Danes sem zbral malo poguma in firb?nosti, ju zdru?il in ?e enkrat poskusil, ?e ?e vedno ne laufa na LPG.
Mazda se je kot ka?e ?ude?no spet sama po?timala in te?e kot se spodobi.
Tester za LPG ji pa v kratkem vseeno ne uide, ker vpra?anje kdaj se bo te?ava ponovila. Lahko pa da je pa? to rahlo ostarela in razvajena gospa, ki je raj?i na toplem (v gara?i) kakor pa na negativnih temperaturah zunaj.
Dans se mi je zgodila naslednja te?avca (pono?i in pa skupno dobrih 24 ur od zadnje vo?nje je bil avto zunaj, ponavadi je v gara?i), no ampak, ko sem ?tartal od doma je bilo 0 stopinj zunaj, se pravi ne ravno pretiranega mraza.
Kadar imam Mazdo v gara?i, mi potem pozimi (ob ne ravno mrazu minus 20C) na LPG preklopi po cca. 4 kilometrih vo?nje na benz in ?e se pravilno spomnim imam nastavljeno da mora sistem dose?i 45 stopinj. Poleti je seveda preklop na LPG bistveno hitrej?i.
Ker sem ?e pri prej?njem hladnej?em vremenu opazil, da mi takrat ob preklopu precej grdo pocuka, sem kasneje ta preklop raj?i ro?no izvedel (se pravi sem malo kasneje preklopil na LPG in potem ni bilo trokiranja motorja). Danes sem dobesedno za?util (?esti ?ut, hehe), da se zna kaj takega zgodit (pa ?e mel sem malega otroka zraven v avtu in nisem ?elel kje ob cesti obstat) in ko sem videl, da mi namerava preklopit oz. ko sem zasli?al, da je odprlo ventil, sem ro?no izklopil LPG na stikalu, se ?e nekaj ?asa peljal na bencin in posku?al zadevo na nekem ve?jem parkiri??u (v miru), da mi preklopi na LPG.
Tokrat se prvi? ni zgodilo ni?, oz. preklopilo mi je na LPG, ampak obratov motorja nikakor nisem uspel niti zadr?at, niti dvignit, sami od sebe so padali in to do te mere, da je vozilo ugasnilo ob prenizkih obratih motorja. ?e enkrat sem ponovil vajo in ponovno isto.
Kasneje sem se odpeljal naprej na bencin in ?e dobro da na bencin te?e kot se spodobi.
Verjetno mi je uparjalnik ?el tja "kamor sonce nikoli ne posije", ali morda kaj drugega? Injektorje imam prakti?no nove (Matrix), sve?ke v dobrem stanju (sicer NGK specialne LPG), plinski filter menjan 6000km nazaj (ob rednem LPG servisu na 20.000km), zato sumim uparjalnik, ki je verjetno ?e precej v letih.
Zaenkrat mi je te?ava sme?na in se ne mislim preve? sekirat, ?e bo treba se bom pa? do nadaljnjega vozil na benz.
Takrat pa re?e prodajalec: "Kaj se vi sekirate za to? To je na? problem! Ko se kaj zgodi, avtomobil lepo pripeljete k nam in mi zadevo uredimo." Kaj naj re?em??
Oni bodo uredili, tebi pa denarnico ogulili do amena, ?e govorimo po garancijski dobi. Res dobre argumente so uporabli.
Ta 1.0 Ecoboost mora bit res smeh v nekem velikem vozilu. Potem se ?lovek vpra?a kaj bo naslednji nivo var?evanja - mogo?e Kremen?ek-mobil, z nogami po tleh? No, se pa vsaj kvaril ne bo.
Ta motor ni ravno preve? ob?utljiv na proizvajalca olj, lahko mu da? neko 10w zadevo. 4 litre bo ve? kot dovolj, ker gre noter komaj nekaj ve? kot 3 litre (v spominu imam 3,3 litra ali najve? 3,5, da bo max. nivo).
Poskusi, ?e se ti ne zatika samo ro?ka za odpiranje (tista nad tablico), ker jaz jo pri vsakem odpiranju moram premaknit nazaj v prvotno pozicijo, ker sama ne sko?i nazaj.
?e dovolite, bom rahlo zavil s teme, samo toliko v razmislek nekaterim!
A ni zanimivo, da tale forum obstaja ?e (reci in pi?i) 10 let - to smo obele?ili pred nekaj dnevi. V vsem tem ?asu je moderator oz. administrator blokiral ali trajno onemogo?il MANJ kot 5 oseb. Za vsakega izmed njih je imel tehten razlog. Toliko o (dobrih) medsebojnih odnosih uporabnikov tega foruma.
?e na www.hribi.net, ki ga tudi spremljam, se uporabniki pogosteje "zapnejo", pa so po mojih dolgoletnih izku?njah planinci in ostali ljubitelji narave res miroljubna bitja, ki nikomur no?ejo storiti ni? ?alega.
POVZETEK; Mazda?i smo prijazna in tolerantna bitja.
Priporo?al bi ti, da ?e malo po?aka? in naj ga prihajajo?a zima ?e bogato obdela s kamen?ki in se ne loti? sanacije pred pomladjo. Barvanje ti slej ko prej ne uide.
dr. Pelko je po kratki testni vo?nji potrdil va?e domneve, da gre za HKZ. Verjetno ga dam kmalu obnovit ali kupim novega, ker tile trenutni zvoki niso preve? obetavni.
Zanima me va?e mnenje, kaj moram postorit oz. zamenjat na moji Mazdi.
Nenavaden zvok nastane, ko imam volan zamotan v skrajni poziciji (levo ali desno, ni bistveno), pa se takrat potem v gibanju (pred par dnevi sem se peljal od Kamnika proti ?rnivcu, kjer je nekaj 180-stopinjskih ovinkov) sli?i zvok v stilu tk-tk-tk-tk-tk
Ta zvok je sli?en izklju?no kadar je volan v njegovi skrajni poziciji in se vozilo premika. Takoj je padel sum na dotrajan zglob oz., da imam kak?no man?eto nacefrano in je mast pobegnila, tako da je potem zadeva brez mazanja. Ampak sta man?eti celi.
dr. Pelka ?e nisem imel ?asa povpra?at o tej zadevi, verjetno bi mi kot iz topa izstrelu kaj bo potrebno menjat ali obnovit.
Hvala vam za va? trud in mnenja v zvezi z mojo te?avo.
Veliko ?tevilo uporabnikov tega foruma vozi-mo k Simonu Pelku (Avto Pelko d.o.o.), mi mu re?emo kar doktor za Mazde. Dobil bo? tudi ra?un in garancijo na storitev, cene pa ugodne. Dobi? ga na gsm; 041 667 335
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo!
Na forumu je kar precej mojstrov in Mazda obvlada?ev, mogo?e ti bo pripravljen kolega Batko pomagat pri tem.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani