Po mojem je tvoj dvom upravičen. In recimo nekateri servisi na starejša vozila dajejo posebne popuste, kar pomeni, da tudi tvojih 40% realno ni več 40% ampak manj.
Sam bi tak avto peljal k Pelkotu ali Mihi (@miha20), če bi bil z dolenjskega konca. Če bi izbiral med pooblaščenimi servisi bi ga peljal v BTC k mehaniku Juretu ali k Selmarju k mehaniku Borutu.
Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)
Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni.
Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km. Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane
Tega pa noben ne more vedeti v naprej - če bi vedel, bi bila odločitev zelo enostavna. 😃
S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.
Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.
Zadnjič smo imeli v službi predavanje strokovnjaka, kliničnega psihologa, o "sreči". Dejal je, da je največji sovražnik sreče PERFEKCIONIZEM.
Moje mnenje je, da je z avtom vse OK. Spremljat trenutno porabo na računalniku nima smisla - kolikokrat meni pokaže 99 l/100 km ... Merodajno je napolnit do konca, zapisat kilometre in potem nekaj tankov porabit, po 3 mesecih spet napolnit do konca, zapisat km in v tem obdobju porabljene litre deliti s prevoženimi km.
Nekoč je prišel na moje dvorišče prekaljen kupec avta in rekel, da tisti, ki špara avto ali ženo, ju špara za naslednjega ...
Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.
Miha, ti kar veselo smeti forum ... smo tukaj tudi primerki, ki nas zanima tehnika. Če boš uspešno smetil, bomo dobili še enega spoštovanega mehanika Mazd na drugo stran Ljubljane ... A odprem novo temo "dr. Miha odgovarja" ?
Če se beli dim pojavi samo, ko pritisnete sklopko pri toplem motorju, je to lahko znak specifične težave. Tukaj je nekaj možnih vzrokov:
Težave s sklopko: Če je sklopka obrabljena ali poškodovana, lahko povzroči nepopolno izgorevanje goriva, kar vodi do belega dima
Težave z injektorji goriva: Injektorji morda ne delujejo pravilno, kar povzroča prekomerno količino goriva v zgorevalni komori, še posebej pri spremembi obremenitve motorja, kot je pritiskanje sklopke
Težave z brtvo glave motorja: Če je brtva poškodovana, lahko hladilna tekočina vstopa v cilindre, kar povzroča beli dim, še posebej pri spremembah tlaka v motorju
Priporočam, da čim prej obiščete mehanika, da diagnosticira in odpravi težavo. Ali ste opazili še kakšne druge simptome, kot so nenavadni zvoki ali izguba moči?
Lahko bi bila tudi turbina, če je nivo antifriza konstanten. Če izginja antifriz, potem je zelo verjetno glava (ali menjava tesnila, v najslabšem tudi glave ... pogosta težava).
Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal....
Škoda, ker BTC je bila tudi zame TOP lokacija. Jure je še bil tam 2 meseca nazaj, pa Brane na sprejemu je v redu, pa Gašper se je pri meni nekoč kar izkazal. Pogrešam Blaža, ki je vedno uredil, da sem bil zadovoljen.
Vsakič mi nekako rata kontaktirat direktno tudi z Juretom - meni veliko pomeni, če lahko kakšno rečem direktno z mehanikom.
Ja, moraš znat, jaz se v kritični situaciji nisem upal riskirat ... če ne bi šlo idealno v eno višje (verjetno sem imel v 3-ti, ker je bilo malo klanca), bi se lahko še bolj zafrnil.
Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo.
OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...
Ja, menda je filozofija hlajenja halogenskih in led žarometov popolnoma drugačna, to mi je zadnjič razlagal nekdo iz Helle. Halogenske žarnice segrevajo sprednje steklo (kar je fino pozimi, da se topi sneg), LED pa segrevajo predvsem zadnji del žarometa zaradi svoje elektronike, zato morajo zadaj vgrajevati hladilne sisteme, v stekleni del žarometa pa grelce za segrevanje stekla (pozimi). Torej ni problem samo v optiki, ampak tudi v segrevanju oz. nesegrevanju žarometa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ne delajo tega avtoelektričarji?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani