V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.
Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.
Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km.
?udno... pri meni je vedno na 250 pa naj si bo to mesto ali avtocesta. ?e ga pi?im ni? ne pripomorem glede reg. ampak moram narediti cca 12 km, da se dokon?a in to je to.
No danes sem naredu test, ko sem prsu do avta okoli 11h zjutraj sem avto prizgal in ga pustil laufat dobrih deset min in nikjer ni blo nic dima, v avtu je kazalo 14 stopinj (bil je na soncu) na telefonu pa je kazalo 10 stopinj, torej pod takimi pogoji se webasto nebi smel prizgat in se tudi ni
Alex, Jures in Boss hvala za vso pomoc
A si iz obale? ?e si, se lahko dobimo pa kako re?eva bolj podrobno, pa ?e o webastu pokomentiramo.
Ampak ?e je bila odmi?na menjana, verjetno iz te moke ne bo kruha. ?e pa ni bila menjana kljub temu, je bil lastnik avta o vpoklicu obve??en, spet neugodno.
Sicer ni bilo vpoklica a so ponavadi to re?ili ob rednem servisu. Dvomim, da so na tej zamenjali. Ponavadi so spotoma zamenjali ?e turbino.
Moj predlog je, da ?e je "kriva" slaba kvaliteta odmi?ne gredi(kar je servisom znano in bi morali to re?iti v garanciji), podaj te?avo na VIP(pravna pomo? strankam) in verjamem, da ti bodo pomagali.
Meni so vedno, ko je bilo kaj spornega. Samo v?laniti se mora? in ima? zastonj pomo?.Druga opcija je varstvo potro?nikov.
Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.
Stare mazde (vdaj 6-ke)so imele zajlo na menjalniku, te nove pa imajo mehanski prenos. Bral sem, da so nekaterim z to?no nastavitvijo in menjavo olja v menjalniku skoraj v celoti odpravili zatikanje.
Danes sem dobil aku in ga zamenjal. Kako je super, ko z novim akumulatorjem skoraj izstreli motor skozi havbo, tako hitro v?ge... in naredil sem ?e biznis, je pri?el mimo model in vpra?al, ?e dam starega njemu za traktor?! Ja...Itak nisem vedel kam z njim. "Ti dam dva litra doma?ega olivnega olja", pravi model. Super, dober biznis.
Kolikor sem bral na tujih forumih je bil to kar pogost pojav v prvih serijah(tudi mazde6). Nekateri so peljali avte na servis in baje, da so zamenjali olje v menjalnikih in naj bi bilo potem malo bolj?e.
Pri mazdah 6 so te te?ave z face-lifom odpravljene za trojke pa ne vem.
Danes ho?em palit mojo "staro" 6-ko in glej ga zlomka, ?tevce mi zabije in-ni?. Ne pali starina. Pogledam, kdaj sem menjal akumulator in je notri malo ve? kot dve leti in tri mesece. Znamka-rocket. In je ?la raketa...Sem se malo pozanimal in je to najve?ji kr? od aku. Vgrajujejo jih prvovgradnjo v kia in ?e nekatere avte.In jih morajo na servisu lepo ppo vrsti menjavati. Sicer je garancija 3 leta a, glej ga zlomka, ta ne pokriva normalne izrabe ampak le po?kodbe.Tako,da vas opozorim, kaj ne smete kupovati. Res je, da je poceni a toliko je tudi vreden.
Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)
V vednost, avto sem sestavil pri?gal in se mi lu?ka za pritisk olja ne pri?iga ve?. Tako, da sem siguren da je glavni krivec bil zama?eno cedilo. Kok km bo pa Mazda ?e zdr?ala bo pa samo ?as povedal .
Pa bakrene podlo?ke na injektorjih obvezno zamenjaj!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mojem bo tudi to. ?e nosi pozoren na trenutno porabo lahko mimogrede spregleda? regeneracijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani