislim, da bo to prav v kratkem.
Aless, tudi od mene imaš pijačo v dobrem, ko prideš kaj na obalo. 🍻 Ta tema je vsaj meni ena izmed najljubših.
Jaz tudi malo sumim moje injektorje. Imam pa srečo, ker ima moj mehanik "postrojenje" za merit injektorje in bomo ob naslednjem rednem servisu tudi to preverili.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani