Skoči na vsebino

Masa Mazda platišč s pnevmatikami


323 BA

Priporočeno sporočilo

Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:

Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:

19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg
16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg
17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg
 

post-5919-0-03533400-1540377285_thumb.jpg

post-5919-0-19885500-1540377293_thumb.jpg

post-5919-0-18586000-1540377296.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja.

Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma)

Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je.

 

Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice  :vskalo:

 

Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Masno sredi??e je po logiki ob ve?ji feltni vedno bolj oddaljeno od pesta, seveda pa je masa gum pomembnej?a, dr?i.

 

?e en faktor: pnevmatike z letvijo za za??ito plati??a imajo zagotovo pomemben efekt na nevzmeteno maso, saj so pravilom te?je.

 

Dodajam ?e tole:

225/45 R19 Archiles ATR 2 z 19 col original plati??em, a brez letve za za??ito plati??a: 24,9 kg.

 

Med 19 col pnevmatikami je hitro lahko tudi 2 kg razlike, celo do 3 kg.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Mazda 3, G120, Revolution letnik 2015:

 

16 col - original Mazda 6.5Jx16 ET50 -> Nexen winguard snow G WH2 - 205/60 R16: 19,0 kg

 

16.jpg

 

18 col - original Mazda 7Jx18 ET50 -> Michelin pilot sport 3 - 215/45 R18: 21,1 kg

 

18.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.

Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu.

 

OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006

Samo plati??e: 9,9 Kg

Samo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HP

Plati??e z gumo: 19,1 Kg

post-5522-0-13640500-1540313911_thumb.jpg

 

Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)

Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3

Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2

post-5522-0-09392700-1540313949_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

post-5522-0-50453900-1540384800_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade.

 

Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo. :)

 

17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne:

post-5919-0-48376300-1540388399_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

OZ Alleggerita  HLT 18x8 - 7.72kg 

01-alleggerita-hlt-star-silver-jpg-1000x

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg

 

Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg.

 

Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam.

post-5919-0-51036600-1541099659_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja nimam izku?enj z 3gen M6, najbolj?e da proba? gor dat pa se najbolj vidi, na?eloma bi pa moglo it 2mm bp, pa ?e felna je o?ja.

Pri 2gen je mal problem ker na zadnjih blatnikih je tako velik rob da ne more? kaj dosti ven potegnit plati??, npr. original 18tke imajo ET60 so pa 7,5cola ?iroke, jst sem dal gor 7mm distan?nike to pol pride ET53 in je ?e cca 5mm prostora med gumo in notranjim robom.  Spredaj pa ni problem.

Nvm pa kak ima 3.gen narete zadnje robe blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.