Skoči na vsebino

Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.

 

Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.

 

Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.

 

Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.

 

Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.

 

Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.

 

Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.

Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

20€ si dal za ATE diske in ploščice?

Svaka čast.👍

 

 

Drugače pa pri autodocu gre 99% vse ok. Imam tudi potnika, ki mi naprej daje noro ugodno. Pa ga kdaj autodoc šije. Za kuplungo komplet za M2 Valeo sem dal 57€ pri potniku. Vprašaj mehanika, bo tiher 100€ vsaj. Dela ni v ceni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Evo, iz Berlina (Autodoc) prišla zamenjava... ploščice kar vržene v paket .... brez originalne ATE embalaže....🙃 😃

 

IMG_20230905_135641.jpg

 

IMG_20230905_135645.jpg

Sem dobil tak KYB nosilec za zadnji amortizer brez vijakov. Oba v škatlici, samo pri enem je falila vrečka z vijaki.  Dal reklamacijo. Dobil dnar nazaj nosilec zmontiral s starimi vijaki.   To bi moglo bit ceneje, za odprto/manjkajočo emblalažo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

Boš pregural. Truga gor in gremo. Pač ne boš mel vez mleka in piva zraven.

 

Meni je šla ABS enota. Je pa to težave te enote, natančno MK60 (če me spomin ne vara).

Pa samo enote z ESP-jem, ki pa so na dvojkah redke.

Večina kupi na odpadu rabljeno, ki seveda ima isto hibo in prej ko slej odleti. Original je draga ko pes, ca. 2000€, pred 5 leti. Jaz sem pa dobil mehanski del enote ATE nachbau.

Obstaja samo za to enoto, že to nekaj pove, če vse ostale dobiš samo na uradnem servisu.

 

Ostalo deli podvozja ali servisi po knjigi (olje menjalnika, hladilna, svečke, filtri,....).

Avtič je super.

 

Hahah, seveda diski spredaj pri 4.5 letih. Zdaj pa Brembo drži v nulo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX30: Front radar malfunction
Napisano (urejeno)

A Mazde ne javijo za kamero na šipi?

Ford se joče, da je umazana šipa, naj jo operem.

 

To je po navadi konec zime, ko prviš svinjarija, ki se suši na steklu izredno hitro.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje
Napisano

Jaz sem na 2010 (1.5 bencin) tudi šel na 5w30, dosti bolj paše variabilni jermenici ob hladnem zagonu.

 

Točim pa Ravenol HCL 5w30.

Paše ji dosti boljše kot tovarniško.

 

Žal je že 2 leti težavo v Sloveniji z dobavljivostjo in ga moram na autodoc-u jemat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škrtanje pri ročnem menjalniku
Napisano

Upam da bo boljše.

 

Hudič je ta API GL-4.

Večina firm že leta daje v nove avte GL-5. Težava pa je glede sinhronov, ker v GL-4 menjalniku jih z GL-5 pobira.

 

Dosti garažnikov pri tem zamahne z roko, da kompliciram in naj dam GL-4/5 noter. Samo to ko pali na oboje, ni isto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.