Skoči na vsebino
Dober servis za Mazdo (uradni, neuradni,...)
Napisano (urejeno)

Po mojem je tvoj dvom upravičen. In recimo nekateri servisi na starejša vozila dajejo posebne popuste, kar pomeni, da tudi tvojih 40% realno  ni več 40% ampak manj.

 

Sam bi tak avto peljal k Pelkotu ali Mihi (@miha20), če bi bil z dolenjskega konca. Če bi izbiral med pooblaščenimi servisi bi ga peljal v BTC k mehaniku Juretu ali k Selmarju k mehaniku Borutu.

 

Interclass (imajo objavljeno na spletu Prodaja novih vozil MAZDA – Interclass cars d.o.o.image.png  

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je Mjurie napisal:

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

 

👍sistematičen pristop. 

 

Mene spominja na začetek regeneracij (žganja saj v dpf filtru)- ikona motorja takrat postane siva, obrati se nekoliko dvignejo ...??? 
 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2.2 2016 175, awd karavan
Napisano
pred 17 minutami je Freak napisal:

Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km.  Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane :)

 

Tega pa noben ne more vedeti v naprej - če bi vedel, bi bila odločitev zelo enostavna. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2.2 2016 175, awd karavan
Napisano (urejeno)

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano

Zadnjič smo imeli v službi predavanje strokovnjaka, kliničnega psihologa, o "sreči". Dejal je, da je največji sovražnik sreče PERFEKCIONIZEM.

 

Moje mnenje je, da je z avtom vse OK. Spremljat trenutno porabo na računalniku nima smisla - kolikokrat meni pokaže 99 l/100 km ... Merodajno je napolnit do konca, zapisat kilometre in potem nekaj tankov porabit, po 3 mesecih spet napolnit do konca, zapisat km in v tem obdobju porabljene litre deliti s prevoženimi km.

 

Nekoč je prišel na moje dvorišče prekaljen kupec avta in rekel, da tisti, ki špara avto ali ženo, ju špara za naslednjega ... :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je miha20 napisal:

Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.

 

Miha, ti kar veselo smeti forum ... smo tukaj tudi primerki, ki nas zanima tehnika. Če boš uspešno smetil, bomo dobili še enega spoštovanega mehanika Mazd na drugo stran Ljubljane ...  :)  A odprem novo temo "dr. Miha odgovarja" ?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano

Copilot pravi takole:

 

Če se beli dim pojavi samo, ko pritisnete sklopko pri toplem motorju, je to lahko znak specifične težave. Tukaj je nekaj možnih vzrokov:

  1. Težave s sklopko: Če je sklopka obrabljena ali poškodovana, lahko povzroči nepopolno izgorevanje goriva, kar vodi do belega dima
  2. Težave z injektorji goriva: Injektorji morda ne delujejo pravilno, kar povzroča prekomerno količino goriva v zgorevalni komori, še posebej pri spremembi obremenitve motorja, kot je pritiskanje sklopke
  3. Težave z brtvo glave motorja: Če je brtva poškodovana, lahko hladilna tekočina vstopa v cilindre, kar povzroča beli dim, še posebej pri spremembah tlaka v motorju

Priporočam, da čim prej obiščete mehanika, da diagnosticira in odpravi težavo. Ali ste opazili še kakšne druge simptome, kot so nenavadni zvoki ali izguba moči?

 

Bijeli dim iz auspuha koji smrdi: 7 najčešćih uzroka (2024) - Autologija

Beli dim iz auspuha pri paljenju kod dizel auta

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2.2 2016 175, awd karavan
Napisano (urejeno)

Lahko bi bila tudi turbina, če je nivo antifriza konstanten. Če izginja antifriz, potem je zelo verjetno glava (ali menjava tesnila, v najslabšem tudi glave ... pogosta težava).

 

Oboje velik strošek. Upam, da je kaj tretjega.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dober servis za Mazdo (uradni, neuradni,...)
Napisano
pred 8 urami je Mazda2 napisal:

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

 

Ufff, da obstajajo tudi take ... Bravo. :) 

 

Koliko pa je bila cena? Ugibam 6.000???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Bini, kolikokrat si ga peljal na servis v BTG?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dober servis za Mazdo (uradni, neuradni,...)
Napisano (urejeno)

Škoda, ker BTC je bila tudi zame TOP lokacija. Jure je še bil tam 2 meseca nazaj, pa Brane na sprejemu je v redu, pa Gašper se je pri meni nekoč kar izkazal. Pogrešam Blaža, ki je vedno uredil, da sem bil zadovoljen.

Vsakič mi nekako rata kontaktirat direktno tudi z Juretom - meni veliko pomeni, če lahko kakšno rečem direktno z mehanikom. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano (urejeno)

Ja, menda je filozofija hlajenja halogenskih in led žarometov popolnoma drugačna, to mi je zadnjič razlagal nekdo iz Helle. Halogenske žarnice segrevajo sprednje steklo (kar je fino pozimi, da se topi sneg), LED pa segrevajo predvsem zadnji del žarometa zaradi svoje elektronike, zato morajo zadaj vgrajevati hladilne sisteme, v stekleni del žarometa pa grelce za segrevanje stekla (pozimi). Torej ni problem samo v optiki, ampak tudi v segrevanju oz. nesegrevanju žarometa.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Priporočilo kam na ročno pranje avta
Napisano
pred 13 minutami je MazdaBoy napisal:

Priporočam, da sama opereš avto. 🙂 Najbolj sami pazimo na avto, pa najbolj potrudimo, a ne 🙂 

 

Če bi @Anit objavila še kakšno sliko - ne Mazde, ampak sebe, bi se verjetno javilo več forumašev, ki bi ji zastonj ročno oprali tole CX-60.

 

Hec. 😃  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.