Odkrita je bila napaka pri delovanju zra?nih blazin pri nekaterih japonskih proizvajalcih vozil. V zvezi s tem vpoklicom, bi vam ?eleli posredovati kratko pojasnilo.
Vpoklic, do katerega je pri?lo na pobudo proizvajalca varnostnih blazin, se v primeru avtomobilske znamke Mazda nana?a na izklju?no na model Mazda6 prve generacije, izdelane med 14. februarjem 2002 in 13. aprilom 2003. Napaka naj bi bila v aktivatorju sopotnikove zra?ne blazine. Zaradi prehitrega aktiviranja naj se zra?na blazina ne bi napihnila dovolj mo?no, obenem pa bi delci ohi?ja lahko po?kodovali sopotnika. Potencialno prizadetih Mazdinih vozil v Sloveniji je 23, v Evropi pa 12.749.
Do sedaj zaradi tega vzroka pri Mazdi ni bil registriran noben primer nesre?e ali po?kodbe potnikov.
Lastniki teh vozil bodo v naslednjih dneh povabljeni na zamenjavo modula sopotnikove zra?ne blazine. Popravilo traja eno uro.
Kje pa zvem, ?e ima senzor opcijo? Nabava novih senzorjev se mi ne zdi smiselna, ker sem kupil 4 druge feltne za zimske gume in bi moral potem kupit 6 senzorjev. 6x82=492?. raj?i lu?ka sveti.
Se mi zdi pa ?udno, da se ne da, po moje se ne sme.
To sem jaz "tezil" na servisu, ko sem kupil sestico (2008)... pa so rekli, da ni mozno to nastaviti tako, da ne sveti lucka, ce ne zazna senzorjev ... Tudi na nemskem Mazda forumu so bentili zaradi tega ...
Probas pa lahko, kaj se zgodi, ce imas ventilcke v predalu ali v prtljazniku. Ker kolikor vem, sistem deluje tako, da meri tlak in ce se pojavi razlika za dolcoen procent, se prizge lucka in prvic prav nagravzno zapiska... Potem pa sveti samo se lucka ...
TE nikoli ni imeal serijskih felten, sploh 17 ne....dizel GT je imela 16", bencinar GT pa 17"
sele une posebne serije evolution itd so mele feltne
Potem so mi jih pa na MMS-u "senkali" zraven, ko sem jo takrat kupil ... v glavnem je bila TE oprema in dobil sem zraven 17" feltne, kot so na prejsnji sliki ... ... Navadne 15" sem potem naknadno dokupil za zimski komplet ...
Elektri?na ro?na je taka bedarija, da je ni ve?je. Imam na slu?benem avtu in to je cel kup enega razmi?ljanja, kaj mora? pritisniti v kak?nem vrstnem redu, da jo sprosti? pol mam pa take scene, da ho?em startat (bi morala samodejno spustit) pa ne spusti in zgledam k debil k ne znam avta vozit. Hvala bogu, da vsaj tukaj niso popustili bebastemu trendu.
Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis ...
Pri moji (2008) so lucke zgoraj nad vzvratnim ogledalom... in tudi piska, ce se nekdo, ki je bil privezan, odveze... Pri tanovi pa so izgleda spet vrnili in so lucke spodaj pod radijem ...
Jest sem jo enkrat rabil pri prejsnji sestici in je nisem nasel... Klicem na stevilko MES-a pa tudi niso vedeli, kje se nahaja... Potem sem klical se Majesa in mi je potem razkril, kje se nahaja... Sem potem pogledal tudi v prirocnik in je lepo pojasnjeno, kje se skriva... Tudi sedqnja jo ima na istem mestu... Ceprav nima rezervne gume ampak samo sprej in pumpo...
hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure
To so malenkosti, na katere hitro pozabis... Taksne in drugacne zadeve so prisotne pri vec ali manj vseh znamkah...
ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)
Podobno je bilo tudi moje razmisljanje, ko sem to prvic videl ... Ima edino to prednost, da se medtem, ko je motor prizgan, ne da odpreti prtljaznih vrat... mozno da je zaradi takih barab, ki medtem ko cakas na semaforju, odpre vrata in ti kaj sune ven... Preden se zaves, kaj se je zgodilo, barabe ni vec ... Med delovanjem motorja mora biti namrec zategnjena rocna zavora, da se da odpreti...
To ti gotovo nekaj ne stima... ker baterija bi mroala zdrzati vsaj eno leto... ali raje se vec... Edino ce se stalno igras z daljincem in pritiskas gumbe ...
v Italji sem kupil Mazdo6 in na navigaciji nimam nalo?ene slovenije.
Zanima me ?e je mo?no kje dobiti zemljevide za slovenijo da bi ta stvar funkcionirala ?e tukaj pri nas.
Pa ?e ena stvar. Bloototh ne prepozna telefona , pa me zanima postopek kako se ta stvar na?tima da lahko uporablja?
Za parjenje preko bluetooth gre samo preko glasovnih ukazov... Sem ti poslal ZS in ce si kje iz okolice LJ ali KR, se lahko dobiva na kavici ali pijaci ...
A kompliciramo, trgovina in servis NI nujno da imata enak deloven ?as, lahko preveri? na internetu vse lepo pi?e.
Ampak na spletni strani imajo napisano, da sta servis in prodaja vozil oponedeljka do petka odprta do 18 ure. ...
Sicer pa se mi zdi, da so pri sestici Mazdini brisalci enaki kot so Bosch Aerotwin... le da so brandani ... Tudi po mojih izkusnjah so oboji enakovredni ...
Ker mojstri na Celov?ki delajo samo do 16h in mi ni znal nih?e povedati, me zanima ?e kdo od vas ve, ali so ti brisalci v akciji ?isto klasi?ni ali varianta kot Bosch Aerotwin.
Ce je za sestico, so tako kot Aerotwin... le da pise Mazda gor ... Vsaj nazadnje, ko sem jih vzel v Gami so bili taki ... Sem pa ravno pred enimi 14 dnevi kupil Bosch Aerotwin... in so bili okoli 30? ...
Vpra?anje je, ?e ima zavarovalnica pogodbo s poobla??enim servisom.
A Cosmos vem da ima... dosedaj sem vedno vse urejal direktno... torej dobil na zavarovalnici papir, s katerim sem sel na A Cosmos BTC ... in so oni vse uredili potem medsebojno ...
Kako znano - pri mojem takrat nekaj mesecev starem avtu ista zgodba pri 60km/h. Kot, da bi originalno vgrajeno steklo bilo preve? napeto in je lahko ?e manj?i udarec usoden, da po?i. Po menjavi, je bil nato mir pa je notri priletelo ?e marsikaj tudi pri AC hitrostih.
Pomoje je to veliko odvisno od "srece" ... Jaz sem nazadnje imel smolo pri Xedos6 ... Pri prejsnii in sedanji sestici je ze veckrat priletel kaksen kamencek v prednjo sipo... in zaenkrat se ni bilo problemov s tem, da bi pocilo ...
In kot sem ze napisal. Ce so stekla zavarovana, tako da ni odbitne fransize, bi sam osebno to menjal na pooblascenem servisu ... S Carglass-om sicer nimam izkusenj... in tako tudi ne vem, ali vgrajujejo originalna stekla ali kaksen ponaredek, ki je lahko sicer boljsi, lahko je pa tudi slabsi ...
Vceri ko sva se vracala iz Bovca mi je med prehitevanjem priletel kamencek v vetrobransko steklo...v garazi je bila razpoka 10cm dolga, danes zjutraj ze 20cm...ko sem prisel v sluzbo je pa ze cez 30cm...Sicer imam vse zavarovano a me zanima kje je najboljse menjati...se pravi zanesljivost ali je vseeno?
Lp Primoz
Jaz bi menjal na pooblascenem servisu... sploh ce je vse zavarovano ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je bilo aprila na FB profilu:
Mazda Slovenija
12. april
Pomembna novica
Odkrita je bila napaka pri delovanju zra?nih blazin pri nekaterih japonskih proizvajalcih vozil. V zvezi s tem vpoklicom, bi vam ?eleli posredovati kratko pojasnilo.
Vpoklic, do katerega je pri?lo na pobudo proizvajalca varnostnih blazin, se v primeru avtomobilske znamke Mazda nana?a na izklju?no na model Mazda6 prve generacije, izdelane med 14. februarjem 2002 in 13. aprilom 2003. Napaka naj bi bila v aktivatorju sopotnikove zra?ne blazine. Zaradi prehitrega aktiviranja naj se zra?na blazina ne bi napihnila dovolj mo?no, obenem pa bi delci ohi?ja lahko po?kodovali sopotnika. Potencialno prizadetih Mazdinih vozil v Sloveniji je 23, v Evropi pa 12.749.
Do sedaj zaradi tega vzroka pri Mazdi ni bil registriran noben primer nesre?e ali po?kodbe potnikov.
Lastniki teh vozil bodo v naslednjih dneh povabljeni na zamenjavo modula sopotnikove zra?ne blazine. Popravilo traja eno uro.
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani