Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).
Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%
Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).
Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel (trenutno M6 2012 2.2 CD163).
Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...
Kot je povedal @ignacij, novejši dizelski motorji so nagnjeni k težavam, Mazdini 2.2 Skyactiv niso izjema. Če se že rine v dizla (za razliko so Mazdini bencinski motorji znani po zanesljivosti, neproblematičnosti), je potrebno vozilo obvezno preveriti, fizično in tudi servisno zgodovino. Slednjo se je dalo do nedavnega preveriti preko Mazdine mobilne aplikacije MyMazda, kar je sedaj omogočeno (verzija 8.7.2) le še 1. lastnikom, ... da pa se preko starejše verzije aplikacije, recimo 8.6.0.
1. korak bi bil zame zahteva za VIN številko, da se v grobem preveri zgodovina. Pri tej zgodovini je potrebno vedeti, da so vanjo zavedeni le redni letni servisi, ne pa izredni servisi, ki so praviloma bolj problematični. Videl sem že veliko vozil, ko se je olje menjalo na 25.000 km in še več, kar je bistveno predolg interval za tako vozilo (priporoča se 10 - 15.000, v Evropi je po Mazdinih pogojih garancije maksimalen interval 20.000 km, v Avstraliji po Mazdinih pogojih 10.000 km ... seveda niso pomembni samo km, ampak tudi režim vožnje - dolge vožnje po avtocestah so za motor bistveno bolj prijazne kot na primer kratke po hribih).
Bližje ko si poreklu, večja je verjetnost, da pravilno ugotoviš dejansko stanje avta.
Če je avto bil kupljen in servisiran v avtohiši Sloveniji, potem se da pri njih (vsaj v teoriji) preveriti zgodovino. Na Avtologu se da pri starejših, registriranih v Sloveniji, preveriti lastništvo in prevožene km. Če je avto iz Mengša, Komende, Mežice, itd obstaja večja verjetnost, da je bil lansko leto poplavljen. Če je 1. lastnik in greš na ogled avta na njegov dom takoj opaziš, ali je lastnik pedanten ali malomaren, če ima recimo hišo zanemarjeno, ... Slovenski avto lahko odpelješ do mehanika, da ga preveri, mehanika, ki ga poznaš in mu zaupaš. Preveriš lahko pri zavarovalnici, ali je bil udeležen v kakšne škodne zahtevke in katere, ...
Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...
Komentiramo, ker je forum ... ja, denar s časom pada ... zanesljivo, ne pa enakomerno ...
Mislim da je bilo jeseni 2020, ko je znanec kupil rdečo Mazdo 6 G145 letnik 2016 s 110.000 km za 14.000 € od 1. lastnika ... prodajala se je nekaj mesecev za dobrih 16.000, poškodovana od toče, ampak z vključenim popravilom ... avto je bil znancu izročen popravljen.
Ta je lump. 😀 Pred 3 meseci sva bila zmenjena za 13.000, potem pa je rekel, da si je premislil, da je sploh ne bo prodajal .... naj ga kdo pokliče in tukaj napiše, če ga spet prodaja...
Ene 3-5 na leto se pojavi takih po tvojih kriterijih, gredo pa običajno v nekaj dneh, če je kolikor toliko realna tržna cena. Malo vztrajnosti pa bo. Sedajle (od srede julija in do srede avgusta) in decembra je najbolj mrtva sezona.
Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
"Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."
Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.
Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka:
- prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km
- avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici
Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.
Drži. Nisem nič drugega komentiral, samo navedel starost in nabavno ceno. 😁 Me je pa zelo mikalo ... 😃
Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.
Oprosti, ni bilo mišljeno tako. Sicer pa niso naša mnenja kriva, da ni kupcev. Ker je avto predvidevam dober, je kriva samo previsoka cena. Ceno pa postavlja lastnik. Povedano na lepši način.
Na tvojem mestu bi začel s 14.900, potem pa vsake 2 tedna neuspešne prodaje znižal za 500€ (okvirno, glede na odzive). Je pa treba vedet, da praktično ni kupca, ki po ogledu avta ne bi pričakoval (zahteval) še nekaj 100 € popusta.
Realna cena za tvoj avto je po mojem med 12.500 in 13.500. Za 11.000 ga boš verjetno prodal v enem dnevu ali dveh. Za 10.000 ga kupim jaz takoj, za 3-ji domač avto, 3. Mazdo, da ne bo pomote. 😜
In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?
Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).
Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil. 😁. Tudi jaz bi probal z visoko ceno. Koliko kupcev pa te je poklicalo v zadnjem tednu? To je kar dober indikator ustreznosti cene.
Če so tvoje ploščice zdržale 60.000 km, moje pa pri enakem avtu in starosti 90.000 km, to tudi nekaj pomeni.
Veš kdaj boš res razočaran, ko boš spustil ceno na 14.000 pa še vedno ne bo nobenega klica.
Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.
Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno
Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ... zraven dodam še brezžični modul (še čakam s Kitajske), se pravi, da mi za zamenjavo z rdečo sploh ni treba nič doplačevat ...😜
Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.
Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik.
M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).
Še enkrat, ni važno kaj ti misliš, kaj jaz mislim. Važne so razmere na avtomobilskem trgu.
Dajva zamenjat avto, pa ti jaz doplačam za tistih 20.000 tvojih manj km. Koliko hočeš doplačila? Za svojega vem da je dober avto, nikoli razbit, redno servisiran.
In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)
Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).
Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.
Najbolje boš vedel ti, ki jo prodajaš. Trenutno že verjetno veš, da je 16.900 previsoka, nerealna cena. Ignacij je za odlično M6 2017 G192 podobno optimistično začel pri cca. 21.000, pristal pa dobrih 20% nižje.
Koliko ti ponujajo potencialni kupci? Koliko jih je poklicalo v zadnjem tednu? Ugibam, da nobeden. Jaz svojo M3 G120 Revolution 6/2018 s 100.000 km takoj prodam za 15.000€, takoj, čeprav je ne prodajam.
Glede na oglase, v katerih se nov model trojk letnik 2019 prodaja že za 17.000, prodajo pa se verjetno okoli 16.500, je treba od te cene odšteti za star model 2.000 € in še vsaj 1.500 €, ker je l. 2018 leto starejša.
16.500-2.000-1.500=13.000€.
Glede tistih, ki so se prodajale januarja za 16.0000, je zame izstopala črna G120 2018 Revolution, 60.000 km, od 1. lastnice ... prodajala se je cca 2 meseca in bila menda prodana za okoli 13.500 € (nazadnje se je v oglasu prodajala vsaj 2 tedna za 14.500).
Moja M3 Revolution G120 l.2018 se je jeseni 2020 oglaševala za 14.000 €, v 2022 so se podobne prodajale za okoli 14.000. Potem so cene znorele ...
Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:
Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.
Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.
Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).
Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.
vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani