Skoči na vsebino
Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Caki. Ta tanov ford spije 1l olja na 6.000 km ? Torej moras na en servisni interval 20.000 km vmes 3x dolivat olje po 1l?

 

Moje staro jajce ima sedaj 295.000 km in je spila 7 dl na 16.000 km. Torej na en servisni interval (20.000 km) nivo olja pade iz max na min.... Sem ravno včeraj malo preveril nivo olja..

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Da ne bom iskal po foromu. Točno keri model avta?

 

Pa potem bi moral bit bencinc. Ker Ford je leta imel PSA dizle.

Recimo Mazda 2 (DE), je imela vse Fordove, razen 1.5 1.03km.

Nerabiš iskati. Saj piše levo pod mojim imenom. 

2.5 170hp bencinar

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Kupi Forda, pa je ne potrebuješ. Dovolj je, da jo ima avtovleka...

Slivka. Včerja peljem avto k nekemu lokalnemu mehaniku, ker me alternator zeza. Pa dec odpre havbo pa pravi.. "o tale ima pa še fordov motor". In ne nisem imel lopate v prtljažniku.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

:PPar dni nazaj dobil check engine light še na škodilaku... Missfire na četrtem cilindru. Včeraj zamenjal svečke in gas naprej :). Sem pa na mazdi poleg napake o2 senzorja dobil še napako za alternator 😟. Ko sem spremljal live data alternator malo fila malo ne. Še dobro, da bo božičnica 🤣

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Včeraj je zgleda črna magija od slivkinega forda prešla na mojo mazdo in se mi je vklopil check engine. o2 lambdo sondo bo treba zamenjat. Dobr. Prvi check engine pri malo manj, kot 300 tisoč km :)

Screenshot_20231208_053029_org.eobdfacile.android.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Tocno tako, ker celjust v vecini primerov steka in ne zasteka. Kar pomeni, da obcasno celjust popolnoma ne popusti in to med samo voznjo zelo tezko opazis, ker simptomov ni. Naslednja faze je, da malo bolj prime in to opazis po daljsi voznji na avtocesti, ko ploscice dobesedno smrdijo, ter feltna je na otip topla/vroca. Da bi pa to med voznjo opazil, bi ti pa ornkl mogla rocna drzati. Aja pa 90% zastekanih celjusti pri mazdi je zaradi vzmeti katera se aktivira, ko zategnes rocno in se potem popolnoma ne odmakne. Torej pri uporabi nozne zavore celjust ne steka, ko pa zategnes/odtegnes rocno se pa zna zgoditi, da se vzmet popolnoma ne odmakne in posledicno celjust "malenkost" drzi.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Mene samo to moti, daj jaz kot "laik" ce vidim tak disk vem, da ali steka celjust ali pa so vodila zarustana. Na uradnem servisu grejo pa menjat disk. Tega  jest ne razumem in to me jezi :D. Pa recmo, da je v teoriji bil disk res zrel za menjavo, ampak z menjavo z novim nebos nic resil, ker se je treba vprasati, zakaj je disk sploh ratal tak. Iz aviona se vidi, da ploscica pobira samo na pol. To ni nobena graja ali pametovanje samo moti me ta slamparija uradnega servisa.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Vazno, da imas sedaj reseno 👍. Je pa kar malo huda cena za diske in ploscice, ampak ja uradni servis... A celjust je sla pa potem pod garancijo ?

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega. Te pa cist razumem in je pregovarjanje z  uradnim servisom, kot bi se boril z mlini na veter.

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Ja tudi te bucke sem ze slisal in sem jo veselo zategoval. Rezulat je bil ta da mi je se bolj pogosto stekala (nova) celjust. No nato sem vse razdrl namazal in jo sedaj pustim pri miru, ce res ni potrebe po zategovanju - pusti lava dok spava. Sem pa takrat menjal komplet obe celjusti in zajlo. Jest sem na prvi generaciji zamenjal vsaj 2-3 pare celjusti in 3 pare celjusti pri drugi generaciji in ni razlike al je celjust original, aftermarket obnovljena ali jo zategujem ali ne. Use po hitrem postopku zaribajo oz. stekajo. Vprasanje je samo kdaj se bo to zgodilo. Aja pa tudi zavorno olje se je redno menjalo na max. 1 leto, ker tudi staro olje ima veliko vlogo pri stekanju celjusti.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Jest se glede celjusti sploh vec ne sekiram. Diske in ploscice sem vedno imel ATE in kljub temu, da mi jih je zaradi celjusti ze dostikrat fajn pregrelo se dosedaj diski niso nikoli zvili in odlicno zavirajo. Rocne pa sploh vec ne uporabljam in je "problem solved".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Zdajle ugotovil zakaj so na servisu mislili, da je čeljust OK. Ko je avto hladen zavora lepo spušča, ko pa grem na AC pa sem namenoma ene 2x malce pritisnil na zavoro, da so se mal ogrele pa je spet zaštekala. Tko, da upam, da dobijo jutri novo čeljust pa da rešijo zadevo. Ampak še dobro, da imam občutek za avto, ker kaka tetica bi tole gladko ignorirala.

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.