Sej pravim, da je original palcka 82 mm merjeno iz zgloba do zgloba. 66 mm sploh ne delajo. Palcka oz. senzor pa (s pomocjo zadnjega senzorja in palcke) sluzi samo za nivelacijo gor in dol... To, da se luci prizigajo v ovinku nima nobene veze s temu.
Evo sem nasel se eno staro sliko. Levo OEM, desno pa "aftermarket" 82,5 mm stangica.
Nosilec imas narobe obrnjen...
Pa predlagam ti, da ko bos odstranil nosilec, da ze takoj spodnji zglob privijacis na nosilec in nato nosilec na roko ter, kot zadnji korak še zgornji zglob. V nasprotnem primeru je malo smotano privijaciit spodnji zglob v kolikor imas ze prej zmontiran nosilec na roki.
Samo tukaj nimas gibljivih zglobov. Upam da nebos kej zlomil. Je pa 82 mm prava mera, saj ima tudi original 82 mm :). Drgac pa lahko za male pare kupis tudi krogljicni zglob in navojno palico pa imas. No glavno da dela
Ti si imel definitivno problem na senzorju oz. instalaciji. Po vsej vrjetnosti slab kontakt. Preveri, ce so kontakti cisti oz. da ni nikjer oksidacije. Ce zelis ti lahko posljem link od palcke.
V kolikor utripa lucka afs je napaka na senzorju ali modulu. Palcka nima veze z napako. V primeru, da imas polomljeno palcko ti le luci svetijo cist v poden in to je to. Nobene napake.
Palcke nemores kupiti na servisu, ker pride samo kot komplet s senzorjem- 500 €. Jest sem jo kupil na aliexpresu 30€. Stikalo fixiraj ravno kontra, kot na sliki in sicer ga z vezico fixiraj da bo v skrajni zgornji poziciji, ker ti bojo v nasprotnem primeru (kot na sliki) luci svetile cist v podn.
Nakup nove mazde bi morala potekati nekako takole.
1.) Nakup nove mazde
2.) Prevoz nove mazde iz salona do najblizjega serviserja
3.) Menjava OEM diskov in ploscic
4.) Staro šaro od "zavor" jim poslati nazaj po pošti
5.) Uživati življenje brez stresa
Ali pa se ze v startu zmenit za nek popust pa da dobis avto ze brez diskov in ploscic. Vsaj treslo ne bo
Ce nisi zadovoljen mu to tudi povej in zahtevaj naj ti naredi ornk. Mislm, ce ze logicno pomislis glede na to da ti je poslal slike v smislu "nekaj se dela" bi ti vrjetno poslal slike ko je bila nova obroba navarjena. :). Kakorkoli, ce ti je samo pobrusil in pokital si dober za eno oz. max dve leti preden ti rja spet vn butne. Seveda bo potem za reklamacijo zal prepozno. Ze pri novih obrobah je potrebno paziti kako jih navaris in nato pokitas, da ne vlece vlago notri. Po slikah sodec meni to zgleda, da je samo zbruseno in pokitano. A ti je vsaj pihnil in naredil preliv tako, kot se zagre?
Jest sem to menjal na prvi generaciji in sem dal 750€. Mi je pa nove nasvasal gor in so brez problema zdrzale se nadaljnih 4 leta, nato sem pa avto prodal.
Afs modul je pri sovoznikovem predalu levo. Drgac imas pa na sprednji desni in zadnji desni roki stangico in takoj zraven se senzor za nivelacijo. Jest sem nekaj let nazaj kupil afs modul in sicer od FL, kateri omogoca da lahko sam vklopis in izklopis luci pa sem dal nekih 35€ se mi zdi.
Lahko da je senzor za nivelacijo v okvari ali pa AFS modul. Jest osebno bi rekel, da je mogoce samo slab stik na senzorju. Preveri kable ki grejo na senzor in jih magar s kontakt sprejom ocisti. Drgac pa v najslabsem primeru vzames modul oz. senzor iz kaksne karambolirane, ker to na uradnemu servisu sprasevat je brezveze. Prvo bi bilo pa fajn preveriti z obdjem, da vidis kje ti najde napako . Ce si pa pred kratkim kej akumulator odklapljal pa na mestu zavrti volan skrajno levo in nato skrajno desno, da se AFS spet sprogramira. Sem ze pozabil a v tem primeru AFS utripa ali konstantno gori.
Tam bi bil stroske drazji od same vrednosti avta. Zato se pa rabljeni dizli prodajajo pri taksnih kilometrih, ker se priblizuje cas menjava sklopke ali veliki servis
Prva generacija 1.8 370k km ne duha ne sluha o "raztegnjeni" ketni, kaj sele menjavi. Vse je se OEM (ketna, vsi sponarji, vodna pumpa itd.). Druga generacija 2.5 pri 240k km ista zgoda. Aja so pa vsi (brez navora) bencinarji. Clovek bi mislil, da imate neko 4.0 pošast pod haubo, katero se skos tera do blokade, da vam tako ketnce pokajo. Ne pa da se peljete 140km/h po obvoznici. Pac slab material in tuki je end of story.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od navoja do navoja meri. Nosilec je pa itq samo v eno smer lahko privijacen. Ok lahko ga tudi narobe obrnes
Povezava za deljenje
Deli na druge strani