Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem. Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red.
sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete
zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir
In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...
Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor.
Ja, zavorno olje reagira z zrakom, tako da če boš imel stvari zaprte nima bit kaj. Bodi pozorn tudi da ga kam ne poliješ, ker reagira z vsem živim
Se pa pač notr nabirajo take ali drugačne usedline ko se segreva/ohlaja, zato tudi menjava na 2 leti.
Ti pa na servisu kolikor vem menjajo to olje tako, da spumpa kar je v rezervoraju in natoči notr novega.
Se strinjam z Branetom, potrebno bi blo vse čeljusti odpret, odluftat na čeljustih in potem dolit novega, pa spet odluftat dokler ne priteče frišno.
Takole od oka pa ti lahko povem, da se nekateri 10 let vozijo z istim oljem, pa ga nikoli ne menjajo
Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm
No, nč slabga nism mislu, bolj se gre za to da sem ti hotel povedat da so te diski in ploščice rak in rana mazde6, od 2018 so spremenili kataloško - izboljšani materiali in imajo na koncu kataloške še pripisan "A".. ugl ne šparat, pa bo, vozi normalno
To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.
Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji
Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.
Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.
Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .
Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.
Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!
Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.
Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.
Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?
Check engine light lahko pomeni praktično karkoli. Nekaj je narobe, ni pa tako kritično, da bi se moral takoj nehat vozit.
Predlagam, da se oglasiš na prvem testerju čim prej, ali privat ali pooblaščenec, oba lahko pogledata kaj je narobe.
Sam to bi se slišalo tudi, ko stoji pa malo po gasau stiska, ko je hladen. Ok ne pretiravat ampak do ene 2500 obratov pa ne bo hudga, da se preveri ali je res jermen.
sej zato sm vprašou če na mestu tut to dela in je reku da neglede na hitrost, kar pomeni da je lahko hitrost tut 0 dooooooh bosss
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
Posnetek ne pali, a si prou pripel
pred 4 minutami je Janez007 napisal:
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
a na mestu tudi to dela?
jaz mislim da je nekaj v resonanci, ker je hladno in je plastika "ravno prav trda"
En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.
Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/. Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?
Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂
Verjetno ga je sin nehal tiščat tako kot ga je včasih, se je malo umiril, pa ti manj pije
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si ziher, da je ta link pravi - jaz mislim da je pravi tale, za 2012 dalje - https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=57607&typeNumber=57607#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.2%20D%20(GJ2FW%2C%20GJ692);targetType:cars;targetId:57607;typeNumber:57607/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:57607;typeNumber:57607
@Tilen5 a maš AWD?
null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani