Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
Netopir SLK-jevski mi zavira kakor VLAK, precej traja da se ustavi in pa škripa pri tem, heh. Sem pogledal zavorno tekočino, je ČRNA in vprašanje kdaj je bila menjana, bo treba dr. Pelka obiskat.
Tveganje je tudi za vse ostale dele, koliko bodo že zdržali. Dejstvo je, da je avto z dizelskim motorjem, vozi se pa samo lokalno zadnje čase. Recimo...
Na daljši rok za dizla z DPF to vsekakor ni optimalno.
Bom se potrudil in prosil mojstra, da bi se oglasil do njega na ogled in analizo, v nadaljevanju pa če se ugodno dobi še material, potem pomoje bo računica s popravilom.
Drugače par dni preko tehničnega ni neka panika, dejansko imaš časa 14 dni ali celo 1 mesec, potem pa začnejo težit z vračilom tablic, itd.
Absolutno priporočam pridobiti še eno mnenje (drugega) mehanika. Škoditi ne more v nobenem primeru, cenovno pa so lahko precejšnja odstopanja in bolj navdušen "pristop do projekta"
Torej, kopija mosta bi baje pri mojem mehaniku prišla 550 eur, amortizerji 160 eur, spodnji roki ??? eur, šraufi cca 100 eur, ... = cca 1000 eur za zadnji del avta.
Spredaj pa ni samo glava zgloba, ki ima veliko lufta, pač pa še "spodnje" roke al neki podobnega, ki baje pride ena 200 eur v kompletu, saj se ločenih ne da dobiti.
Torej skupaj je potegnil cca 1500 eur, potem je tu še delo in optika, kar bi naneslo proti 2000 eur. In ko sem ga vprašal, če je to vse kar lahko gre narobe, je rekel, da se lahko dodatno komplicira še pri neki drugih zadevah, npr pri enem šraufu, ki drži most in če ga je treba rezat, potem to pomeni, da je treba snet zadnje zice in rezat dno avta in tam čez potem reševati zadeve. Ni pogosto, lahko se pa zgodi in znajo nastat višji stroški.
PS: zadaj avta je res noro porjaveno vse, luknje v mostu in prerjaveni šraufi in zdelane puše (če sem si prav zapomnil) in bi bilo potrebno večino rezat in menjat za novo.
Na koncu je rekel, da mi popravila ne priporoča, ker bom na koncu pizdil nad stroški.
Mogoče bi bilo dobro spravit avto nekam, da še kdo drug oceni, ampak temu mehankarju res zaupam.
PS2: luči je potrebno spolirat, ker imajo slabo svetilnost
Če pravilno razumem, naj Simona vprašam za tistile material, kot ga je Scream gor naštel s cenami in pa mehanično delo ter v nadaljevanju še poliranje luči ali ŠE KAJ dodatnega?
P.S. 250€ za most se mi zdi noro ugodna cena, tistale cena od tvojega mehanika pa je res visoka (ali se ne znajde pri iskanju oz. nima interesa za iskanje ali pa je kaj drugega fora)
Sem tudi jaz tako mislil in menjal našo Mazdo 5 za FucksWagna. Zdaj ne bi tako naredil in bi jo popravil, pa čeprav je bil pri nas ocenjen strošek večji (lamela sklopke, pregled injektorjev, DPF, zobati jermen, zadnji diski zavor). Sicer je bila nekaj mlajša, je imela pa pregon... ... ... se pravi prevoženih 360.000 km.
Težava je samo v tem, da imaš zdaj presneto malo časa. Če bi ti ratalo kako ga prepričat, da ti potrdi pa da boš vse skupaj "spravil k pameti", bi bilo lažje. Zakaj?
Amortizerje se da obnovit - 200€ za vse štiri. Obnovi v nekaj urah, na vrsto čakaš vsaj en teden...
Tudi zglob vilice se da obnoviti, ne vem pa, kakšna je cena in koliko časa čakaš.
Optična nastavitev podvozja je 40€. V eni uri je fertik, tudi tu čakaš kakšen teden, da prideš na vrsto - razen pri kakšnem šalabajzerju, kjer si takoj na vrsti, je pa vprašanje, kakšen bo končni rezultat...
Svetilnost žarometov se mogoče reši s poliranjem in menjavo žarnic, usmerjenost žarometov se pa da nastavit.
Most imam v spominu, da so ga že menjavali fantje tule na forumu na tej GH generaciji in je nekih 400E, če se ne motim (lahko bi Scream kaj povedal iz prve roke), zglobi ne morejo biti nek silni strošek, ostalo pa tudi ne bo takšna groza, predvidevam.
Tule vidim težavo, da če se avto proda v stanju "brez tehničnega", bo vreden KURCKEJ, medtem ko v primeru tega vložka bo verjetno brez težav deloval še nadaljnih 5 ali več let. To je moj pogled.
P.S. lahko pa vprašam dr. Pelka kako bi se lotil in za kakšno vsoto, ker je pa le maček za mazde.
Ja, za razliko od glavnih konkurentov, ki so bili "rojeni na kolesu", je on takrat treniral smučarske skoke. Zamujenih kolesarskih let ne bo dobil nikoli več nazaj. Makadam je pa ekstra specifika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nek začetek paradontitisa, heh.
Se moram pohvalit z včerajšnjim luštnim izletom na Jezersko, brez strehe itak, danes pa v smeri Logarske.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani