Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:
Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.
Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.
Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).
Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.
vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.
V info. Ena taka M3 G120 l. 2018 črna Revolution s 60.000 km od prve lastnice se je prodala januarja za 13.500. Veliko za 6 let star avto, ki je nov stal pri Selmarju cca 19.000 €, v Ljubljani cca 20.000 €.
Pred 3,5 leti pa se je taka M3 l 2018 s 40.000 prevoženih prodala za 12.500€. Stara le 2 leti in pol! To so bili časi realnih cen.
Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€... (misija nemogoče)
To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš....
Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli
V čem je problem, da svoje Mazde ne upaš prodajat po nižji prodajni ceni? Saj lahko ceno nastaviš še 20% nižje od najnižje oglaševane podobne Mazde in bo bencinarka šla v nekaj dneh. Sloves dragih pa imajo zaradi naše požrešnosti.
(ponudba velja le ob nakupu moje Mazde 3 za 16.900€)
Če malo preigram številke, zadnjič se je prodala Mazda 6 letnik 2017 G192 Revolution top s 130.000 km za okoli 16.000 €, nova je stala 1,5 x toliko, kot nova Mazda 3 G120. Koliko je realna cena take Mazde 3? Recimo 16.000 €/1,4 =11.500 €.
Ob dobri ponudbi prodam zaletenega Cliota Storia 1.2 l. 2011, prevoženih 22.600 km, ali menjam za Mazdo 2 ali 3 bencinarko (letnik 2014-2018).
Za zamenjat zadnja leva luč, zadnja vrata, zadnji odbijač. Potrebno kleparsko popravilo zadnje stene in dna prtljažnika. Avto je normalno vozen, vrata se zaprejo in zaklenejo.
Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.
@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem. Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.
Končno spet prihajao časi, ko kupec vodi ples ... seveda če slabo (pretirava), mu lahko nekdo drug spelje plesalko. 😃
Če malo malipuliram s podatki ... primerjamo podoben avto z 220.000 km in avto s 55.000 km. Prvi ima 4x toliko prevoženih, je 4x toliko amortiziran. Če je cena prvega 7.000, potem bi morala biti cena drugega 4x7.000=28.000 oziroma obratno cena prvega 16.000/4=4.000€.
5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..
Najbolj važen je voznikov, da se slučajno vanj ne zatakne stopalka ali copat, ker potem je zelo nevarno. Sem poleti vozil z japonkami, odvijem z dvorišča na glavno cesto, nasproti pa John Deere z vilicami. Malo je manjkalo, da me ni nabodel, ker se mi je japonka zataknila in nisem mogel pritisniti na bremzo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.
Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).
https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/5WGN/#
Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.
vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani