?e ga ho?e? izklopiti more? pomoje samo modul odklopiti. V primeru, da bi pa rad, da bi delovale samo takrat, ko ima? nastavljeno na auto bo pa vrjetno treba druga?e zvezat :ne vem:
Ne razumem. Meni sovoznikova ?oba bolje deluje, medtem ko ima nova ?oba "pre?voh" curek in ?prica vse povprek :ne vem:. Ravno tako se to dobro opazi med vo?njo, saj ?e veter odnese curek in posledi?no zelo malo vitrexa pride iz leve ?obe na ?ipo (sode? po posnetku). Vrjetno tudi zaradi tega ?kripa brisalec, ker ne drsi gladko.
Jest jih imam iz ebaya in niso ?ist ni? cheap shit . Je pa res, da mor? met led ?arnico in ne sam nafilano s xenon plinom, ker tele hitr crknejo . Vse lu?ke v avtu imam led pa nevem ?e mi je ena crknila v roku enega leta . Sej drga? iz kje pa misli?, da na?i prodajalci naro?ajo ?arnice ? . To, da si pa v treh letih zamenjal dve ?arnici se mi pa ne zdi ni? sporno oz. ?isto normalno.
Ja potem pa nevem zakaj je brench napisal, da je cena 150-180? (vrjetno jim je povedal, da potrebuje samo ohi?je) . Pa sej drga? ti lahko naro?i? samo ohi?je (plasti?en del in neizrezan klju?). Lahko pa naro?i? komplet kjer dobi? notri ?e elektroniko in pa ?ip. Jest sklepam, da ko je spra?eval za klju? je izpostavil, da potrebuje samo klju? z ohi?jem in brez elektronke. Edin, ?e so rekli, da lahko samo komplet klju? naro?ijo (sepravi z elektronko in ?ipom). To kar si pa ti spra?eval je pa mo?no, da dobi? elektronko,ampak brez ?ipa. Sepravi dobi? elektronko za centralno zaklepanje. Nevem pa ali je ta opcija mo?na, ker zna bit, da je elektronka za centralno pa ?ip za v?ig avta vse v enem in ni lo?eno, kot recimo pri moji mazdi
Pa ?ip in baterijo sigurno ne more? prestaviti v ta klju? ? Spra?ujem zato, ker ima? na ebayu samo take vrjante ohi?ij,kot ti jih je ?e "jstdoma" prilimal.
Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda )kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.
Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.
Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.
Ja samo, ce ima namen avto obdrzati se na dolgi rok ne splaca. Poleg tega mores skos neki kontrolirat pa kupovat olje itd... Ze v mojem primeru, ko mi je minimalno servo cev spuscala sem mogu redno kontrolirat pa skos olje kupovat itd. Da ne govori, da je cez cas zacela bolj puscati oz. bolj "zret" olje. Po vsej vrjetnosti bo tako tudi pri motorju . Moje mnenje je, da ce mislis avto obdrzati ga lepo popravi cne pa zmajeva opcija
Je pa se ena opcija, katera mi pa ni ravno pri srcu in sicer, da nalijes olje do max. pa ga prodas.
Mene je to tud motil pri fotrovi 6ki. Kr nekm u podn je use skp sprical pa curk je biu za moje pojme presvoh (kljub temu da je biu vitrex poln). Sobe so cistilo krneki razprsile po sipi... Skratka tko kot je v moji "stari" 6ki je top an
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Edino pravilno. V nasprotnem primeru mu ta "olu?eno" feltno v glavu vr?em
Povezava za deljenje
Deli na druge strani