Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal....
Škoda, ker BTC je bila tudi zame TOP lokacija. Jure je še bil tam 2 meseca nazaj, pa Brane na sprejemu je v redu, pa Gašper se je pri meni nekoč kar izkazal. Pogrešam Blaža, ki je vedno uredil, da sem bil zadovoljen.
Vsakič mi nekako rata kontaktirat direktno tudi z Juretom - meni veliko pomeni, če lahko kakšno rečem direktno z mehanikom.
Ja, moraš znat, jaz se v kritični situaciji nisem upal riskirat ... če ne bi šlo idealno v eno višje (verjetno sem imel v 3-ti, ker je bilo malo klanca), bi se lahko še bolj zafrnil.
Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo.
OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...
Ja, menda je filozofija hlajenja halogenskih in led žarometov popolnoma drugačna, to mi je zadnjič razlagal nekdo iz Helle. Halogenske žarnice segrevajo sprednje steklo (kar je fino pozimi, da se topi sneg), LED pa segrevajo predvsem zadnji del žarometa zaradi svoje elektronike, zato morajo zadaj vgrajevati hladilne sisteme, v stekleni del žarometa pa grelce za segrevanje stekla (pozimi). Torej ni problem samo v optiki, ampak tudi v segrevanju oz. nesegrevanju žarometa.
Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.
Samo pogovarjamo se, kakšne so opcije. Če bi imel jaz prijatelja, ki na leto vrže v avto za 10.000 € 1/3 tega zneska za servise, bi mu predlagal enako. Kaj pa ti, naj meče še naprej po nekaj 1.000 € v luknjo brez dna?
Znajo biti injektorji, ker je bilo po čiščenju OK, se je pa očitno spet zapacalo že v 1,5 leta. Sicer tudi 8,5 l/100 km ni nič nenavadnega, če je malenkost bolj težka noga (po informaciji enega mehanika Mazd, ki je imel ravno tako).
Potem pa injektorji - ena od zelo verjetnih možnosti in pogosta težava te generacije Mazd. So bili že zamenjani?
Itak pa ne naših mnenj vzet preveč resno. Še izkušeni mehaniki imajo z diagnozami današnjih avtomobilov težave. V tvojem primeru bi peljal nazaj k Pelkotu ... Še bolje pa prodati in kupiti bencinarja. Oprosti, ampak to najbolj pomaga in je na koncu najceneje - sam sem to storil 3 leta nazaj.
Injektorji so lahko razlog - to so mi povedali na Mazda servisu v Ljubljani. V tvojem primeru pa zelo verjetno odmična gred, glede na stare objave, ali pa celo oboje.
Ne vem a vi to resno glede najdražjega popravila kot posledica armaturnih lučk v primeru bencinarja?
Sem zadnjič omenil neko Mazdo CX-3 s KP registracijo, ki ji je nagajala el. ročna zavora ... predno so jo pripeljali na dvorišče avtoelektričarja je lastnik menda za popravila odštel že cca. 1.000 €.
??? Sem jaz zafrknil ... gledam dnevnik klicev ... najprej kličem Interclass, pa se noben ne oglasi. Potem kličem Avtotehno Vis, pa mi rečejo, da me bodo poklicali nazaj. Potem dobim klic in sem mislil, da so poklicali iz Avtotehne Vis, ampak so očitno iz Interclassa ... se opravičujem - Majes je očitno še vedno na Interclassu. Vzamite za 1. aprilsko šalo - si to lahko privoščim, ker je 1. april zame poseben dan, ki sem ga praznoval že 55-krat.
Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta
To ne more držati. Pri Selmarju sem bil z avtom l. 2016, ki so mu na pooblaščenem servisu 5.000 km prej zamenjali turbino z novo, modificirano. Kovinski "pink" je zaslišal Selmar mehanik in me nanj opozoril. Torej dokaj glasen "pink" je bil na 5.000 km stari turbini, nikoli priganjani. Sam ga prej nisem niti opazil.
Pri Selmarju so mi pred 3 leti rekli, da loputico privarijo za 150€ in potem nevarnosti ni več.
Sicer pa se loputica sliši, če še obstaja ... ko ugasneš avto - čez kakšno sekundo ali dve se zasliši kovinski zvok "pink", ko loputica udari ob kovinsko ohišje turbine.
Ker je ChatGPT že na polnih obratih, ga na koncu vprašam še osnovno vprašanje te teme:
Iščem platišča za Mazdo 3 letnik 2019. Mere so 6,5Jx16 ET45. Ali lahko nanjo namestim 6.5x16 ET50?
Da, lahko zamenjate platišča dimenzij 6.5Jx16 ET45 z 6.5Jx16 ET50 na Mazdi 3 letnik 2019, vendar je treba upoštevati nekaj točk:
Širina platišča (6.5J): Širina platišč ostaja enaka, torej 6.5J, kar pomeni, da pnevmatike ostanejo primerne brez prilagoditev.
Offset (ET45 vs. ET50): Offset ET50 pomeni, da bo platišče pomaknjeno za 5 mm bolj navznoter v primerjavi z ET45. To pomeni, da bo platišče bližje notranjemu delu blatnika in komponentam vzmetenja. Ta sprememba je majhna in običajno ne povzroča težav, vendar je priporočljivo preveriti, ali bo platišče pri polnem zasuku koles ali pri obremenitvi stikovalo z notranjimi komponentami vozila.
Splošno gledano, sprememba offseta za 5 mm ne bi smela povzročiti večjih težav, vendar je vedno dobro preveriti pri strokovnjaku ali pooblaščenem servisu, da se prepričate, da platišča ustrezajo in da ne bo težav s prileganjem ali varnostjo.
Pismo, res se tako bere ... 3. odstavek ... in imaš po mojem prav. Problem pa je, ker pri mojih Mazdah v kartončku ni navedenih dimenzij platišč ...
Avto Krka:
Ali lahko na svoje vozilo namestim katere koli pnevmatike?
Odgovor je ne. Vsako vozilo ima v homologacijskem kartončku zapisane dimenzije, ki jih lahko lastnik vozila namesti na vozilo. Se pa dogaja, da bi zaradi bolj športnega izgleda ali cenejših pnevmatik želeli na vozilo namestiti pnevmatike dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku. Če se odločite za nakup pnevmatik dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku, potem jih je potrebno obvezno homologirati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bini, kolikokrat si ga peljal na servis v BTG?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani