Me zanima kok bo kej efekta od tega, ker pol verjetno nebi pod garancijo menjaval zadnjih obrob ter jih ?trihal, pa? pa bi raj "?pricnil" magari preventivno, pa bi blo mnogo cenej?!
Ene 3 leta nazaj sm delu tavelk servis na 323 BGF, GT motor, pa mam nekak v spominu, da me je z delom vred pr?lo nekih 60000 SIT, kar je blo tkt dost ugodno!
Jz bi une robove pokrivil al pa porezu (kokr komu ljub?e), hkrati pa ?e preveru, ?e ti ?e kje ne gnijejo zadnji blatniki (fakin serijska napaka na teh avtih - katastrofa in sramota)!
Mam doma letnik 97 BAF, pa se ?e mal ka?e na obrobah zadej in po pragovih, tko da je u planu u kratkem sanirat. Predhodno sem pa vozil BGjke, pa so tut rjavele k hudi?, tko da zdej ne vem kok to?n staro mazduro morm kupt, da ne bo rje?
A mogo?e veste, a pa?e ?e od kakga druzga avta pokrov?ek za tanka, al pa npr. univerzalen, ker u?eri sm ugotovu, med tankanjem plina, da pa pokrov?ek benza manjka na 323 BAF, jz sm sam gledu!
Zdej sm ?ez nek polivinil fliknu in bo treba to nekak po?timat!
Mam eno vpra?anje in sicer v zvezi z mazdo F, l. 1997.
Mi je nekak kar sme?no, da kadar je vla?no vreme zunej (re?mo d niti ne rab lih de? padat), takrat se avto v momentu odklepa (vseh 5 vrat), ko pa je vreme suho (son?no npr.), se mi odklenejo al zaklenejo samo voznikova vrata, ostala pa s totalnim zamikom al pa v?asih mogo?e sploh ne.
Zdej pa mi povejte v ?em je trik? Al je to neko vremensko ob?utljivo vozilo al kva ga daje?
Nekak sm razmi?lju, da mogo?e je treba sam motor?ek centralnega namazat, da mu zato la?je laufa, ko je vla?no zunej al kaj? ?e je v tem trik, potem kater motor?ek bi bil potreben tega posega, ker verjetno jih je ve? al kako, nimam pojma?! :ne vem:
isto se je men na Renoltu pokazal par dni nazaj, pa je pol tester pokazu napako "kisikove sonde" in pa s katalizatorjem da neki ne ?tima. Kasneje je kolega ugotovu, da je verjetno vzrok, da je avto predelan na LPG in ga pol ?ist druge vrednost kot glede na benz, da ga to mede!
Ampak ti pa ma? vrjetn dizla, pa mbenga plina a ne?
Men se je neki tacga pri 323F l. 1997 dogajal, na zadnjem paru - kolega mehankar je reku, da mam verjetno amortizerje ?e ?voh! Pa tut je bla temp. par stopinj pod 0!
Sam ?e ma? amortizerje okej, pol res ne vem kaj bi lohk blo!
Za mazdo so deli dragi ko prasica, sploh (predvidevam) za tako redkost kot je zdej ?e MX3. Zdej pa mora? vodo nekak speljat na svoj mlin, ne sosedovga, pa da bo pr teb su?a!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me zanima kok bo kej efekta od tega, ker pol verjetno nebi pod garancijo menjaval zadnjih obrob ter jih ?trihal, pa? pa bi raj "?pricnil" magari preventivno, pa bi blo mnogo cenej?!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani