Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Daj Alex, spusti še ti eno kapljico na 80g paprir :) 

 

1. Vzemite čisti pisarniški papir z gostoto 80g/m2 10x10 cm.
2. Segrejte motor na delovno temperaturo - 90 stopinj Celzija.
3. Izklopite motor in pustite, da se olje odteka 3-5 minut po ustavitvi.
4. Vzemite šipko za olje in brez brisanja s krpami počakajte na PRVO kapljico na papirju z višine 3-5 cm.
5. Dajte papir na nevpojno osnovo - steklo, pleksi steklo, plastiko ali širok prstan, tako da kapljica olja, ki se širi, se ni
dotaknila baze kupov pod papirjem, najbolje je dati na kak obroč npr. Selotejp, ducktape...
6. Nato izvedemo sušenje vzorca: pri sobni temperaturi - vsaj en dan, v pečici vsaj eno uro pri 100 stopinjah Celzija
7. Merimo obseg premerov posameznih območij, da lahko izračunamo koeficiente: "KWD" = koeficient pralnih in
disperzijskih lastnosti in "KMV" = koeficient mehanskih nečistoč.
8. Če je kateri od izračunanih koeficientov slabši kot navedeno spodaj, menjamo olje.

Je še preveč sveže. 😊

Pred mesecem dni sem ga šele zamenjal. Ko bo imelo kakih 5000 km bomo preverili. 

Za moj Motul smo že ugotovili, da je dobro olje. Kako bo s tem ravenol pa bomo videli. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Je pa lep hobi to, moram priznati. Jaz pa pretirano skrbim za lak na avtu. 😄

Vedno, ko gre mimo mojega avta bivša poslanka lds-a  pravi, da zakaj ga vedno perem. 

Odgovorim ji lepo, da jaz se zelo rad ukvarjam z avtom, ona pa s svojimi dvemi razkošnimi hišami. 🤗Vsak ima svoje veselje. 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Ne še 😁

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
Pred eno uro je 22Diesel napisal:

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Na obratih vrže za trenutek v safe mode zaradi zaščite motorja Jaz bi na tvojem mestu najprej dal očistiti dfp filter. Stane od 180€-270€.

Odvisno od načina čiščenja. 

Nato boš videl, kako bo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 minutama je mazdaman napisal:

Jaz tako preverim ali se je avto zaklenil

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Enako. 👍Ko se ogledala poklopijo natančno veš, da ni nobenega motilca zaklepanja okrog. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi. :hudicek:

 

Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.

 

Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.

Jaz imam vedno na auto. Mi je bolj praktično, da so ogledala zložena. Je manj verjetnosti, da ti ga kdo odlomi ali poškoduje. Sicer pa, če je že ta opcija na avtu, mora tudi delovati. Ni sedaj štos v temu, da rečemo vsi, od sedaj naprej bomo samo včasih uporabljali ogledala. Mazda bi se morala angažirati in to težavo odpraviti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Bo treba avto menjat za........🤔

(cx30) 😂

Hm... Premajhen avto. Ni pa rečeno, če v bližnji prihodnosti naredijo kak bolj  velik lep suv, hibrid, da si ga ne omislimo. 😉

Da, benzinarja, hibrida. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Ne vem zakaj crkne levi. Meni že drugič, moram reklamirati.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 4 minutami je molek napisal:

Točno tako. Problem je star že nekaj let, tako da mi je res čudno, da ga še niso razrešili.

Njihov način dela je, da ti v garanciji zamenjajo, če je treba tudi oba mehanizma. Ko pa gre garancija mimo, pa bolje da ne vemo, koliko pride stati ta nov mehanizem+ delo. 

Meni so pri zamenjavi desnega mehanizma pri demontaži ratzbili  stekelce ogledala in sem moral potem čakati na novega še teden dni. Res je malo delikatno za ga sneti dol. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 1 uro je molek napisal:

Pri moji M6 2019 sta obe ogledali pričeli štekati po dobrem letu. Mehanizem v obeh ogledalih so mi v BTC-ju v okviru garancije zamenjali. Od takrat poklopim ogledala samo v avtopralnici in ozkih parkiriščih - s tem sem število preklopov zmanjšal na minimu.

Škoda, ker se v znani problem ne poglobijo na, servisu in ugotovijo, kje je v bistvu pravi problem.Z zamenjavo mehanizma rešijo stvar za nekaj časa in se stvar ponovi v večini primerov.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 12 minutami je 50keda napisal:

Meni ni jasno, kako lahk plastični elementi trokirajo? :D Kaj po novem že plastika rjavi?

 

In ja jst že zdej en mesnc čakam, da me pokličejo za menjavo levega, k je začel trokirat :D Po dopustu jih pokličem, kaj je zdaj s tem, a so zgubli moj motorček al so samo na dopustu.

 

Mislim, da je glavni problem v plastičnem vodilu, kjer se obrača osovina ogledala. 

Ko ne bo več tako vroče, bom vse razstavil, poslikal in ugotovil, kje je problem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali nezategnjen vijak vpliva na delovanje?
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.

 

Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.

Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam  na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali nezategnjen vijak vpliva na delovanje?
Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali nezategnjen vijak vpliva na delovanje?
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)

Tole bo še zanimivo...👍

Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 33 minutami je Janez007 napisal:

Ker se tudi za male paketke plačuje carino in DDV, sem sam nabavil tole, bluetooth varianto:

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/elektronika-in-dodatki/naprave-za-diagnostiko-vozila/5247363/naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bluetooth?refurl=%2Fizdelki%2Fdodatna-oprema%2Felektronika-in-dodatki%2Fnaprave-za-diagnostiko-vozila

 

Ti pa z veseljem adapter tudi posodim, Android aplikacije Torque za okoli 3,5€ pa žal ne morem (ne znam).

 

 

 

 

A mora bit aplikacija obvezno Torque  pro? Ali je v redu tudi kakšna druga? 

Evo, sem že naročil adapter na Silux. 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

 

Že kakšen mesec s Torque spremljam parametre (tudi log datoteke) in ugotavljam enako.  Pri zadržani vožnji po ravnih cestah in majhnih hitrostih (recimo do 100 km/h) se tudi meni saje V DPF nabirajo zelo počasi, bi rekel normalno. Večje obremenitve zahtevajo več energije, to pomeni več goriva in temu ustrezno več zraka. In v teh režimih pri meni očitno ni več optimalnega izgorevanja (na primer pospeševanje na vključevalnem pasu avtoceste).

 

Daj Alex, ti si pravi za akcijo. :)Vtakni pod volan OBD2 adapter (desno od ročke za odpiranje pokrova havbe), naloži si Torque PRO aplikacijo, nastavi na beleženje vseh tehničnih parametrov (lahko povem kateri me zanimajo), in objavi log file. 😁

 

 

Najprej bi moral nabaviti ta obd 2.Kje se da to kupiti po normalni ceni, da mi ne nabijejo carine? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Saj 99% voznikov se s tem vprašanjem nikoli ne ukvarja (dokler ni s sajami vse zabasano in na armaturni plošči zagori lučka). Meni avto deluje normalno, po mnenju servisa je avto celo zelo dober :) 

 

Zadnjič sem za foro (med regeneracijo) vozil "po jajcih", interval je bil cca. 130 km, poraba 4,6 l/100 km.

 

Ampak, saj če ti dela regeneracije, tudi pogoste, je v redu. Preden se ti prižge opozorilna lučka, baje, da sploh ne dela več regeneracij. To je šele problem. 

Jaz sem opazil eno stvar. Ko je motor bolj obremenjen (hribi, avtoceste, mesto) se po moje filter bolj zabaše in posledično so regen. bolj pogoste. Sedaj že kak mesec vozim samo relacije, 40 km v eno smer, hitrost 100/ uro, motor dela optimalno in so regen. na vsakih 230-240 km. Zadnja celo na 255 km. Tako, da je vsekakor odvisno od stila in režima vožnje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm.

Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf.

Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami.

No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat.

Se strinjam. No, kot si napisal, škoditi ne more. Bo vsaj ugotovil, ali je DPF tako zabit, da so posledično tako (pre) kratki razmaki med regeneracijami. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Evo, med zadnjimi regeneracijami cca. 80-120km, trajajo pa cca 15 km. 👎 Vožnje večinoma daljše po avtocesti.

A ne bi poskusil tudi ti z dodatkom za čiščenje dpf-ja? 

Lahko bo pomagalo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
dne 12. 8. 2021 ob 8:23 je Janez007 napisal:

@Alex zanima me, ali so v teh tvojih 200 km že vključeni kilometri, ko se izvaja regeneracija (200 km je prevoženih od začetka prve do začetka druge regeneracije)?

 

Evo, zadnje regeneracije so vsakih 230-240 km. 👍 Tole olje, ki je sedaj noter je res top of the top. Poraba tudi znatno nižja, zdi se mi, kot da motor lepše potegne. Jaz naredim tako, da ko se regen. začne, dam števec kilometrov na nulo in ko se konča, zopet na nulo. Tako tudi preverim, koliko kilometrov se regen. izvaja. Trenutno se konča po 12-14 kilometrih. Najbrž pripomore k temu tudi liqui moly, ki sem ga že dvakrat dodal za zaščito in čiščenje  dpf filtra. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.