Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.
Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!
Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.
Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.
Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?
Check engine light lahko pomeni praktično karkoli. Nekaj je narobe, ni pa tako kritično, da bi se moral takoj nehat vozit.
Predlagam, da se oglasiš na prvem testerju čim prej, ali privat ali pooblaščenec, oba lahko pogledata kaj je narobe.
Sam to bi se slišalo tudi, ko stoji pa malo po gasau stiska, ko je hladen. Ok ne pretiravat ampak do ene 2500 obratov pa ne bo hudga, da se preveri ali je res jermen.
sej zato sm vprašou če na mestu tut to dela in je reku da neglede na hitrost, kar pomeni da je lahko hitrost tut 0 dooooooh bosss
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
Posnetek ne pali, a si prou pripel
pred 4 minutami je Janez007 napisal:
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
a na mestu tudi to dela?
jaz mislim da je nekaj v resonanci, ker je hladno in je plastika "ravno prav trda"
En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.
Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/. Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?
Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂
Verjetno ga je sin nehal tiščat tako kot ga je včasih, se je malo umiril, pa ti manj pije
Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen.
Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.
A niso pri prvih letnikih menjavali kompresorja? Ker so bile neke težave? Mogoče to, ampak kompresor verjetno miruje ko avto štartaš.
Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane? V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?
Zdravo,
1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre
2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra
V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja
Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp.
Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.
Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.
Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.
Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.
Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.
Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km.
Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti.
Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo.
Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov...
Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.
Na prvih letnikih mk3 so menjali odmično gred na 2.2. dizlu "džabe" pod garancijo
jaz na mimovrste kupujem tablete in čistila za pomivlaca, ker so še vedno dosti cenejša kot pa v trgovinah, so pa z ukinitvijo prevzemnih mest in vsemi možnimi doplačili zadevo zelo "hinavsko" podražili, tako da pomojem so s tem izgubili veliko strank....kar se tiče tehnike in druge robe pa mislim, da se pri njih ne splača kupovati, razen, če je nekaj res ekstra poceni/v akciji, ker ponavadi nimajo ravno zadnjih modelov v prodaji (vsaj ko sem gledal npr. tablico za sina....).
Naroči na amazon.de
Neprimerno ceneje, 0.22 centov pranje, kar pri nas reees težko dobiš
Na 08 letniku nimam nič. Na 09 letniku je oznaka v armaturi, če je prazna guma, senzorjev pa na platiščih ni. Vsaj da bi vedel ne. Kupil in še nisem montiral gum. Pa imam 16 in 17 col...zimske in letne gume.
Na 13 letniku imam 17 in 19 col pa nimam senzorjev na ventilčkih. Na 19 col sigurno ne, ker sem imel defekt.
Šestica pred 2018 ima merjenje preko ABS. Pač resiteraš vsakič ko menjaš gume, da ne začne piskat po nepotrebnem, toj pa to.
RAVENOL FO SAE 5W-30 ist ein synthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und...
Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.
Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.
Ja, 5w30 A5 ali API SL je ustrezna specifikacija za mazdine bencinarje skyactiv g
No potem vemo, da ni to serijska napaka ampak je lahko samo tvoj motor prizadet.
Meni se prvi zvok NE ZDI normalen.
To da pa slišiš "klac klac klac" ob mrzlem zagonu je pa za te motorje (in vse ostale z direktnim vbrizgom) normalno.
Menjat dročnike? Hja, ko enkrat motor odpreš ni nikoli več tak, kot je bil pred odprtjem. In če zvok pri toplem izgine (za kar je motor pravzaprav narejen, da laufa blizu 100 stopinj vode in malo več za olje), jaz ne bi šel v nobene posege. Ker ni nobene garancije, da z novim dročnikom tega NE bo. Koliko pa imaš prevoženih KM? Vozi naprej 5w30 in menjaj olje striktno ko se ti užge lučka oziroma pred 15kkm, če imaš veliko mestne vožnje.
Februarja letos sem postal lastnik vozila mazda CX-5 2.5 G194 awd, letnik 2018.
Po rednem servisu letos sredi 11 meseca sem pri nižjih temperaturah (pod5 stopinj) začel opazati nenavaden zvok ob zagonu motorja (ticking sound). Nato to traja dokler se motor ne segreje. Sicer avto deluje odlično, ko je motor segret. Nastanek težav sevada ni nujno povezan s samim servisom, prej z začetkom malo nižjih temperatur.
Kot so mi omenili je notri olje 5-30. Na internetu sem bral, da bi znal bit kakšen dročnik. Avtosem peljal na 2 pooblaščena servisa (kjer je bil tudi vedno servisiran) in razložil kaj se dogaja in priložil tudi videposnetke, ker do tega ne pride vedno. Približno 2x na teden.
Na interclassu pravijo da ne slišijo ničesar, v BTCju (sem jim pustil avto par dni) pa mehanik pravi, da je to dročink in da naj pustim pri miru, da ni problem če ropota in kasneje izgine, ko se motor segreje in olje zakroži. Češ, da bom imel samo nepotrebne stroške.
Avto je od maja 2023 izven 5 letne garancije.
1. Ali je potrebno popravilo? Ali se dela škoda?
2. Ali lahko kljub potečeni garanciji - 5 let dobim kakšno možnost za '' garancijo na motor'' in mi to uredijo brezplačno ali pa delimo stroške?
3. Ali ima kdo toliko izkušenj, da bi mi znal povedati za kakšno težavo gre? Avto bi rad obdržal ker mi je všec.
4. V prilogi tudi 2 datoteki na temo težav
Spodaj link do posnetkov zvoka motorja po datumih:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani