Skoči na vsebino
Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?
Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

Zakaj pa potem vgrajujete diske, ki niso iz Mazda škatle?

Če niso homologirani in vpisani v kartonček.

In zakaj je imel moj nadomestni Focus totalni podn kitajske gume kitajskega proizvajalca Duraturn?

To je taka podla igra, ki se jo grejo.

 

Na srečo ima Focus rabljena od Mondea. Tudi i20n kupljene na Hyundai-ju. Tak da so oboje Hyundai pokrovčki.

 

Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov. Pri gumah in platiščih je poenostavitev - ni potrebno homologirati celega vozila, ampak samo gume oziroma platišča. 😃

 

35. člen
(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede za vozila, ki so že bila homologirana ali posamično odobrena, če je bila na njih naknadno izvedena sprememba (predelana vozila), ki:
-       zadeva podatke, evidentirane v postopku registracije vozila,
-       zahteva spremembo kategorije vozila,
-       vpliva na homologirane sestavne dele vozila oziroma
-       vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.
(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka ne spada vgradnja naslednjih sestavnih delov, ki so bili predhodno homologirani oziroma odobreni za tip (varianto oziroma izvedenko) vozila, na katerega se vgrajujejo:
-       pnevmatike,
-       platišča,
-       izpušni sistemi,
-       vlečne naprave za vozila kategorije M1 in N1,
-       spojlerji.
(3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?
Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je etcho napisal:

Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica.

Po svoje logično. Lahko da ima "no name" proizvajalec platišča, kjer je x, y in z enak Mazdinim platiščem, a so iz materiala, ki se ob določeni obremenitvi razleti. Kdo to ve v primeru, če platišče ni homologirano oziroma predhodno preizkušeno?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Pelko je res zakon👍😉

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je godlike napisal:

To na barvi ne upam uporabljat.

 

Čistim pa s tem iz feln lim od uteži.

 

Poskusiš na enem drugem, na sosedovem ... se hecam. Poskusiš na spodnjem delu recimo praga, na majhni piki ...

 

Bencin se mi pri tankanju pogosto pocedi po Mazdi, beli, pa nobenih posledic ... krpa pa mora biti nežna, najbolje bombažna bela (kakšna stara spodnja majica ali gate), da se vidi morebitno pobiranje barve (ko že pobere-raztopi lak oziroma zgornji zaščitni sloj šele pride do barve ... ko je že prepozno ...). 

 

Bencin in olja topijo nepolarne snovi. Če gre za polaren madež, potem pomaga voda, alkohol ...

 

 

image.png

 

 

Na splošno je za madeže zelo močno čistilo, ki ga prodaja Hofer za nekaj evrov:

 

image.png

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sprednje kamere
Napisano
Pred eno uro je asddas napisal:

Počila je leča in je noter prišla umazanija. Tako da sedaj nič več ne vidi.

 

Zamenjal pa bi za drugo enako. Kaj obstaja tudi boljša?

Ne da bi vedel. 

 

Koliko pa stane taka kamera?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sprednje kamere
Napisano
pred 1 minuto je asddas napisal:

Razmišljam, da bi se lotil menjave sprednje kamere (parkirne kamere) na moji M6. Se je že kdo lotil tega podviga?

Gledal sem posnetke na Youtubu kako odstraniti sprednji odbijač in je kar nekaj dela. Je še kje kakšna posebnost?

 

Lp

 

Ja, menda je veliko dela, da se pride do nje in se zamenja (informacija servisa, ko so jo menjali na naši M6). Me pa zanima, zakaj jo menjaš - zaradi splošno znane slabe kakovosti z boljšo, katero?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Savo333 ... tukaj nas je nekaj, ki smo šli skozi to zgodbo Mazdinega dizla. Težko je priti do konca oziroma na čisto. Analize olja, spremljanje regeneracij lahko pride v obsedenost. Sam sem po nekaj mesecih pretiranega spremljanja in iskanja vzroka za pogoste regeneracije kupil Mazdo 6 G165, Mazdo 6 CD175 pa prodal. Sedaj v glavnem samo sladke skrbi - kateri naj bo naslednji akumulator, brisalci, filter, zavorne obloge, ...

 

Predlagam tako kot predhodnik, samo redno menjaj olje, preverjaj njegov nivo in uživaj v navoru, ki ga ima tvoj avto. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nivo olja
Napisano (urejeno)

Ker imajo z visokim nivojem olja težave dizli, sklepam da je ta Mazda 6 dizel. Vzrok zelo verjetno v olje primešana nafta, zaradi pogosto prekinjenih regeneracij ... to je bil pogost vzrok pri starejših Mazdinih 2.2 dizlih 2013-2015 (dostikrat, če se ne motim, težava tudi v odmični gredi), nekoliko manj pri 2015-2018. 

 

Pri težavah veliko pomaga dober opis lastnosti avta, stanja, režima vožnje, ...., recimo podatek kdaj (pred koliko km) je bila zadnja menjava olja, kakšno olje, servisna in lastniška zgodovina (avto od Rent a car iz Italije, kjer so se servisi delali na 30.000 km?), popravila, morda samo mestna vožnja ali po avtocestah, hribih, s prikolico, ......  

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Tole sicer ne bo konkreten odgovor na zastavljeno vprašanje.

 

Meni se zdi vzorec OK (spodaj sem prilepil link do moje objave: M6 CD175, vzorec olja 5.700 km od menjave, 100.000 prevoženih, skoraj sama avtocesta).

 

Na Mazdinem servisu v Ljubljani so mi pred leti za CD 175 l.2016 rekli, naj se ne oziram na ta podatek glede % iztrošenosti olja (naj ga ignoriram), ampak samo na interval 20.000 km. S tem se sam sicer ne bi strinjal.

 

Po mojem občutku se največ škode na motorjih naredi, ker je 1. interval enak kot so naslednji. 20.000 km za novo mašino je zame preveč ... olje bi prvič zamenjal že pri prevoženih 10.000 km. Recimo pri Škodi je interval še daljši -  30.000 km ali 2 leti (tako je bilo pred leti pri znancu ... 1,5 150 KM). 20 let nazaj je bil interval pri Oplu celo 50.000 km, kar se je kasneje izkazalo zelo slabo - motorji so že pri dobrih 100.000 km kadili (neposredna informacija direktorja Opel avtohiše).

 

Tukaj se je izoblikovalo mnenje, naj se olje menja na cca. 15.000 km (Mazdin interval 20.000 km je verjetno predolg, vsaj za zahtevnejše režime vožnje ... tudi vemo, da je v Avstraliji za iste Mazdine motorje interval pol krajši oz. 10.000 km).  

 

image.png

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano (urejeno)

Jaz ga menjam sam, elektriko pa prej priključim na 12 V polnilec. V tem primeru ni treba nič ponastavljati, bo pa verjetno spremembo napetosti računalnik zabeležil kot dogodek, brez opaznih posledic ("napako" lahko vidi Mazdin servis s svojo programsko opremo ... pri meni je to opazil Selmar serviser, ko je avto priključil na računalnik).

 

Postopek inicializacije zamenjanega akumulatorja (avtor Jest):

 

 

Akumulator EFB (AGM so sicer vzdržljívejši, a hkrati bolj občutljivi na visoke poletne temperature, ki jih uničujejo), ki je na moji listi (počasi bom v podobnem položaju ... je akumulator že 6 let star):

(sem pred časom dolgo iskal na netu originalnega ... "Panasonic", brez uspeha ... dobiš sicer verjetno boljšega od spodnjega EXIDE EL604, a za dvojno ceno).

 

AVTODELI123.SI

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 I akcijske cene I kvaliteta prve vgradnje I enakovredno originalu I vse na www.avtodeli123.si

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano

@miha20, morda si že kaj pisal o tem ... zanima me, ali imaš že pogruntano, kako se pri najnovejših Mazdah 3, trajno izklopi i-stop, piskanje ob prekoračitvi hitrosti, line-keep assist, ... ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tako je to danes s servisi, pa mislim da Mazdini niso izjema. 

 

To je dobra odločitev - osebni obisk servisa. Če je to BTG v BTC, tam je sprejemnik Brane Brožič, kar razumen, človeški, morda lahko da še kakšen popust, ... ali lastnik Grušovnik... 

 

Prvič slišim, da ocenjujejo raztegnjenost verižice oljne pumpe??? Sem mislil, da samo menjajo, pri cca 150.000 km. Ocenjujejo pa raztegnjenost glavne verige.

 

Si pa v zoprnem položaju, ... po eni strani lahko srečen, da so ti pripravljeni avto takoj zrihtat, kar pa ima na drugi strani svojo zoprno plat - (redno) ceno. Če si redna stranka, avto pri njih kupil in ves čas servisiral, imaš dobre šanse za ugodno ceno, sicer pa slabše ... in to je tvoj primer. Po mojih izkušnjah da najboljši rezultat prijazen pristop, dobrodošlica (na primer 6-pack), še najboljše popuste pa dobim, če pošljem ženo, samo ženo. 😀 Potem popusti pridejo sami od sebe ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gre za pooblaščen Mazdin servis? Sam bi plačal 160 € in ga "prestavil" k Pelkotu. V vsakem primeru je nujno čiščenje sita korita in nova oljna ketnica ... jo je že odtrgalo pri teh km  ... Srečno in naj bo naslednja Mazda bencinarka. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Včeraj redni servis na Mazdi 3 G120 MT in Mazdi 6 G165 MT, obe pri cca 100.000 km:

- olje Mazda Ultra 5W-30 https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/

- filter olja MANN W 6018 https://www.autodoc.si/mann-filter/7886688

- zavorna tekočina ATE DOT 4 03.9901-6202.2 Typ 200 https://www.autodoc.si/ate/954933

- filter zraka MANN C 27 019 https://www.autodoc.si/mann-filter/7624420

 

Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Mally napisal:

Spoštovani sočlani!

Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?

Avto je letnik 2018, G120...

Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?

 

Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.

 

 

Dobrodošel v "klubu Mazda", v vsem dobrem in slabem ... na moji M3 2018 so bili zamenjani pri 90.000 ...

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali je to velik prevozenih
Napisano

11 let star avto z 260.000 prevoženih za 9.000 €?

 

Verjetno realni km, avto ni nov (2/3 je odslužen), verjetnost, da kaj na motorju crkne se povečuje s prevoženimi km. Je pa to menda eden najbolj zanesljivih, neproblematičnih motorjev. 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Vem da sem pozen.

Ampak če se s PayPalom plača mialim da PayPal krije in izterja, če je dostavljen nekompatibilni izdelek, glede na to,da na strani piše da je 🙂

Hvala, ni bilo potrebno, ker sem doplačal "varen nakup" in vrnil ... se je pa zakompliciralo, ker sem želel zamenjavo ... oni bi najraje vrnili denar in adijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

»cukanje« Mazda Cx-5 2017
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je miha20 napisal:

Ja da se rešit zs pa ti razložim

 

Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi?

 

Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami.

 

Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje". :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izkušnje z menjavo filtra DPF
Napisano (urejeno)

Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ...  😃 

 

Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili. 

 

Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izkušnje z menjavo filtra DPF
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ...

Slivkova logika ...

 

Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema.

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...." 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.