Grem naprej kako? Peš? Ker smo dve leti iskali in med iskanjem obiskali preko 20 salonov različnih znamk in to je bil še najbolj približno podobno tistemu, kar smo želeli. In še to je šara, da bi najboljše naredili, ko bi jo sprešali takoj, ko pride iz tovarne. Ne, sprešat bi morali kar tekoči trak v tovarni, da jih niti ne delajo...
pred 4 urami je godlike napisal:
... ... ... ... ...
Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju.
... ... ... ... ... ... ...
Dvolitrski turbo dizel je v tej ponudbi največ, kar lahko dobiš. Pri konkurenci je pa še slabše, tam pa več kot liter in pol sploh ne premorejo...
Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...
Naša Mazda 5 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km. V to so vštete tako vožnje po avtocestah kot tudi vleka počitniške prikolice in zraven prevoz sedmih potnikov. Tovora praviloma ni prevažala, ker je pri hiši BTjka. Je pa bila "s hribu doma", tako da so bile vožnje zmerno do pretežno po hribovskih cestah (gas do ovinka, pred ovinkom popustit gas, da hitrost pade, iz ovinka gas do podna, da dobi hitrost, popustit gas toliko, da drži hitrost do naslednjega ovinka). No, ko je bilo konec hribovske vožnje, je bila pa mestna vožnja na vrsti. Razen, če smo kam dlje šli, potem je bilo vsaj kakšnih 120 km avtoceste. Vožnja pa po omejitvah (od Nove Gorice do Razdrtega je hitra cesta, kar pomeni tempomat na 110, naprej je avtocesta, kar pomeni tempomat na 130. Razen, kadar je bila zadaj kamp prikolica, takrat je tempomat na 100)... In pri vsem skupaj je bila poraba zgolj 6,3 litra na 100 km. Mazdin dvolitrski turbo dizel je dobro opravljal nalogo, za katero je bil narejen, to je treba priznati.
Danes malo preštejem porabo od FucksWagna. Za 13.157 kilometrov smo porabili 828,50 litra nafte. Ampak prvih 10.000 km smo vozili zelo umirjeno - utekanje motorja pa to. Počitniške prikolice še ni imel pripete. Enkrat samkrat je imel pripeto tovorno prikolico (lastna teža 220 kg), v kateri je bilo sedem parov smuči in sedem parov pancerjev. To je bila največja obremenitev tega voziloida do sedaj. Kaj bo zdaj, ko bo "v polni operativni uporabi"? Gotovo bo poraba vsaj še kak liter večja. In to naj bi bil razvoj in napredek in bolj ekološko? Ja, pa vsej tisti nafti je treba prišteti še tri litre motornega olja...
Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...
No, je pa pri vsem nekaj dobrega. Taka izkušnja z novim voziloidom me je prepričala, da bomo BTjko vozili, dokler se ne razpade, potem jo bomo pa popravili in vozili dalje - ekologija, razvoj in napredek naj gredo pa v ku#$c in pi&%o in j€#em Greto in vse njene kompanjonke... In j€#em mater tudi Martinu Winterkornu in Billu Fordu in vsej ostali bandi tam na Švabskem in v Ameriki...
K uredniku lokalnega časopisa pride neznan človek in reče:
- "Imam novico za vas. Na hribu se je prevrnil tovornjak. Ko je drvel po strmini, je porušil hišo."
- "Taka novica ni zanimiva niti zame niti za moj časopis."
- "Morda pa bo, če vam povem zgodbo do konca. Tovornjak je bil moj, hiša pa vaša..."
Mah, če useka ena od 250 kg, ti edino nagrobnik še kaj nuca, ostalo je kvečjemu, da te lažje zberejo skupaj...
Predstavljaj si pa, da ti dve ležita pod železnico - kjer se vse trese in upogiba pod težo. Če bi se sprožili, bi imeli v Sloveniji prvo letečo Reganovko (lokomotivo serije 664)...
To, @Janez007, se pa strinjam. Na nakup nepremičnin se pa spoznam, to je res. Zadnje čase kupujem odlične nepremičnine. Tako brez koles kot tudi tiste s kolesi...
- "Jože, a veš, da je sedem moja srečna številka! Rodil sem se 7.7.1977 ob sedmi uri in sedem minut, na loteriji sem zadel sedem milijonov evrov in vse to sem stavil na konjskih dirkah na konja s številko sedem."
- "Mejduš, pa to je neverjetno! In koliko si dobil?"
Tega pa ne razumem. Če im... ... ... ... ...eno 0%.
pred 43 minutami je Bossek napisal:
Fant z vasi, go... ... ... ... ... ... ... ...etno ne.
Vidva in vsi ostali podobno misleči: jaz sem samo razjasnil nekaj stvari v zvezi z nakupom in gospodarjenjem z gozdom. Nikogar nikoli nisem prepričeval, da je nakup gozda edino pravilno. Lahko se kupi tudi njivo... Ali pa zazidalno parcelo. Ali pa garažo. Ali pa se gre na potovanje okoli sveta. Zaradi mene, počnite, kar vas je volja, jaz nikjer nikoli nisem nikogar prepričeval, da je nakup državnih obveznic napaka in da naj raje kupi gozd. Samo razjasnil sem, kakšne so cene gozdov, kakšen je vrstni red predkupnih pravic in podobno.
Če imaš slab gozd, kjer je večina lesa primernega le za kurjavo, je donos okoli 7 m3 na leto na ha, kar predstavlja okoli 135 €/ha na leto - po plačilu vseh davkov, dajatev, sekačev,...
Pri boljšem gozdu je letni prirastek skoraj enak, le kvaliteta lesa je boljša in se ga proda po višji ceni, ne pa kot kurjavo, zato le letni donos v € večji...
Če imaš smisel in oko za gozd, pa se lahko zgodi, da dobiš v gozdu eno samo drevo, ki je tako kakovostno, da njegova vrednost presega vrednost vsega drugega lesa. Takšna drevesa je treba pravočasno prepoznati in, ko „dozorijo," se jih proda na dražbi, kjer dosežejo cene nekaj sto ali celo nekaj tisoč evrov na kubični meter. Najdražji hlod letos je bil prodan za skoraj 15.000€...
- "Zdrav sem, moje srce je močno, jetra čista, ledvica delajo, mišice čvrste, moji možgani kot novi, naj potrkam po lesu, da se mi ne zareče ... Kdo je pred vrati, kar naprej!"
Polde se odpravi na delo v Ameriko. Ker je nekvalificiran, se zaposli kot mešalec betona In tako veselo meša beton, nakar mora sprazniti mešalec in odpeljati beton. Ker ne more vsega narediti naenkrat, par metrov stran opazi Američana in mu reče:
- "Ej, pripelji karjolo!"
Američan pa ga samo debelo gleda. Polde malce glasneje ponovi:
- "Ej, pripelji karjolo, jebemti!"
Američan pa še vedno samo debelo gleda. Polde ga vpraša:
- "Okej! Do you speak English, tepec?"
- "Well, of course!"
- "Pol pa mi že enkrat pr'pel' tisto karjolo..."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Grem naprej kako? Peš? Ker smo dve leti iskali in med iskanjem obiskali preko 20 salonov različnih znamk in to je bil še najbolj približno podobno tistemu, kar smo želeli. In še to je šara, da bi najboljše naredili, ko bi jo sprešali takoj, ko pride iz tovarne. Ne, sprešat bi morali kar tekoči trak v tovarni, da jih niti ne delajo...
Dvolitrski turbo dizel je v tej ponudbi največ, kar lahko dobiš. Pri konkurenci je pa še slabše, tam pa več kot liter in pol sploh ne premorejo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani