zadnji teden sem naredil presek po celi evropi, se pravi iz nizozemske do juga makedonije (cist zraven meje z grcijo)...in razen v sloveniji, vsaka pumpa po vseh drzavah vmes ima napis LPG...
tko, da ni panike glede tega
hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.
sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl.
Tko verjetno kaj ve? kot s 60 litrskim, ki ga napolni? 80% (ve? ni priporo?ljivo) pomeni 48 litrov, pa? v ve?ini ne bomo operirali. Pri Juresovi porabi CX7 s trugo na strehi tam nekje pri 14 litrih je to borih 350km dometa. Se pravi si v treh urah spet na pumpi razen, ?e izkori??a? ?e bencinski rezervoar sam pol pa spet ni poceni.
Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em
Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.
?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.
No takole zaradi dobrih pogojev - stalna stranka, prijatelj in tud 'nekdo' dela na summitu, mu bodo priznali garancijo.
Vendar mu je jasno bilo povedano, da je izjema, to nikakor ne gre v garancijo, zmutili bojo da bo slo skozi, potrebuje pa:
Nov katalizator
nov DPF
zamenjavo olja in filtra
pregledali pa bojo tudi oljno ?rpalko, ter motor....
cca 3200? PO CENIKU
Ajojmene....
Zanimivo je to - ne poznam Fordovega sistema - da je avto enostavno crknil, nic opozoril, samo check engine in STOP pa cukal in crknu. K sre?i 500m pred bajto (po dolgi voznji). So pregledal tud dovod goriva pa nima veze....
Jebo ma, pa brez avta je, a zdej bo moral pa ?e na kolena it in jim poljubljat podplate, da so mu izvolili servis naredit v garanciji.
Mater pa sej na Fordu so ?e bistveno slab?i kot na Mazdi.
Razen ?e tu zadaj ni ?e neka druga "resnica"... moderni avti bele?ijo ?isto vse napake in sporo?ila ter okoli??ine kako se je to zgodilo. Mogo?e pa ta tvoj kolega le ni povedal vsega po resnici in ra?unalnik ka?e recimo, da je ignoriral kak?no opozorilno lu?ko :ne vem:
?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem:
Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo.
Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?.
Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil.
To?no tako, tisto z aditivi ne velja za Mazdo saj je kle bistvo v vbrizgu goriva v DPF filter kjer s to dodatno gorivo v?ge in za?ne lepo po doma?e kuriti saje. Tukaj ne rabi ?isto nobenih aditivov ne v gorivu in ne kako druga?e.
Zato pa nastane ta problem z dvigovanjem nivoja olja v karterju saj v kolikor prekinemo regeneracijo neizgoreno gorivo v povratnem vodu spravimo nazaj v karter, ker bi bilo nevarno, da bi ostajalo v filtru saj bi lahko tak proces regeneracije prekinili parkrat zapored v filtru bi se pa nabral ?e za cel bazen nafte.
Francozi s FAP-om pa uporabljajo aditiv zato, da saje sperejo v fitru in ga tako o?istijo. Zato je pa tak filter s ?asoma potreben vzdr?evanja, ker neka usedlina saj bo vedno ostala v filtru in s ?asoma bo filter potreben ?i??enja. Pri Mazdi pa gre pa? ta "svinjarija" v karter od motorja, kjer se odstrani z menjavo olja. Zaradi teh saj v karterju ima olje z oznako DPF te aditive, ki jih uporabljajo pri fancozih posebej.
Zato je zelo pomembno kak?no olje gre v Mazdin motor z DPF-jem in tukaj res ne sme biti zajebancije in bli?nic, ?e seveda ho?mo motor, ki nam bo dolgo deloval
Nobenega no?em stra?it - to prodajajo sedaj kolegu, ki mu je na Fikusu TDCI DPF odletu (dpf, check engine...itd itd)
A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju
Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi.
Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto.
jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja
Jaz imam zdele menjavo olja na 20.000 in "Zlatko" je tud ?e par dni naro?en. Sem pred ?asom pri?el do istega zaklju?ka kot ti, da ?e je nafta v karterju, da to ziher ne more bit dobro za motor.
Ve? kaj me zanima? A pri naslednji menjavi na 40.000km moram spet "Zlatkota" not vlit al se ve?e na kovino pa ostane gor tud ob menjavi olja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani