Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano

Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

Nisem strojnik ali mehanik in zato raje vprašam.
Eden (od dveh) je omenil, da se bi prižgala lučka, če bi prišlo do "puščanja".
Glede verige pa mi je bilo rečeno, da se bo naslednjič splačalo zamenjati verigo oljne črpalke. Je to to?
Omenjali ste še oljno sito. Se to menja hkrati z verigo oljne črpalke?
Sicer bom vprašal še kolega, ki mi sicer servisira rakete.
Aja, mogoče smo malo zašli.

pred 37 minutami je Deeyan napisal:

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Kateri letnik pa imaš?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Morda kdo ve - kako pooblaščenci odgovorijo, ko jih vprašaš, ali se držijo Mazdinih napotkov za servisiranje avtomatskih menjalnikov? Po eni strani ti morajo odgovoriti, da v normalnih delovnih pogojih ni potrebna menjava olja. Po drugi strani verjetno vedo, da menjava olja ne škodi, hkrati pa jim na mizo polagaš denar 😁
Me prav zanima, jih naslednji teden povprašam.
 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov
Napisano

Poskusil sem uporabiti PIDe, ki jih je napisal Aless na začetku.
Pa mi vrag ne deluje. Imam sicer brezplačno verzijo Torque, ki sicer omogoča dodajanje PIDov. Za razliko od prikazanega pa nimam tistih spodnjih vrstic (recimo Header je povsod omenjen).
Kaj za vraga gre narobe?
Sicer se Torque poveže in ostali (njegovi) prikazi delujejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.