?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem:
Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo.
Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?.
Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil.
To?no tako, tisto z aditivi ne velja za Mazdo saj je kle bistvo v vbrizgu goriva v DPF filter kjer s to dodatno gorivo v?ge in za?ne lepo po doma?e kuriti saje. Tukaj ne rabi ?isto nobenih aditivov ne v gorivu in ne kako druga?e.
Zato pa nastane ta problem z dvigovanjem nivoja olja v karterju saj v kolikor prekinemo regeneracijo neizgoreno gorivo v povratnem vodu spravimo nazaj v karter, ker bi bilo nevarno, da bi ostajalo v filtru saj bi lahko tak proces regeneracije prekinili parkrat zapored v filtru bi se pa nabral ?e za cel bazen nafte.
Francozi s FAP-om pa uporabljajo aditiv zato, da saje sperejo v fitru in ga tako o?istijo. Zato je pa tak filter s ?asoma potreben vzdr?evanja, ker neka usedlina saj bo vedno ostala v filtru in s ?asoma bo filter potreben ?i??enja. Pri Mazdi pa gre pa? ta "svinjarija" v karter od motorja, kjer se odstrani z menjavo olja. Zaradi teh saj v karterju ima olje z oznako DPF te aditive, ki jih uporabljajo pri fancozih posebej.
Zato je zelo pomembno kak?no olje gre v Mazdin motor z DPF-jem in tukaj res ne sme biti zajebancije in bli?nic, ?e seveda ho?mo motor, ki nam bo dolgo deloval
Nobenega no?em stra?it - to prodajajo sedaj kolegu, ki mu je na Fikusu TDCI DPF odletu (dpf, check engine...itd itd)
A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju
Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi.
Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto.
jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja
Jaz imam zdele menjavo olja na 20.000 in "Zlatko" je tud ?e par dni naro?en. Sem pred ?asom pri?el do istega zaklju?ka kot ti, da ?e je nafta v karterju, da to ziher ne more bit dobro za motor.
Ve? kaj me zanima? A pri naslednji menjavi na 40.000km moram spet "Zlatkota" not vlit al se ve?e na kovino pa ostane gor tud ob menjavi olja.
?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.
Z ?arnico je zadeva podobna sam, da je pa? prevelika, da bi jo posrkalo skozi slamco. Ampak vseeno ni te?ave saj je dovolj, da jo podtlak "dr?i" na koncu slamce, ki jo nato previdno potegne? skozi odprtino za dolgo lu?.
Stro?ki za novega (ali rabljenega brez defektnih pikslov)..? mogo?e se komu od vas kje valja kak?en odve?en?
za?elo se je pozimi.. od takrat dodatno mese?no crkne kak?en dodaten segment, ne?ni udarec po lcdju v?asih pomaga, ampak zdaj ?e crkujejo segmenti za prikaz klime itd.. in je postalo bolj mote?e.
Tole ti verjetno prekinja kak?en hladen lot... mojstri, ki se s takimi zadevami ukvarjajo ti bodo znal tud display polotat... rezervna re?itev je pa itak najdet eno stol?eno pa pobrat display ven.
poglej ?e se ti ni kaka vakumska cevkica preluknjala... preveri merilec pretoka zraka (o?isti ga z mehkim ?opi?em a bodi zelo previden, da ga ne pretrga?), ravno tako o?isti kontakte na konektorju tega merilca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sigurno je, ?e ga tako reklamirajo...
?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem:
Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo.
Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?.
Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani