sicer stari podatki, številka pa se je kvečjemu povečala in ne zmanjšala, tako da...če vse vsak dan vozi več kot 150k folka v LJ kaj drugače ne more biti..... bi bila zanimiva dodatna / nova anketa @Jest "Koliko se vas vozi v avtu (število ljudi; 1, 2, 3 ali več), tisti, ki se vozite v LJ dnveno v službo in niste iz LJ občine?" ...mislim da bi gladko zmagal prvi odgovor (1 oseba)......pol smo pa spet v podobni temi kot se je odprla, kako izboljšati prometno varnost, kako zmanjšati obseg prometa :).....never ending story....
te strehce in ne vem še kaj je itak čista nebuloza in stran metanje denarja....razen, če želiš da "fancy" izgleda, no ta konkretni primer zgleda grozno
zagotov kak GSM ali celo TV karkoli je že v navadi kamionarjev (pa se opravičujem, če je kdo tukaj profi voznik, pa se drži pravil), ampak to kar lahko vidiš po AC ko prehitevaš te majstre, je takih nesreč še malo.....
Pas zelo dobro drži, lahko si ga tudi nastavljaš, tako da ni treba na cm natančno...jaz sem mislil, da mi ne bo to držalo....ampak kot rečeno se lepo drži, ne rabiš niti zelo zategovati...če želiš realen pulz, je to edina natančna zadeva....ostale opcije so približki...
Hmmm, 8.let in pol......res ne vem kaj je alternativa, bom kar obdržal da bo imel sin čez 5.let prvi "ornk"wagen...heh....pol pa ne vem, upam da bo kaj pametnega na voljo....
Kolega je začel z Peugot 206 S16, potem je šel na Hondo Prelude, nato na Audi a3 sportback 2.0tdi, nato pa na VW :)....(tiguan 2.0. dizel gate pred 12.leti dal zanj 40k €), nato se ga je znebil po 1.letu, šel na Toyoto 2x, ter sedaj na novo Škodo (1.0. tsi).....od vseh je rekel, da nikoli več ne gre na VW (vsak obisk servisa ga je stal med 500-1000€, in to 12.let nazaj....).....tko da....če nimaš sreče potem je najbolje da se VW čim preje znebiš....
jaz sem pred 6.leti, ko sem vse kupoval na novo naredil doktrosko dizertacijo in v osnovi sem šel v izbor bosch vs. siemens.....na koncu vsega sem ugotovil, da je bosch za cca.10-20% cenejši in so mi pojasnili, da je bosch delan za vzhodni trg (torej SLO), siemens pa za zahodni in zato višja cena.....ker sem se res poglobil, je bila razlika v kataloški oznaki mogoče samo ena črka/številka :).....kakorkoli, potem sem se odločil za bosch in garancijo 3+2 in trkam na les :), sedaj po 6ih letih vse še dela bp (v sklopu garancije sem na pralnem stroju menjal nek senzor za vodo in na hladilniku, ki je no frost neko cev zadaj, ker je kot piše večina "piskal", kar sem sedaj sam ugotovil, da se mi to dogaja, ko so spodnji trije predali zmrzovalnika prazni....če so polni teh zvokov ni, torej hladilnik malo dela pod večjo obremenitvijo, ne vem če je to kaj res....). Aha, kar nisem vzel Bosch, takrat so bile moderne črne nape z steklom in bosch je imel model, ki je stal cca.1500€ medtem sem vzel mercedeza med napami faber in mi ni žal (isti dizajn za pol cene boscha...heh). Je pa za moje pojme tako, da kot večina piše....meni je šlo najbolj, da imam vsaj poenoteno in ne da imam vsak aparat svojo firmo (čeprav so že takrat mi svetovali da je libher bistveno boljši hladilnik kot bosch)....miele pa je bil takrat podobno kot bi danes kupoval avto....bmw, mercedes, audi rang.....zakja že, če je mazda/honda bolj zanesljiva
Tudi jaz mislim, da je Rogla v formi, sem včeraj gledal etapo in se je v zadnji resen klanec, ki je bil cca.35km pred ciljem z lahkoto peljal supaj z Yates-om, vmesnega sprinta za bonifikacije sploh ni šprintal :), na koncu na cilju se jim je pa tako lagano odpeljal, ta je zgledalo, kot da je samo noge malo pretegnil.....se je videlo, da je Rogla čisto druga liga proti Yates-u, Vlasovu......Jonas, pa pomojem težko če je povsem "okreval" po TDS, podobno je bilo s Pogijem, kjer je bilo na SP opazno vidno, da je "skurjen"....in ni imel časa za regeneracijo....tako da upajmo na najboljše, ta tedenska dirka pa za Rogliča ne more biti pretežka, da bi ga zaradi tega na Vuelti zmanjkalo (no vsaj tako jaz mislim, kar sem včeraj gledal)....bomo videli danes, ko je zaključek v klanec s 5%, če jih bo odšprintal v cilj....(če ne bo kakega pobega).
O rata rata, zato je pa tolk bolj nevarno, da se nasankaš. Mal po Youtube pogley kako to spucajo, da ti ni nič jasno.
točno tako, tudi totalke , kjer bi rekel, da je avto za na odpad sestavijo tako da zgleda kot nov (tudi yt, predvsem poljaki, rusi so majstri v tem....).
Imam 7 let staro Kronotermovo toplotno crpalko zrak-zrak. Do sedaj delala brez problemov, zelo zadovoljen. Danes mi je v glavi kliknilo, da mogoce rabi kaksen preventivni servis.
Zanima me ali kdo ve če moram naročiti kakšen servis.
jaz imam doma sicer zrak - voda, in sem (kot je bilo priporočeno) po 5.letih naročil serviserja, ki je prišel, pogledal pritisk, in rekel, da je vse OK ter za to zaračunal 50€ :), tako da če imaš zunanjo enoto tako, da ima dovolj prostora za zrak (nimaš kakega grmovja, itd. zraven) mislim da kakih hudih servisov na teh napravah ni.....tudi kolega, ki je naknadno vgradil toplotno in jo vezal na "staro napeljavo" na radiatorje ni klical serviserja več kot 10.let in mu zadeva špila bp.....on vse kar naredi zunanjo enoto osvobodi zunanjega "zelenja", ker ima tam cel kup enega grmovja.....
Za otroško sobo bom dal izdelati po meri pisalno/delovno mizo in me zanima, če kdo pozna kakega mizarja na Gorenjskem koncu (najraje okolica Kranja, ker nekomu iz Jesenic se verjetno ne bo dalo hoditi v Kranj....) in da je dober ter ni poleg tega, da je mizar zraven še zlatar :). Vsak info. dobrodošel in hvala!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
sicer stari podatki, številka pa se je kvečjemu povečala in ne zmanjšala, tako da...če vse vsak dan vozi več kot 150k folka v LJ kaj drugače ne more biti..... bi bila zanimiva dodatna / nova anketa @Jest "Koliko se vas vozi v avtu (število ljudi; 1, 2, 3 ali več), tisti, ki se vozite v LJ dnveno v službo in niste iz LJ občine?"
...mislim da bi gladko zmagal prvi odgovor (1 oseba)......pol smo pa spet v podobni temi kot se je odprla, kako izboljšati prometno varnost, kako zmanjšati obseg prometa :).....never ending story....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani