Ti si imel definitivno problem na senzorju oz. instalaciji. Po vsej vrjetnosti slab kontakt. Preveri, ce so kontakti cisti oz. da ni nikjer oksidacije. Ce zelis ti lahko posljem link od palcke.
Popravljeno od Scr3am
V kolikor utripa lucka afs je napaka na senzorju ali modulu. Palcka nima veze z napako. V primeru, da imas polomljeno palcko ti le luci svetijo cist v poden in to je to. Nobene napake.
Palcke nemores kupiti na servisu, ker pride samo kot komplet s senzorjem- 500 €. Jest sem jo kupil na aliexpresu 30€. Stikalo fixiraj ravno kontra, kot na sliki in sicer ga z vezico fixiraj da bo v skrajni zgornji poziciji, ker ti bojo v nasprotnem primeru (kot na sliki) luci svetile cist v podn.
Imas poceni brembo robo, srednjo in tudi high end
Ne. Kupis zanesljiv avto. Hitr greva pa cist enako
Probajte tankat bencin mogoce bo kaj pomagalo 😅
Nakup nove mazde bi morala potekati nekako takole.
1.) Nakup nove mazde
2.) Prevoz nove mazde iz salona do najblizjega serviserja
3.) Menjava OEM diskov in ploscic
4.) Staro šaro od "zavor" jim poslati nazaj po pošti
5.) Uživati življenje brez stresa
Ali pa se ze v startu zmenit za nek popust pa da dobis avto ze brez diskov in ploscic. Vsaj treslo ne bo
Drgac res skoda in obenem veliko razocaranje tale DPF. Mislim res wtf. Jest bi popizdil.
Ce nisi zadovoljen mu to tudi povej in zahtevaj naj ti naredi ornk. Mislm, ce ze logicno pomislis glede na to da ti je poslal slike v smislu "nekaj se dela" bi ti vrjetno poslal slike ko je bila nova obroba navarjena. :). Kakorkoli, ce ti je samo pobrusil in pokital si dober za eno oz. max dve leti preden ti rja spet vn butne. Seveda bo potem za reklamacijo zal prepozno. Ze pri novih obrobah je potrebno paziti kako jih navaris in nato pokitas, da ne vlece vlago notri. Po slikah sodec meni to zgleda, da je samo zbruseno in pokitano. A ti je vsaj pihnil in naredil preliv tako, kot se zagre?
Popravljeno od Scr3amJest sem to menjal na prvi generaciji in sem dal 750€. Mi je pa nove nasvasal gor in so brez problema zdrzale se nadaljnih 4 leta, nato sem pa avto prodal.
Koliko pa pride taka zadeva. Vrjetno ni poceni.
Afs modul je pri sovoznikovem predalu levo. Drgac imas pa na sprednji desni in zadnji desni roki stangico in takoj zraven se senzor za nivelacijo. Jest sem nekaj let nazaj kupil afs modul in sicer od FL, kateri omogoca da lahko sam vklopis in izklopis luci pa sem dal nekih 35€ se mi zdi.
Popravljeno od Scr3am
Lahko da je senzor za nivelacijo v okvari ali pa AFS modul. Jest osebno bi rekel, da je mogoce samo slab stik na senzorju. Preveri kable ki grejo na senzor in jih magar s kontakt sprejom ocisti. Drgac pa v najslabsem primeru vzames modul oz. senzor iz kaksne karambolirane, ker to na uradnemu servisu sprasevat je brezveze. Prvo bi bilo pa fajn preveriti z obdjem, da vidis kje ti najde napako . Ce si pa pred kratkim kej akumulator odklapljal pa na mestu zavrti volan skrajno levo in nato skrajno desno, da se AFS spet sprogramira. Sem ze pozabil a v tem primeru AFS utripa ali konstantno gori.
Klasika. Izmed vseh sta euroton in pa gmt najdrazja. Autodoc ima se najboljse in najbolj realne cene
Pol manj
Tam bi bil stroske drazji od same vrednosti avta. Zato se pa rabljeni dizli prodajajo pri taksnih kilometrih, ker se priblizuje cas menjava sklopke ali veliki servis
Popravljeno od Scr3amPrva generacija 1.8 370k km ne duha ne sluha o "raztegnjeni" ketni, kaj sele menjavi. Vse je se OEM (ketna, vsi sponarji, vodna pumpa itd.). Druga generacija 2.5 pri 240k km ista zgoda. Aja so pa vsi (brez navora) bencinarji. Clovek bi mislil, da imate neko 4.0 pošast pod haubo, katero se skos tera do blokade, da vam tako ketnce pokajo. Ne pa da se peljete 140km/h po obvoznici. Pac slab material in tuki je end of story.
Popravljeno od Scr3amTo si sedaj napisal, kot da bos zarnico za 4e zamenjal.
Vseglih ce dajo jermena nazaj. Jebes tako "ketno"
Povsod je isti smorn. Razen na neurandem
LUK vzami. Pomoje je se celo prva vgradnja. Jest sem dal 160€ se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar
Glede na to da imas relativno nov avto jest mislim, da se vodila samo ocistijo ter podmazejo in so kot nova
Jest sem skoraj preprican, da bojo ploscice prisle z opozorilnimi kontakti. Kokr sem jest gledal imajo to se tiste najbolj "cheap" ploscice. Je pa prva in druga generacija imela tako, da so bili opozorilni kontakti samo za sprednje ploscice in sicer ploscica na notranji strani diska naj bi praviloma imela te kontakte. Lahko, da so pri mk3 tudi za zadnje ploscice. Je pa ta sistem bistveno boljsi od elektronskega, ker pri elektronskemu, ko enkrat skuris ploscico in se ti na armaturki prizge lucka moras zamenjati tudi senzor za nazdzor obrabe. Ponavadi je to ze v kompletu, ko kupis ploscice, vendar so zaradi tega drazje
Napisano
8.2 cm izberi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani