Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆
Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.
Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍
Je pa št. vseh opravljenih regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost.
Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.
Če je na primer resna okvara injektorjev ali podložk (nafta se ne razprši optimalno), je rezultat te okvare tako v krajšem intervalu, kot tudi na višji porabi.
Predlagam da vklopiš beleženje v log datoteko, izbereš vse pomembne parametre, potem je lažje in bolj varno (ne med vožnjo) analizirati na računalniku.
Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi uporabno, v nastavitvah?
Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo?
Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.
Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:
Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.
The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.
The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.
Glede česa to predvidevaš?🤔 Glede kratkega intervala regeneracije ali moje porabe? Če glede porabe te moram razočarati, ker sem na avtocestah "zelo hiter". Pa tudi na splošno nisem lahek na pedalu. 😊
Tako, da pri meni ne išči nizke porabe ali nekih rekordov.
Bomo sedaj vklopili obd ob naslednji pa bomo videli, kako in kaj. Mislim, da je vse ok in da avto zaenkrat perfektno deluje.
Podobno zafrkava zvok na Google maps navigaciji telefona (ne govori), ker obstaja povezava z Mazda info sistemom.
Se pravi, da očitno ne moreš imeti v naših Mazdah več stvari naenkrat povezanih. 🤔
Sicer pa me je danes regeneracija "presenetila" pri prevoženih šele 129 km.
Tako, da nisem uspel takrat "posneti" tega, ker nisem še povezal obd. Mi je pa čudna tako hitra regeneracija, saj je bila povprečna poraba 6,4l/100. Res je bilo v zadnjih dneh več lokalne vožnje.
Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e.
Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit.
Ok. Uspela sva ga s sinom povezati. 👍
Ampak smo tudi ugotovili eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔
Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj.
Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi.
Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔
Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi
Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.
Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊).
Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit
Na žalost je prepozno. Ko gre mimo garancija so stroški večinoma na plečih lastnika avta.
Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol?
To še nič ne pomeni. Če je sito zabasano, olje ne more skozi.
Olje je pa na palčki nad max zaradi nedokončanih regeneracije, ko se višek goriva meša z oljem. Tudi to ni najbolje za motor, kajti razredčeno olje z gorivom tako izgubi večino mazalnih sposobnosti.
Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...
U, lepi kilometri za dizla. 👍
Tukaj se lepo vidi, da motor vzdrži, problem so predpisani uradni servisi, kjer se ne zamenja preventivno ketne in vsega ostalega, kar smo že sami ugotovili na tem forumu, da je dobro postoriti.
Ta "čuden zvok" ne obeta nič dobrega. 😬 Vseeno upam, da ni res kaj hudega.
Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke.
Uf.. To so prav tej problematični motorji. Pa še servisi delani šele na 15000 km. Kot sem že napisal, najprej preglejte sito, če ni zabito že do konca. Vsekakor ne prižgati avta, ker lahko gre k vragu še turbina, ker ne prihaja olje do nje. Upam, da ne bo potrebno zamenjati odmičnih.
Uf... Kateri letnik je? Upam, da ni 2013? Tako sporočilo so imeli lastniki na motorjih, kjer so bile slabe odmične gredi. Kakor je že Aless napisal, niti metra več ne naredit s tem avtom. Poglejte res najprej oljno korito. Koliko km pa ima prevoženih?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
He, He. Tempomat na 120.😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani