Res je... zato ne rabijo ?e razni pacienti, da to izkori??ajo. Ker mora? na uradni servis, dokler je garancija, bi lahko rekli, da je cena servisa 500? in folk bi pla?al. Bi tekli, uf, na mercedesu je 700,?e "poceni" sem ?el skozi. Nateg!
Naj mi nekdo razlo?i, kaj oz. kako so oni na servisu pri?li na 220 ? (brez olja seveda, ki je pri njih dale? najdra?ja postavka).Njihova zlatarska ura je 65?!za la?je ra?unanje.
Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike
Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike
To?no tako... in ko pride do kakega resnega problema, nima kdo to popravit.Res,lepa dru?ba...fiat,opel...
v teoriji so vsi ljudje po?teni v praksi pa nobeden
Sosed je prodajal ?rno 6-ko,avtomatik ful hudo za videt. To je ta, ki sem jo najprej hotel kupit. Pa ga vpra?am, ?e ima vse "in regola" - vse servise in pravi, ja so bili narejeni v Italiji pri enem privat servisu. Opa...imel pa je olu??ene tiste sive feltne kot tri?etrt 6-k.Je rekel, da bo ?e uredil na servisu. Aha, re?i to pa pridi do mene, sem si mislil.
?e dan-danes ni tega re?il ne prodal avta, ker mu niso priznali garancije. Toliko o tem.
Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel ...
?e je tvoje olje ti kao ne upo?tevajo 15% popusta na delo.
Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.
Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.
Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.
Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.
Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko
Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp
Je na dopustu...Se bom zmenil takrat, ko pride nazaj.
Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".
"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.
" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".
??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.
Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.
Bom kar tukaj vpra?al. Katero olje gre v mojo mazdo dizel skyactiv motor? Na kaj moram gledati. Namre? imam redni servis in bi rad prinesel svoje olje.A bo tole v redu?
V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak
Sej v bistvu ne trese dobesedno, bolj so kot neke rahle vibracije. Ugotovil sem, da nekaj pride v resonanco in malo zavibrira ?pegel. Na na?ih avtocestah nisem tega zaznal. In to se dogaja nekje pri 130/uro,pozneje ne ve?. Nad 180 pa itak ne rabi? ve? ogledal.
Danes sem malo kontroliral to ogledalo in ugotovil sem, da vsaj pri meni, to trese, ko je cesta neravna oz. grbinasta. In v Avstriji so take ceste kar v ve?ini. Bom moral kontrolirati ?e na na?ih gladkih cestah.Sicer pa mene to ne moti. Mislim, da je to tudi posledica trdega podvozja 6-k.
Danes sem hotel priklopiti 12V hladilnik zadaj v prtlja?niku, a ni delal. Tudi v ostalih vti?nicah po avtu ni deloval. Za se prepri?at, ?e hladilnik sploh deluje, sem ga priklopil ?e v staro 6-ko.Tam dela, se pravi, da je problem najbr? v kaki varovalki. A ima kdo pojma, kje bi bila v 6-ki,FL varovalka za vti?nice?
Fak, tole izgleda stra?ljivo... nek error, pa en kup temperatur. ?e bi meni tako kazalo, bi se takoj na prvi pumpi ustavil, da mi kaj ne crkne.Ni to zame.
Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.
Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.
Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...
Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj mi nekdo razlo?i, kaj oz. kako so oni na servisu pri?li na 220 ? (brez olja seveda, ki je pri njih dale? najdra?ja postavka).Njihova zlatarska ura je 65?!za la?je ra?unanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani