Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.
Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki
dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?.
Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam (EM?O pa to)
Zato pa re?em moji mazdici tudi moja draga. Sicer moja ?enkica takrat nekam ljubosumno gleda, ampak to ne re?em zato ker sem zaljubljen v avto ampak zato ker me tolk stane.
Vidim,da pi?e gor,da ima? akomulator v slab?em stanju?A to pomeni,da bo treba kmalu novega?
Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.
V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.
Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.
A bi prilepu gor pozneje kdaj slikce od podalj?ka za webasto?To moram obvezno naredit,ker v?asih,ko ugasnem mazdo se mi izpod prednjih vrat kadi kot iz dimnika.?e posebno zdej,ko je ful mraz,mi v?asih kdo hiti kazat,kako se dimi nekaj spodaj...
Tole s podalj?kom full zale?e pri meni ?e posebej saj avto ogrevam s timerjem ali pa daljincem in ?e ni ?isto ni? vetra mi dim vle?e v kabino. Zdaj je pa prakti?no konec tega saj se je situacija ob?utno izbolj?ala in v 14 dneh se mi je samo 1x zazdelo, da bi to lahko bil smrad iz mojega avta. Toplo priporo?am vsem.
Slikce - hja ko pride avto od li?arja... ?e bo vse po sre?i v petek oziroma ?ele v petek
A je kdo pred kratkim(letos) delal veliki servis (120k km) na mazdi 6 diesel? ?e je kak?en, ali bi lahko skeniral racun ter ga prilepil tukaj? Me zanimajo malo cene storitev.
Hvala
LP
Sicer sva govorila ?e po ZS ampak na najdem ra?una. Kot ka?e je v avtu, ki pa je trenutno na ?trihanju.
Cena je bila 833?, menjane pa olje, olje v menjalniku!, napanjalec, pogonski jermen, pa standardne zadeve, ki se delajo ob vsakem servisu vklju?no z vsemi filtri. Poleg tega so mi dodali ?e podalj?ek izpuha za Webasto.
aha... od karambola sem nakanadno ugotovil, da je na notranji strani malce po?ilo steklo. Od zunaj se ne vidi in verjetno bo dovolj, da dam mal prozornega silikona gor, da ne bi voda notri tekla. Me je pa zanimalo zato, ker lahko dobim lepo ohranjen rabljen ?aromet za 60-80?. Ampak ?al so vsi navadni.
Kukr jaz vem je razlika samo v tem da ima balast odspodaj gor pri?raufan, pri teh z orođinal xenonom, navadna pa tega nima, pa vpetje ?arnice ja popolnoma druga?no, xenon ima na neko "matico" navadna pa na "?i?ko" ki jo zapne? ?ez natavek.
hmmm... po tej logiki verjetno ne more? zamenjati ?arometov med sabo (zaradi navoja?)
Seveda se da - recimo, da se vsak dan vozi? samo po lokalnih cestah (recimo Ljubljana-Litija) oziroma, da na AC ne prekora?uje? 100km/h.
?e se pa vozi? ?e v koloni (zavetrje), ki gre med 70-80 km/h pa lahko gre? tudi pod 5 litrov.
Men je uspelo na razdalji 250km pridt na porabo celo pod 4 litre samo taka vo?nja je bila mu?enje samega sebe. Se pravi mo?no je ampak ni priporo?ljivo, ?e kolikortoliko cenite samega sebe.
Je pa tako: prej ko si dal v prvo pozicijo kontakt so se sli?ali releji in bencin pumpa oz. klik klik, sedaj se ne sli?i ni? od tega. Pod drugo pa od zdaj naprej tudi ne dela ventilator v kabini...Druga elektrika (lu?i, okna itd..) dela bp. Tudi varovalke so ok.
Druga?e pa je isto kot je opisal problem Sishi, vergla normalno - kot da nebi dobil bencina oz. kot da ni iskre . Sumimo na kak?en rele, ker se sli?i kot da nebi pumpa dobila toka....
ekhm... zdaj pa nekaj ne razumem - avto je normalno verglal, kriv je pa ?tarter
Da se razumemo, ne ?ivim ob morju, imam svojo bajto in kadarkoli se pripeljem domov tud samo za pol ure, je avto v gara?i.
Mogo?e je pa to vzrok oziroma pripomore k dodatnem rjavenju. :ne vem:
Najslab?a situacija za razvoj rje je ?e vla?en avto postavi? v toplo gara?o, ?e posebej, ?e je prej vozil po soljenih cestah. Sol, vlaga (sol ?e dodatno ve?e vlago nase) in toplota v gara?i so najbolj?i pogoji za rjavenje.
To ne pomeni da zagovarkjam kvaliteto in opravi?ujem rjavenje samo lahko, da ti "idelani" pogoji za rjavenje premaknejo tisti jezi?ek na tehtnici a bo za?elo rjaveti ali ne.
Svojega fotra sem namre? komaj navadil, da ?e pride z mokrim avtom domov, da ga takoj ne zadega v gara?o ampak da ga pusti zunaj dokler se ne posu?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam
(EM?O pa to) 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani