WD 40 nisem poprskal na vro?e, ampak po eni uri od poslednjeg pelanja. Danes sem naredu en krog in je ?e vedno zablokiran, pol sem poklical Pelka in otpovedal termin ker mi je problem odpelat se so do Medvodov. Pustu sem avto v Avtoservisu Gruden in po tem otpru to temu in vidim da je Boss tudi to tvrdtko napisal. Hvala! Oni nimaju gumice, ampak verjamem da bo za dost da se ?eljust o?isti in podma?e. Mojstor me bo poklicao kasneje. Cena je 25e za eno uro in je povedao da ve? kot eno uro ne morjo naplatit. Hvala na hitrim odgovorima!
Lahko ti pa zdaj vsaj za?asno po?timajo in se kasneje odpelje? do Pelka, da ne bo? ?el potem s strahom nazaj na dolgo pot do Srbije.
Slivka, OBA na?teta mojstra sta vrhunska, tako da ni potrebna nikakr?na diskusija. ?e bi jaz imel Mazdo in v garanciji, bi ?la vsekakor h g. Majesu v BTC.
Pelko je res mojster prve lige in ?e ve? kot to. ?e je zadeva tako resna, bi jaz na tvojem mestu ?e kar v Logatcu (vsaj za?asno) re?il te?avo, pa magari potem odpelje? do Medvod. Zavore niso taka stra?na zadeva, da ne bi ?e kak lokalni mojster znal tega po?timat.
@Boss, ima? kak?nega lokalnega mojstra za svetovat?
Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000km
Ne bi ?elel preve? svetovat na podro?ju, ki ga ne obvladam dobro. Naj ?e kak?en dizel ekspert pove, da nisem slu?ajno brcnil v temo, saj "dizelske teme" tega foruma bolj povr?no spremljam. Vem le to, da je pri dizlih Mazde6 1. generacije (GG oz. GY oznaka) te?ava ravno pri teh podlo?kah, ki predstavljajo zanemarljiv stro?ek in pa cedilu karterja, zaradi ?esar v nadaljevanju motor zariba, saj je sito oz. cedilo zama?eno in dejansko motor sploh ve? ne dobiva motornega olja, brez tega pa razumljivo ne more prav dolgo delovati.
Dans sem uspe?no izpeljal ?e eno cenitev, tokrat na Tilia d.d., barval bo pa seveda velemojster - Toma? Oblak. ?e imate kak?ne praske, udrtine, po?kodbe od to?e ali kaj drugega kar vas moti na avtu, veste kam se obrnit.
Ne vem kaj naj recem. Curi in curi. Iz povsod. Raje ne vprasam koliko pride popravilo. Pa se cevko za klimo moram menjati ker spussca na 2 koncih in se in se. Ne vem kaj naj naredim. Dobro preracunti ce se mi splaca se popravljati ali naj raje kaj novejsega vzamem. Kaj pa vase mnenje?
Ko spra?uje? za mnenje, je odvisno s kak?nimi financami za nakup razpolaga?, ker ni re?eno, ?e bo par let mlaj?i, da bo bolj?i.
Oglejte si naslednjo akcijo, ki so jo pripravili na poobla??enih Mazda servisih.
Mazda FAIR SERVICE
Ker smo z avtomobili veliko na cesti je za na?o varnost klju?nega pomena, da so zanesljivi ? ne glede na starost vozila. Nobenega dvoma ni, da starej?a vozila zahtevajo ve? pozornosti, kar obi?ajno pomeni ve? obiskov servisov in vi?je stro?ke vzdr?evanja. Razumljivo je, da se zaradi tega lastniki starej?ih vozil pogosto znajdejo v dilemi ? naj izberejo kakovostno in zanesljivo storitev ali cenovno ugodnej?o?
Da vam ne bo treba sklepati slabih kompromisov, smo se odlo?ili , da vam dilemo olaj?amo. Vse, ki vozite ve? kot 4 leta staro Mazdo, ?akajo ugodnej?i paketi vzdr?evanja in servisiranja. Starej?e ko je vozilo, ve?jih ugodnosti boste dele?ni!
Popust na redni servis:
Poleg popustov na redni servis smo pripravili tudi ugodne vzdr?evalne pakete za starej?a vozila
Izdatno smo pocenili tudi servis na 120.000 kilometrov. Velja za naslednje modele:
Mazda6 (2002 - 2008)
Mazda5 (2006 - 2010)
Servis na vsakih 120.000 kilometrov vklju?uje:
izvedbo vseh del in pregledov, ki jih predpisuje proizvajalec,
menjavo oljnega filtra,
menjavo motornega olja (Mazda Original Oil Ultra DPF 5W30)
menjavo filtra kabine,
menjavo zra?nega filtra motorja,
menjavo filtra goriva,
menjavo tesnila pokrova glave motorja,
menjavo zavorne teko?ine,
menjavo zobatega jermena,
menjavo napenjalca zobatega jermena,
menjavo podlo?ke napenjalca zobatega jermena,
kontrolo karoserije vozila,
vpis izvedenih del v digitalno servisno knji?ico
(DSR) va?ega vozila,
brezpla?no Mazdino mobilno pomo? na cesti - MES ?ODSLEJ TUDI ZA VOZILA UVO?ENA IZ ITALIJE (mo?no samo za vozila do 10. leta starosti),
12 mese?no garancijo na nadomestne dele in storitev.
akcijska cena velikega servisa
Mazda6 (2002 - 2008) 740,- ?
Mazda5 (2006 - 2010) 740,- ?
Dodatni popusti za redne servisne intervale v tem primeru ne veljajo.
Obe stekelci imata na vsaki strani po en ?tift, ki se zasko?i, tako da previdno, s kak?ni izvija?em recimo, potem pa le ?e iztakne? ?arnico in namesti? nazaj. Tako ima vsaj narejena 5-vratna iz 1. generacije, karavan ?e se ne motim ima identi?en sistem.
@Bla?, ker je te?ava o?itno nekje na napeljavi, Pelko pa ni nek ma?ek za elektronske zadeve, ti dam v tem primeru gsm cifro enega drugega Simona (podjetje Avtoakustika Simon?s iz Kamnika), ki je res mojster za tak?ne zadeve in prijazen mo?ak; 041681176.
Cene ima zelo ugodne in vedno naredi za stranko najbolj smotrno varianto in ne da ?im ve? zaslu?i v najkraj?em mo?nem ?asu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lahko ti pa zdaj vsaj za?asno po?timajo in se kasneje odpelje? do Pelka, da ne bo? ?el potem s strahom nazaj na dolgo pot do Srbije.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani