U?enje injektorjev lahko tud sam spro?i? roćno, brez kaker?nega koli ra?unalnika
Tule je opisano kako:
http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm
Pogoj je ta, da je ma?ina ogreta na delovno temperaturo.
Imam isti problem s tem cukanjem. Ko spro?im u?enje ?ob je potem za par tiso? kilometrov uredo.
Sem pa ?e opazil, da se mi cukanje najbolj pojavi, ?e mam notri Petrolovo nafto. Pri OMV skor ni cukanja.
Patric, kje je ta konektor? Na tej sliki na spodnjem linku (?isto spodaj) je to nekje na commonrailu?
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/...10f1800600.html
To smo ?e govorili se mi zdi, da to velja za cd140 motor ne za 143 verzijo s prej?nje ?estke.
Mogoce je treba akumulator izklopit, za reset ECUja?
Dvomim :-)
Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.
Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo.
To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira
hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "
Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.
A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?
The PCM carries out injection amount learning every 1,500 km within the first 6,000 km of driving and every 10,000 km after that
?e sklepa iz tega, naj bi bilo isto:
http://dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/...4000140T42.html
Samo, da pi?e na 10.000km da se to izvaja.
Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:
Injection Amount Learning Function
• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries
out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and
after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:
? Engine is idling
? Shift lever is in Neutral position
? Vehicle speed is 0 km/h
? Engine coolant temperature is between 65…95 °C
? A/C is not operating
? Accelerator pedal is not depressed
? DPF regeneration is not performed
• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning
function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In
addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service
intervals (refer to the workshop manual).
Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.
?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)
?e misli? hrup od podvozja pa to, je normalno. A se slisi pi? vetra?
A si menjal tudi zavorno olje? Da ni res ?e kaka finta s cevmi....da se kak ?ep naredi notri ali kaj podobnega...
Ne vem, mozno. Je pa res da batk je bil ok, tut podmazan. Ne vem, bom ?e mal povpra?al ja.
evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..
Grem jutr prevert da so res diski :-)
Da spet mal odprem to temo:)
Naredil sem 25 tiso? km odkar sem menjal diske spredaj in plo??ice spredaj in zadaj. Kupil sem textar vse komplet, in tresenje je nazaj..GRRRRRR...Sej ne morem verjet. To naj bi bila zlo ok firma, a kaj k****, ?e si na koncu spet na istem.
Ko na AC malo bolj zabremzam, mi ?e celo malo v desno potegne. Tlak v gumah naj ne bi bil kriv, bom pa ?e enkrat preveril.
A je mo?no, da bi zaradi felten treslo? Najbr? ne a ne?
In zdej, mesa na plo??icah spredaj je zihr ?e polovica, naj menjam spet vse, naj dam drejat, ....?!? Res mi ni jasno, sploh pa ker nimam stra?nih zaviranj, relacijske vo?nje bol ali manj.
Zgleda da nism edini ?alabajzer :-)
Moram jutri preverit :-) se pravi prav stranski predal, ne tam pri gumi desno?
U jebemo, to morm pa prevert, thanks :-)
Naj bi bila tam pri strani?
Napisano
Zgleda bo treba probat, tip na mazda6club forumu pravi da tut na prejsnji verziji to prime. Se prav eno ?ico, pa notr v konektor, en konc pa na ?asijo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani