Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.
Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.
Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.
Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.
Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.
Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.
Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.
Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.
Drugače pa pri autodocu gre 99% vse ok. Imam tudi potnika, ki mi naprej daje noro ugodno. Pa ga kdaj autodoc šije. Za kuplungo komplet za M2 Valeo sem dal 57€ pri potniku. Vprašaj mehanika, bo tiher 100€ vsaj. Dela ni v ceni.
Evo, iz Berlina (Autodoc) prišla zamenjava... ploščice kar vržene v paket .... brez originalne ATE embalaže....🙃😃
Sem dobil tak KYB nosilec za zadnji amortizer brez vijakov. Oba v škatlici, samo pri enem je falila vrečka z vijaki. Dal reklamacijo. Dobil dnar nazaj nosilec zmontiral s starimi vijaki. To bi moglo bit ceneje, za odprto/manjkajočo emblalažo.
Boš pregural. Truga gor in gremo. Pač ne boš mel vez mleka in piva zraven.
Meni je šla ABS enota. Je pa to težave te enote, natančno MK60 (če me spomin ne vara).
Pa samo enote z ESP-jem, ki pa so na dvojkah redke.
Večina kupi na odpadu rabljeno, ki seveda ima isto hibo in prej ko slej odleti. Original je draga ko pes, ca. 2000€, pred 5 leti. Jaz sem pa dobil mehanski del enote ATE nachbau.
Obstaja samo za to enoto, že to nekaj pove, če vse ostale dobiš samo na uradnem servisu.
Ostalo deli podvozja ali servisi po knjigi (olje menjalnika, hladilna, svečke, filtri,....).
Avtič je super.
Hahah, seveda diski spredaj pri 4.5 letih. Zdaj pa Brembo drži v nulo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.
Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.
Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.
Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.
Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.
Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.
Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.
Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani