Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.
Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.
Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.
Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.
Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.
Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.
Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.
Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.
Če bo na pokrovčku bil Mazda znak boš 99.999% ziher.
Na Getzu smo tak dol spraskali PLW in na servisu kupili original nalepko, ki je gor pasala. Avto je 2005 letnik in ma te felne za letne od novega. Do danes ni blo težave. Pa čeprav so 0.5J preširoke.
Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€
Original deli so dragi. Da te molzejo med garancijo.
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Se strinjam. Trenutno te je strah it na dopust. Tak je meni Alfa celo leto delala, med ali pred dopustom pa pocukala in napaka na Multi Air enoti. In to sem imel 2 leti.
In potem te vedno cel dopust stiska pri duši.
Končna težava, interval menjave olja je bil 30.000, sam sem ga pred njimi zmanjšal na 13.000-15.000, Alfa ga je na 15.000. Mašina je, zaradi mestne vožnje in slabega (orignal) olja, dobila nekaj gareža po mašini. Menjal se je filter glave. Če pa je novi lastnik moral MA enoto menjat, pa ne vem.
Pri vseh firmah je z ekologijo eno veliko sranje. Normalno, da se sesalni kolektor baše, če pa EGR sranje spušča v njega. Žal, eko svet.
Šel je v service mode. Mi pa je povedal Marjan (mojster, ki celo življenje Mazde šraufa), da pri Mazdah, ko je napaka na mašini, vedno avtomatik bluzi. Ker se nekak uči oz. je podrejen glavnemu računalniku.
Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči.
Loputa se je pri Alfi kazala kot nemiren prosti tek.
LMM pa pri Mazdi podobno. Obrate je spuščal prenizko.
Meni je Pelko 2 tedna nazaj, ko sem menjal podložke rekel, da je 600 al celo 800 eur, nisem 100% prepričan... ampak 1.200 je pa too much. Pomojem, ko zrihtam to napako bo avto kar lepo šel od hiše ker za redno vzdrževanje so pa ti stroški too much, sorry ampak avto ne nudi toliko, da bi bil vreden teh popravil oz. vzdrževanja. Na passatu sem na 220k km zamenjal vsa jermena pa vodno pumpo za cca 400eur pa sam vozi in menjaj potrosni material.
Meni se zdi da je servis na Passatu na uradnem servisu pri 60 000km, ca 800€. Lahko poizvem točno informacijo.
Menjava olja v haldex sklopki, menjava oljav dsg in vso redno delo. Ker je v garanciji, se je moral dnar dat.
Ali je možno dobiti kakšen kontakt od Marjana? Bi potreboval enega dobrega serviserja iz okolice MB. Številka, ki je omenjena na forumu pa ne obstaja 😕
Sem ravno danes bil po M2. Je končno prišel termin menjave sklopke.
Zavorna tekočina ima vreliščno točko. Ker sčasoma vleče vlago iz zraka, se ta vreliščna točka niža.
Ko je prenizko, olje zavre in stopalka pade noter oz. postane dosti mehkejša.
In zdaj nekdo ki dela 60k na leto, naj menja istočasno kot tisti z 5k?
Obstajajo napravice, ki merijo vsebnost vlage v zavorni tekočini. Po tistem izveš, kdaj zamenjati.
Na hrvaškem, na tehničnem merijo vreliščno točko in padeš tehničnega, če je prenizka.
Sem ravno prejšnji teden gledal hrvaški izpisek iz tehničnega.
Podoben nateg ima večina firm z mikrojermenom. Pri Mazdi pa mi lepo piše "preveri" v knjigi. In sem ga menjal, ko je bil razpokan, ne pa ko nekomu € dišijo na garanciji.
Sem jih zelo cenil, dokler nisem pelal xenonk na nastavitev in so jih krepko razštelali. Sem moral potem doma naštudirat in pred zid, pa prav naštelat.
Mojster mi je levo xenonko tak spustil, da se je v asfaltu bleščala.
Seveda je pa prvo zastal uradni servis, ki mi je novo luč zanič nastavil ob menjavi.
Prosim za priporočilo, kje v MB in okolici naredi optiko. Na zadnjem tehničnem pregledu mi je mojster svetoval, naj naredim, notranje robove baje pobira.
Pa glede na to, da bom letos menjal tudi oba kompleta gum je verjetno res smiselno.
Hvala
Lp
Jaz hodim k vulkanizerju in na optiko v Selnico ob Dravi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolko je to novo?
Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.
Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.
Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.
Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.
Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.
Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.
Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.
Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani