Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi!
RazširiSpoštovani sočlani!
Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?
Avto je letnik 2018, G120...
Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?
Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.
Dobrodošel v "klubu Mazda", v vsem dobrem in slabem ... na moji M3 2018 so bili zamenjani pri 90.000 ...
Popravljeno od Janez007
Razširi150 dizelskih konjičev se ne more primerjati s tem atmosferskim, podhranjenim motorjem. 😉
Se strinam, pa še cena dizlov je polovična, vprašanje zakaj ...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19603160&display=Mazda Mazda6
11 let star avto z 260.000 prevoženih za 9.000 €?
Verjetno realni km, avto ni nov (2/3 je odslužen), verjetnost, da kaj na motorju crkne se povečuje s prevoženimi km. Je pa to menda eden najbolj zanesljivih, neproblematičnih motorjev.
RazširiVem da sem pozen.
Ampak če se s PayPalom plača mialim da PayPal krije in izterja, če je dostavljen nekompatibilni izdelek, glede na to,da na strani piše da je 🙂
Hvala, ni bilo potrebno, ker sem doplačal "varen nakup" in vrnil ... se je pa zakompliciralo, ker sem želel zamenjavo ... oni bi najraje vrnili denar in adijo.
RazširiJa da se rešit zs pa ti razložim
Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi?
Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami.
Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje".
Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ... 😃
Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili.
Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka.
Popravljeno od Janez007Razširi
Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven...
Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ...
Slivkova logika ...
Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema.
Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...."
Popravljeno od Janez007RazširiMazdo prodal pokvarjeno,..čakam na novega golfa
Sem imel pri prodaji prejšnje Mazde 6 CD175 srečo. Kupit jo je prišel nekdo, ki se je pred tem pol leta jeb.. z novim Golfom, ki ga servis ni in ni znal poštimati, zafrkavala naj bi elektronika. Samo v vednost oziroma lahko da greš z dežja pod kap. Upam vendarle, da ne. 🙂
Imaš pa smolo. 😥
Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.
Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?
Popravljeno od Janez007Da nadaljujem ... isti mehanik specialist za zavore na Viču je tudi priporočal, da se zavorna tekočina ne doliva, ker bi lahko zaradi drugačne sestave reagirala z obstoječo in najedala gumice, .... bili pa so to drugi časi, verjetno tudi materiali, tekočine, ...
Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom ...
O potrebnih pogostih menjavah sem izvedel šele pri Mazdi. V Hondi smo imeli na primer 12 let isto (tovarniško) zavorno olje, v kakšnem tudi dlje (z zavornim oljem se ni nihče ukvarjal).
Kakšnih 30 let nazaj sem bil z Oplom na znanem zavornem servisu na Viču, kjer mi je mehanik pripovedoval, da so za foro zavorno olje zamenjali z Radensko ❤️❤️❤️ in se veselo vozili ...
Popravljeno od Janez007RazširiSam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳
Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl.
Takole izgleda, ko so izpolnjeni vsi trije pogoji za delovanje i-stop. Ko se začne regeneracija, leva ikona motorja počrni - ni več obsijana modro.
Priporočam, da se z regeneracijami ne ukvarjaš, ampak samo uživaš v odličnem navoru tvojega avta. Naj ostane to skrb za tvojega mehanika. Sam itak kaj dosti ne moreš naredit, lahko pa te te informacije spravljajo v slabo voljo. Mene so (pojav pogostih regeneracij), rešil pa sem zadevo z zamenjavo z bencinarjem. 👌
Popravljeno od Janez007
Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma ....
Razširi
Use je to fajn pa krasn,
sam men tuki neki ni čist jasn...
Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...
Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali?
Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno...
Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje...
Navedi, kako je prav, namesto da pišeš roman in zafrkavaš ... Se reče tej verigi krmilna veriga?
Glede navora sam razmišljam takole - večji ko so pospeški motorja (sprememba hitrosti vrtenja), večje bodo v verigi spremembe napetosti (sil, navora). Pri enakomernem vrtenju in nizkih obratih je tega bistveno manj ... tudi če se samo krmili ventile.
Popravljeno od Janez007Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah.
Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati krmilno verigo?
Popravljeno od Janez007RazširiJa od prve pojave napaka v sistemu sem naredil okoli 400 km domov sem moral priti. Ampak do 2500 obratov nobene lučke. Dejansko se mi pri vračanju domov ni prižgala lepo sem vozil do 130 km/h. Nobene rdeče lučke itd. Ja saj sam ne vem kaj naj naredim komu naj dam popravljati partnerka pravi prodati. Al tako al pa popraviti pa cena normalna. Dejansko, če koga zanima prodam tudi tako z okvaro.
Imaš modro (pametno) partnerko. 👍 😃
Tukaj ni kaj za razmišljat, mehanik je povedal, kar je v tem trenutku potrebno - takoj temeljito očistiti motor.
Napaka se odpravi z vzdrževanjem, čiščenjem motorja. Če boš še dolgo čakal, bo lahko strošek še nekajkrat večji, ali pa se morebitno popravilo sploh ne bo več izplačalo.
Po mojem to ni stvarna napaka, tudi ni garancijska napaka. Je vzdrževanje. Razen če se pri čiščenju pokaže še kaj večjega, kar bi bilo potrebno zamenjati in povzroča te lučke.
Tukaj se je že veliko debatiralo in na koncu sklenilo, da je interval menjave olja na 20.000 km za Mazdine dizle iz več razlogov predolg. Priporoča se menjava na 10.000.
Popravljeno od Janez007
Ugibam, da ne deluje eden od senzorjev na zadnjem odbijaču. Kriv je lahko senzor ali slab stik z napeljavo.
Pri sprednjih park senzorjih je bil pogosto kriv kabelski snop (korodirali so kontakti, zato so se ti kabli menjali po tekočem traku ...). Upam, da ni to razlog tudi zadaj, ker potem to čaka tudi mene ... zadaj so morda manj izpostavljeni in pride do korodiranja kasneje ... ugibam ..
Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Včeraj redni servis na Mazdi 3 G120 MT in Mazdi 6 G165 MT, obe pri cca 100.000 km:
- olje Mazda Ultra 5W-30 https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/
- filter olja MANN W 6018 https://www.autodoc.si/mann-filter/7886688
- zavorna tekočina ATE DOT 4 03.9901-6202.2 Typ 200 https://www.autodoc.si/ate/954933
- filter zraka MANN C 27 019 https://www.autodoc.si/mann-filter/7624420
Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani