Skoči na vsebino
Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 6 urami je g.Wankel napisal:

Če to leti name, mx-5 je roadster. Še en dokaz več, da sploh ne veš o čem govoriš 😀

 

Veš kako je to, ti maš roadster, Alex je pa prepričan, da je roadstar v premium CX-30. Razlika je pa zgolj in samo v eni črki, kar lahko tud zanemarimo. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

Saj imamo to vsi od gt opreme pa gor. Samo eni, ki vozijo zastarele motorje in pri tem  mislijo, da vozijo kul avto, pač streljajo kozle. 😉

Res je. Itak pri cx 30 deluje to kot mora.

Pač premium. Ogledala so narejena, da se zlaožijo, ko ugasneš avto. Ne pa, da se jih carta in kao "ne, jaz jih pa ne zlagam. Nisem dovolj pogumen" 😊

 

Bo prišel dan, ko se bomo vsi smejali razen Alexa... 😉

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ogledala imajo funkcijo preklapljanja, in ogledala se morajo preklapljati vedno. Magari 20 krat na dan. Zato ni potrebe, da bi ogledala ostajala vsakokrat odprta. Seveda tega nepotrebnega dodatka  premiumska cx 30 tudi nima. Lahko  jih pa ročno zapreš, če je to res nuja. Če to ne deluje, kot je toa problem pri naših Mazdah je konstrukcijsko narobe narejeno. Pika. 

 

Lahko je teb govort... ti maš premijsko mazdo mi pa zgolj navadne za rajo ... ☹️

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Sam res ne vem zakaj taka odločitev, da se tole ali ne da izklopit al pa da moraš it prek milijon menijev, da to izklopiš/vklopiš. Nepremijska šestka ima lepo gumb na katerem zložiš/odpreš al pa nastaviš na auto zapiranje. Enostavno, da bolj ne bi bilo - ampak tako je pač pri nepremijskih avtih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Jaz tud mislim, da tole ni glih bilo mišljeno, da se večkrat dnevno zlagajo špegli ampak zgolj res tam, kjer je preveč osko in bi lahko jih kdo poškodoval. Če pa mašto, da se ti dnevno od 4x do 10x zložijo in odprejo pol pa verjetno res pride do problemov sčasoma :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano

Glih kar je bil menjan, dobre dva meseca nazaj, šipe se pa rosijo od novega. Voda ne pušča, od znotraj je vsakih nekaj mesecev očiščeno s steleksom in fajn zbrisano. Lani sem razmazal brivsko peno in je bilo mnogo boljše, da ne rečem skoraj OK.

 

Problem je, ko je zunaj vlaga, al pa sneg, ki se ga ne da oreng spucat iz rež. Takrat je pa veselo in pač tako kot pri jugicah - briši miki na roke. Ko pa se avto ogreje je pa takoj OK. Žal se pa teli moderni dizli fejst počasi ogrevajo in zato bi bil webasto na mestu. Pri prejšnji je zalaufalo webasto in po 500 metrih vožnje je bilo že vse odrošeno, kle pa 5 kilometrov jebanja, dokler ne ogreje.

pred 3 urami je TiEn napisal:

Ne sexsat v avtu pa se ne bo rosilo

A to pomen seksat, če me avto jebe? 😎

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

 

Saj veš da je Volvo za ateje in da je tud v križarki tipa S80 dovolj 1.6 dizelček s 110KM. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vseeno mislim, da so časi že tako nenaklonjeni dizlom in da se samo čaka, da bodo se spravili na te, ki ne ustrezajo izpustom trdnih delcev.

 

Jaz osebno si ne bi več upal delati stroškov z odstranitvijo ampak bi poiskal nekoga, ki se ukvarja s čiščenjem ali menjavo vložkov za DPF.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ne se tako sekirat namesto nas lastnikov 30tk.....😊😉

 

Ah sej se ne, v bistvu vas občudujem v vaših premium vozilih. Tko sem včasih kot otrok gledal Porscheje, Aston Martine in Messeratije. Danes pa gledam samo še CX-30 in se samo še čudim a je sploh to možno... 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To je potrošni materijal. Enako kot ploščice zavor. 😉

 

 

A tako je pri teh... vse je potrošni materjal? A voznik tudi?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Je kar poseg za menjavo pri teh motorjih, baterija ven, filter zracni, podloga pod baterijo, racunalnik ven in nosilec racunalnika. 

Resno, a to je zdej pri premijcih navada, da je treba pol avta razstavt, da tole zamenjaš?

 

Se pravi, če to narediš izzven garancije ni 5-10minut dela ampak 2 uri pa 150€ samo delo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

 

 

Ja to znajo opazit, ker je verjetno super narejeno in bodo ugotovili, da to pa ni en šalabajzer na Mazda servisu naredil... :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.