Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.
Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo.
To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira
hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "
Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.
Se pravi na vsakih 3000km se tole aktivira, potem pa ?e so pogoji izpolnjeni se spro?i. ?e niso se ?aka na naslednji?. Bi bilo pa zanimivo zvedet, ?e je to res enako kot je se na WDSu naredi.
Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:
Injection Amount Learning Function
• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries
out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and
after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:
? Engine is idling
? Shift lever is in Neutral position
? Vehicle speed is 0 km/h
? Engine coolant temperature is between 65…95 °C
? A/C is not operating
? Accelerator pedal is not depressed
? DPF regeneration is not performed
• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning
function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In
addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service
intervals (refer to the workshop manual).
Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.
?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)
Od zadnji? ko sva zdrla ?eljust in namazal zavorni bat, je tresenje skoraj v celoti izginilo. Bom pa vseeno peljal k Pelkotu, da se res preveri kako in kaj. Mogo?e sem prehitro ?ez diske pljuval
evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..
?e Pelko mi je rekel, da oni dajejo notri samo kvalitetne brembo in textar ) No kakorkoli, najprej moram preveriti, ali so res diski. Mislim da so, potem pa bo najbr? treba spet v stro?ke..grrrrrr.
Naredil sem 25 tiso? km odkar sem menjal diske spredaj in plo??ice spredaj in zadaj. Kupil sem textar vse komplet, in tresenje je nazaj..GRRRRRR...Sej ne morem verjet. To naj bi bila zlo ok firma, a kaj k****, ?e si na koncu spet na istem.
Ko na AC malo bolj zabremzam, mi ?e celo malo v desno potegne. Tlak v gumah naj ne bi bil kriv, bom pa ?e enkrat preveril.
A je mo?no, da bi zaradi felten treslo? Najbr? ne a ne?
In zdej, mesa na plo??icah spredaj je zihr ?e polovica, naj menjam spet vse, naj dam drejat, ....?!? Res mi ni jasno, sploh pa ker nimam stra?nih zaviranj, relacijske vo?nje bol ali manj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sprovano, deluje
na servisu so za to racunal po 30 evrov...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani