Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.
To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.
Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes
On ima vse videoposnetke poučne. In to dobesedno, ker jih učitelji uporabljajo v šolah. Sem gledal na njegovmu profilu k mu folk pošilja slike iz predavalnice.
Po moje pri Mazdinih atmosfercih ni neke razlike. Pri turbo motorjih, sploh tistih z vec moci, se pa razlika obcuti (tudi po 20-30 konjev), sploh ce proizvajalec priporoca 100-oktanca.
Načeloma imaš na usakemu koncu rdeč kabel... en konec povežeš na kabel pri enoti na katermu piše reverse wire ali pa trigger wire, drug konec pa na 12v rikverc žico. Samo kolikor se spomnem tega nerabiš narediti pri eonon, ker dobi direktno 12v štrom preko canbusa, ko daš v rikverc. To vidiš tako, da če nimas priklopljeno kamero in ko boš dal v rikverc ti bo enota avtomatično skočila v rikverc samo, da ti bo pisalo "no signal" al neki v tem smislu. Skratka priklopiš samo RCA (rumen) kabel in zadeva špila.
Kaj je to stikalo oz. tipka za prtljaznik ? Jest ga bom pomoje tudi moral menjati, ker se zadnje cajte kar sam od sebe odpira... Koliko časa si pa čakal na paket ?
Ko se xenon približuje proti koncu svoje življenske dobe začne svetiti vijolično. Na tehničnem servisu so vrjetno mislili pretvornik oz. balast, kar je seveda tudi zelo možen scenarij. Jest bi naredil takole. Zarotiraj žarnice iz levega žarometa v desnega in obratno in če zadeva normalno deluje naprej je potem problem v žarnici. V kolikor pa problem ostaja je pa po vsej vrjetnosti potrebno zamenjati balast.
Če slučajno še nisi opravil vpoklica (zamenjava sprožilca airbaga) , potem lahko kupiš rabljeno armaturo in pelješ avto na vpoklic in se zmeniš, da ti potem to "novo" armaturo namestijo nazaj. Namreč pri menjavi sprožilca mora sovoznikovo armaturo odstraniti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani